![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#361 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De wet is daar zeer duidelijk in, zelfs al ben je zelfstandige, op een werkplek mag niet gerookt worden. Het is zelfs zo dat een vrachtwagenchauffeur niet mag roken in zijn cabine (Ik weet niet of dit er door gekomen is maar het is alleszins voorgesteld).
![]() |
![]() |
#362 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik begrijp het maar al te goed. Werknemers moeten soms tegen zichzelf beschermd worden, het voorbeeld van de helm is een zeer goed voorbeeld. Ik zie het bij ons op het werk ook soms, mensen slijpen zonder stofmasker, als je er iet van zegt........
![]() |
![]() |
#363 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
En een vertegenwoordiger mag dan ook niet roken in zijn eigen auto? En iemand die thuis werkt, mag dan ook niet roken? En als je aan telewerk doet, ook niet....? Jullie gaan er hier altijd doodleuk aan voorbij dat iemand die zelfstandig een café uitbaat geen werknemer is, hé, maar zijn eigen baas... Dus, recht hebben op een rookvrije werkplek voor werknemers, tot daar toe, maar als je er zelf voor kiest... Nogmaals, niks op tegen dat er rookvrije cafés zijn, hé, maar een cafébaas die zonder personeel werkt, moet vrij zijn om te doen wat hij wil, want al diegenen die er over de vloer komen, zijn er vrijwillig en niet omdat ze er moeten werken... Laatst gewijzigd door Dinosaurus : 9 december 2009 om 10:02. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#364 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() slijpschijven verbieden op elke werkvloer, nondedju!!!!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#365 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
![]() |
![]() |
#366 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Laat ons eerlijk zijn.
We hebben met zijn allen (de niet rolkers dus) die rokers toch een lekkere hak gezet hé. We hebben er voor gezorgd dat zij zich niet meer officieel kunnen verenigen indoor. Wie is onze volgende doelgroep na het broodroven van politieke dissidenten en omgangsverbod van rokers vraag ik mij af?
Though i walk through the valley of the shadow of death, i will fear no evil, for thou art with me Laatst gewijzigd door Fieseler : 9 december 2009 om 10:57. |
![]() |
![]() |
![]() |
#367 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#368 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
als kelners 3.2 keer meer longkanker krijgen dan niet rokers maar als bvb 95% van die onderzochtte kelners rookten, tja dan... zo heb ik ook nog altijd geen absolute cijfers gevonden van het aantal doden in belgie door passief roken |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#369 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#370 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Target: de blanke, Vlaamse, ongeschoolde, rokende, VB- stemmende tooghanger. Wist je dat niet? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#371 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
En dat brengt me bij een oplossing: rokerscafés openen in Schaarbeek, Molenbeek en Anderlecht... Daar durft de politie toch niet te komen! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#372 |
|
![]() Maar neen Jacky meisje...jij ziet ook overal komplotten hé...tssss
![]() |
#373 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#374 | |
|
![]() Citaat:
Iedereen weet dat fast food slecht is voor de gezondheid...waarom fast food in café's niet verbieden...want anders discrimineren we onze obese vrienden die daar kelner willen worden.. hahaha...na de rokers en politieke dissidenten nu de dikkertjes...
![]() |
![]() |
#375 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#376 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik vind die complottheoriën anders wel hilarisch. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#377 | |
|
![]() Citaat:
Nog een bevolkingsgroep die we een kloot kunnen afdraaien zijn de GSM bezitters/gebruikers. Iedereen weet dat dat stralen afgeeft. Iedereen weet hoe schadelijk en ioniserend deze stralen zijn. Dagdagelijks werken in zulke stralen is levensgevaarlijk. (uiteraard slechts na twintig jaar zichtbaar) Waarom moet een kelner verplicht worden om te werken in zulke omstandigheden? Verbieden die handel... Of beter nog: ik vind dat ik het recht heb om ieder café binnen te stappen en te eisen dat iedereen zijn GSM uitdoet.
Though i walk through the valley of the shadow of death, i will fear no evil, for thou art with me Laatst gewijzigd door Fieseler : 9 december 2009 om 15:01. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#378 |
|
![]() Dat moet een gezellige boel zijn daar bij U als U zo met U zelf kan lachen..
![]() |
#379 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#380 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
http://www.cleanairnederland.nl/down...idsraad(2).pdf Kansverhoging van 20% voor longkanker, 20% voor hartaandoeningen... Het aantal sterfgevallen aan longkanker per jaar in Belgie, bedraagt ongeveer 10.000, waarvan 8.500 rokers en 1.500 niet-rokers. Als dit bij de niet-rokers met 20% stijgt, zijn dit er dus 300 per jaar. Zelfde oefening kunnen we doen voor de hartaandoeningen, en de rest... |
|
![]() |
![]() |