![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Geschiedenis Van de Romeinen tot 9/11... |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#841 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Mijn onderzoek beslaat 1500-1789 en vraagt zich of waarom in deze periode dit soort zwarte afbeeldingen tot stand kwamen. Ik ga ervan uit dat de elite zwart en gekleurd was. In hun uiterlijk leken ze op alle typen die wij vandaag als zwart en gekleurd beschouwen. |
|
|
|
|
|
|
#842 |
|
Minister-President
|
Black astronauts !!!
De geschiedenis die ze ons verzwijgen! De smeerlappen! http://www.youtube.com/watch?v=T6xJzAYYrX8 Black Space craft!
|
|
|
#843 |
|
Banneling
|
Jammer, weer op de gebruikelijke idiote toer.
|
|
|
|
|
|
#844 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#845 |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Zelfs Sinterklaas doet mee aan het wissen van de geschiedenis.
Dit kreeg ik zojuist van hem Een witte knecht met toch duidelijk afrikaanse trekken. Een echte schande. Ik heb dit dan ook onmiddelijk ter bewijs verzonden naar hooggeleerde heer polycarpe B. Brisset ter bewaring, want ik vrees voor mijn leven na deze ontdekking. |
|
|
|
|
|
#846 | |
|
Provinciaal Statenlid
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#847 |
|
Parlementslid
|
zucht
|
|
|
#848 |
|
Burger
|
Geleerde Collegae,
Hoewel il het druk heb met mijn studies, laat ik U weten dat Julius Caesar zwart was. Academische groeten Polycarpe B. Brisset Philossooph, Egyptoloog, Historicus
|
|
|
#849 |
|
Lokaal Raadslid
|
De kerstman is zwart
![]() Alsof het nog niet erg is dat we de zwarte man gedegradeerd moeten zien als de knecht/slaaf van Sinterklaas, moeten we deze maand allemaal ook maar die grove leugen van de blanke kerstman slikken ( hier beneden meer over ). Kinderen zijn verzot op de brave katholiek die hen gul overlaadt met allerlei cadeautjes. Een spastische en infantiele zwarte piet voorziet in de moeizame levering ervan. Want dat is waar zwarten enkel goed voor zijn, het harde labeur, althans volgens de blanke onderdrukker. Alweer een uiting van de onstilbare honger van de blanke man naar macht die hij verhult onder een paternalistisch jasje. En nu de kerstman. Niks voor niks laat men in de Westerse hemisfeer menig kind geloven dat die bebaarde blanke en tevens goede man uit het hoge noorden komt. Dezelfde plaats die nazi's als hun ware heimat zagen, Thule! Ziehier een genootschap dat tijdens het interbellum zich niet schaamde om zich openlijk te identificeren met deze demonische plek. ![]() Demonisch zegt u ? Ja wel degelijk, "le diable blanche"! Tijdens het ancien regime, het tijdperk waarin de zwarte aristocratie de scepter zwaaide, logen de cartografen er niet om. Zie hoe uiterst links het eiland "Tile" ( Thule ) ligt, omringd door demonische entiteiten.
|
|
|
#850 | |
|
Banneling
|
Citaat:
De theorie Blauw bloed is zwart bloed (1500-1789) baseert zich o.a. op “Blacks in Antiquity”(1971) van Frank Snowden welk werk de periode 800 v.Chr.- 300 AD bestrijkt. Er waren zwarten in Europa, er was geen racisme en vermeend racisme in de klassieke periode was de projectie van 20ste eeuwse Amerikaans racisme op de klassieken. Onze voorouders waren wijs genoeg om te zien dat kleur slechts een aanpassing aan het milieu was en niets zei over de persoonlijke merites. Hij noemt Julius Caesar niet, maar er is wel een classicistische buste van Caesar uit Meroë bekend. Hij oogt wit. Maar een artikel Black Dutch op internet van Mike Nassau zegt dat Julius Caesar in 50 vChr Garamantes strijders uit Afrika importeerde om tegen de Germanen te vechten. Zij vestigden zich naderhand langs de Rijn en de Donau en hun nakomelingen die in de 17e eeuw naar Amerika trokken werden Black Dutch genoemd. Het zou geweldig zijn als iemand nou eens op deze bronnen zou reageren. Maar helaas wordt dit forum door Stillen en idioten onder de voet gelopen, dus kan er geen sprake zijn van een normale discussie. Ik neem aan dat personen die het met mij eens zouden zijn met lynchen worden bedreigd. |
|
|
|
|
|
|
#851 |
|
Banneling
|
Zwarte Piet wordt gebruikt om kleine kinderen schrik aan te jagen tegen zwarten, om hen ontvankelijk te maken van racistische indoctrinatie tegen de andere; de zwarte en de moslim. Kinderen zien kleur verschillen maar verbinden er geen waarde oordeel aan. Dat is de verdienste van de opvoeders, de school, de media, ons staatsracisme.
|
|
|
|
|
|
#852 | |
|
Gouverneur
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#853 | ||
|
Banneling
|
Citaat:
Citaat:
|
||
|
|
|
|
|
#854 |
|
Gouverneur
|
Qed |
|
|
|
|
|
#855 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Laatst gewijzigd door Egmond Codfried : 7 december 2009 om 13:25. |
|
|
|
|
|
|
#856 |
|
Banneling
|
Wonderlijk dat mensen hier op dit forum professor en doctor zijn, op de adel promoveren, maar niet weten dat het om personen gaat die als zwart en bruin worden beschreven. De mummie van Karel V van Habsburg, de vader van Filips II, is niet alleen zeer prognastisch, maar ook zwart van kleur. Ik zoek de betekenis, de essentie van de rol van de Europese en koningen juist in hun etniciteit. Dit is van belang om te kunnen verklaren waarom witten vandaag zo hysterisch reageren op Black History en de afrocentrische visie. Het lijkt of het doel van eurocentrisme en westers wetenschap vooral is om alle kennis en informatie over de zwarte adel weg te maken.
|
|
|
|
|
|
#857 |
|
Banneling
|
Het betreft zijn prognastische trekken. De geverfde zilveren kop is gewit. Blijkbaar was het deze zwarte en gekleurde overheersers erg aan gelegen het volk, 't Graauw, de witte meerderheid, achter zich te krijgen, dus lieten zij zich voor propaganda doeleinden witten. Ondertussen huwden ze slechts onderling met de zwarte en gekleurde adel.
|
|
|
|
|
|
#858 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Dit was zwarte piet voordat hij ZWARTE PIET werd. Eerst een symbool van overheersing en zwarte suprematie, nu een object van angst voor kleine kinderen aan wie nog geleerd moet worden dat de zwarte de vijand is. |
|
|
|
|
|
|
#859 |
|
Parlementslid
|
Als blauw bloed zwart bloed is waarom noemen ze het dan blauw bloed?
|
|
|
#860 |
|
Banneling
|
Weer en nieuwe site die bericht over mijn Blauw bloed is zwart bloed (1500-1789) theorie.
|
|
|
|