![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Juridisch gezien wel en terecht overigens. Wil jij beoordeeld worden op basis van bewijsmateriaal dat illegaal verkregen is en waarmee men geknoeid heeft?
![]() |
![]() |
#22 |
Banneling
|
![]() Filosoof, ik behoor tot die 3 Belgen die in geval van niet-betaling wel de deurwaarder aan hun deur krijgen. Misschien moet ik eens naar een advocaat gaan en vragen of hij me het statuut van de andere 70% Belgen kan bezorgen Wat met het gelijkheidsbeginsel? Welke rechter durft alle boetes nietig verklaren door deze schrijnende ongelijkheid? |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Banneling
|
![]() Als je dus met belastend bewijsmateriaal over je werkgever naar het gerecht stapt, is dat nooit geldig want altijd gestolen
![]() Wat een wereld. |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar met deze methode van "diefstal" heeft men wel het geld-hol Liechtenstein op de knieen gekregen zonder oorlogsvoering.De Duitse geheime dient heeft namelijk een paar jaar geleden een Liechtsenteinse bankbediende omgekocht om hen een aantal lijstjes van klanten te bezorgen.Deze lijsten zijn overal verspreid geworden..en in menig land (waaronder Duitsland) waren ze wettelijk genoeg om betreffende onderdanen een fiscaal reguralisatievoorstelletje te doen... alweer werk voor de justitieminister om financiele "undercover" operaties te voorzien,zodat deze nadien niet krampachtig moeten ontkend worden.. Laatst gewijzigd door kelt : 8 december 2009 om 18:13. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
In andere gevallen zullen ze er wel een mouw aan passen, hoor... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wie heeft het hier over geknoeid bewijsmateriaal? Ga me niet zeggen dat wanneer jou dochter verkracht word door een stuk of 5 knullen en ze filmen dit. Jij steelt de camera...ga me niet zeggen dat jij vind dat dit bewijsmateriaal terecht nietig verklaard mag worden. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Banneling
|
![]() Geknoeid met het motief van de huiszoeking, geknoeid met het zogezegde "vinden", geknoeid met de oorsprong en de verkrijging van de stukken dus. Normaal zou dat parket moeten veroordeeld worden wegens 'heling' en 'valsheid in geschrifte' , maar d�*t zullen we wel niet zien gebeuren.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Wel over de gestolen documenten die ze in hun bezit kregen en ze daarna gefoefeld hebben om dat recht te trekken. Maar volgens mij was het bewijsmateriaal wel oké, neen? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Maar goed, je bent dus voor straffeloosheid blijkbaar. Bij welk bedrag moeten personen volgens jou pas een straf krijgen wanneer ze het stelen? 400.000.000.000.000.000.000 euro ofzo? Wel grappig 400 miljoen euro jatten mag, maar documenten stelen niet. ![]()
Laatst gewijzigd door illwill : 9 december 2009 om 15:48. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Groot verschil, vind ik... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Er zijn nog veel heilige huisjes in België, blijkbaar.
Maar ze situeren zich wel altijd rondom banken en politici... En nu denkt Stephane De Clerck (familie van ... Beaulieu ![]() . :-p |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Zo'n principes gelden altijd voor iedereen of ze gelden niet. Ik ben er voor dat ze altijd gelden en dat we geen enkele uitzondering toestaan. Ik denk hier aan de zgn. wietboer: ook daar is geknoeid, met name wat betreft het huiszoekingsbevel. Daarop staat de reden van de huiszoeking niet vermeld. Maar nu is een PV opgedoken waaruit zou blijken dat de agenten die de huiszoeking hebben verricht mondeling uitleg en verklaring hebben gegeven. Alleen is dat PV in het dossier terecht gekomen nadat werd vastgesteld dat het huiszoekingsbevel - en dus de huiszoeking - onrechtmatig was gebeurd. Mij lijkt het ook daar onaanvaardbaar al kan niemand ontdekken dat de man zijn hangar volstond met wietplanten. Maar just is just(ice), anders is het willekeur.
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nogmaals, illegaal verkrijgen van bewijsmateriaal maakt het bewijsmateriaal nog niet verkeerd. Zoals ik al zei, als je dochter zou verkracht zijn zou je zo niet juridisch praten. Dit is niet willekeur, dit is rechtvaardigheid en de waarheid achterhalen en de schuldigen straffen. Niet meer en niet minder. Als het om Bush ging en 9/11 zou je ook heel anders piepen. Hij is voor jou al schuldig zelfs zonder bewijsmateriaal ![]() Nogmaals, beschuldig degene die fouten hebben gemaakt bij het verkrijgen van het bewijsmateriaal, maar veroordeel ook de mensen die 400 miljoen euro hebben gestolen indien er niet met het bewijsmateriaal op zich is gebeurt. Geef mij 1 goede reden waarom deze criminelen vrijuit moeten gaan? En kom niet af juridisch gezien é. Het gaat niet over een hoop regeltjes die enkele lullen op papier hebben gezet, het gaat hier over gerechtigheid. Als jij nu zegt dat criminelen vrijlaten rechtvaardig is, omdat het zo op papier goedgekeurd is...dan zijn we uitgepraat natuurlijk.
Laatst gewijzigd door illwill : 9 december 2009 om 16:14. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Gouverneur
|
![]() Bewijsmateriaal waarvan de afkomst wordt verdoezeld is gemanipuleerd bewijsmateriaal, waarmee geknoeid is.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Je geeft een reden waarom degene die het materiaal gepikt hebben een straf moeten krijgen. Ik vraag een reden waarom de criminelen die 400 miljoen euro gepikt hebben vrijuit moeten gaan?
![]() |
![]() |