![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Een visioen.
Citaat:
Citaat:
Dat het niet gegaan is zoals uw profeet ons wijsgemaakt is weten we ondertussen wel. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#82 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Kennis kunt ge maar vergaren door open te staan voor nieuwe ontdekkingen, niet door steeds antwoorden te zoeken in verouderde geschriften. Laatst gewijzigd door Bobke : 8 december 2009 om 00:25. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#83 | ||||
Europees Commissaris
|
![]() En die visioen is en betekent?
Citaat:
Als ik niet aan zijn wetten voldoe zal ik niet moeten wachten tot de dag des oordeels om mijn straf te krijgen. Wat voor waarneming is dit? Citaat:
Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door porpo : 8 december 2009 om 00:38. |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#84 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Wat neutraal is ga noch erkennen noch ontdekken, dit wil zeggen dat ik niet daarover ga oordelen. Hoe oud een openbaring is zegt niets, wat telt is wat de openbaring zegt, de waarheid is maar waarheid en verandert niet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#85 | ||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat stond er toch ?
Als ik Gods schepping bekijk beteken ik helemaal niets. Citaat:
De waarneming ? Toen mensen uit de XTC torens sprongen. Maar ook waarnemingen in hospitalen van mensen die gerookt hebben, gedronken hebben. Aids enz. Citaat:
Ik kan alleen blijven proberen het te begrijpen. Citaat:
Citaat:
|
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#86 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Iets wat gebaseerd is op overleveringen is niet echt geloofwaardig. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#87 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Denk jij dat het zo eenvoudig is om in de hemel te komen? Denk je dat je in de hemel kunt komen door niets te doen? Dit is wat ze jullie hebben wijsgemaakt. Jullie willen gewoon genieten van het leven en lekker makkelijk leven en zondigen en zoeken een excuus om dat te kunnen doen. Open je hart voor de islam. Open je hart voor de waarheid. De islam is de weg. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#88 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#89 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#90 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waarom zou 'genieten van het leven' een zonde zijn, per slot van rekening heeft dat oppermachtig wezen je dat leven geschonken (volgens gelovigen), je kan je oppermachtig wezen op geen enkele wijze méér eer betonen en dankbaar zijn voor wat hij je geschonken heeft, dan door ten volle van alles wat dat wezen geschapen heeft te genieten, dát is je god eren, niet 5 x daags op een matje wat riedeltjes afdreunen die de meesten zelf niet eens snappen, of aan 1000 en 1 onzinnige tegenstrijdige regeltjes voldoen die geen zinnig mens zijn hele leven letterlijk kan navolgen!
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#91 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar áls ie het zou willen en het 'oppermachtig' wezen bestáát, waarom zou het dan niet kunnen, wie zijn wij dan wel om te zeggen dat het niet zo zou zijn of zou kunnen of zou mogen? Citaat:
De koran en hadith staan vol met onzin, tegenstrijdigheden en onwaarheden, niks voorspellingen, niks wat in die tijd nog niet geweten was! (De zon gaat onder in een modderpoel, de aarde is plat, er is geen eicel, de sterren en maan zijn lampen om ons te verlichten e.d. pre-middeleeuwse nonsens). ...en voor de rest staan er enkel maar handleidingen in hoe, waarom en wanneer anderen te vermoorden, te onderdrukken, te discrimineren, te haten, minderwaardig te vinden en meer van dat fraais!
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#92 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Je zet deze "voorspelling" niet in vetjes? Ze is nochtans volop aan het uitkomen: door de verspreiding van de islam zien we een redelijk alarmerend verdwijnen van kennis en het toenemen van onwetendheid op precies die plaatsen waar islam een voet aan de grond krijgt.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#93 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Adultery and fornication will be prevalent da's van alle tijden, dus de kans dat dat NIET zo zou zijn moet 0.0001 of kleiner zijn. Dus de kans op deze propositie, die niks anders is dan een open deur, is zo goed als 1. Nog een paar andere: Killing, killing, killing Ergens een periode in de geschiedenis gekend dat er geen "killing" was ? Dus de kans dat er terug gedood wordt is zo goed als 1. People will beat others with whips like the tails of oxen Dat was al in de tijd van de Romeinen zo. Altijd al geweest. Gains will be shared out only among the rich, with no benefit to the poor Da's ook altijd van alle tijden geweest. Maar onze profeet is ook mis geweest blijkbaar: Women will outnumber men......eventually 50:1 Inderdaad een echte voorspelling, deze keer geen open deur, kans dat het gebeurt, 0.001% en ... 't is niet gebeurd. Maw, als het heel waarschijnlijk is, dan had de "profeet" gelijk, en als 't onwaarschijnlijk was, was 'em mis. En soms had 'em es geluk. Niet erg impressionant. Nostradamus doet beter ! [/quote]
Al moordend problemen oplossen. Laatst gewijzigd door patrickve : 8 december 2009 om 09:06. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#94 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Eerst lult Allah tegen een engel. Dat gaat die engel tegen Mohammed schreeuwen. Mohammed gaat dan tegen de omstanders babbelen. Die omstanders onthouden dat, vertellen het door en 3 generaties later schrijven ze het op in de gebiedende wijs. Vervolgens wordt het nog eens door elkaar gehusseld (sorteren op lengte , nou vraag ik je) en weer een paar generaties later voegen ze diacritische tekens toe om de tekst weer leesbaar te krijgen. Ik ga zo'n tekst toch echt niet gebruiken om mijn leven naar in te richten. Ik ben niet gek zeg! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#95 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#96 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Inderdaad de ware godsdienst, mijn gedacht.
![]() |
![]() |
#97 | ||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
|
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#98 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
-- Homer, ``Homer the Heretic'' http://www.astro.umd.edu/~mikegill/q...psonquotes.htm ![]()
Al moordend problemen oplossen. Laatst gewijzigd door patrickve : 8 december 2009 om 15:32. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#99 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Kijk, mijn beste: de enige vraag die ontwikkelde mensen zich stellen als ze je bijdragen hier lezen, is of je ONS iets wil wijsmaken of JEZELF. En meer woorden ga ik aan deze draad niet vuil maken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#100 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Ik hoop oprecht dat je begrijpt dat je de eeuwigdurende zaligheid misloopt als je mij niet volgt, en je je arme ziel zult verdoemen tot een eeuwig lijden. En dit zijn de Woorden van de Godin: 1. Doe wat je wilt maar doe geen kwaad. 2. Alles wat je doet keert drievoudig terug. Aldus de Godin, en Zij is geduldig en alwetend. Wie aan Haar woorden twijfelt veroordeelt zichzelf. Wie niet in Moeder gelooft dwaalt, en zal in de duisternis om Moeder roepen.
![]() |