![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#82 |
Banneling
|
![]() Een idee, wel wat spartaans; men mist dat zachte en troostende van doorgekookt voedsel. Ik eet soms wel rauwkost zoals rauwe broccolie, vooral om bij te komen van voedselzonden. Anders is rauwkost ook lekker met zelfgemaakte pindasaus waarin de kentjoor en trasi niet mogen ontbreken: pindakaas, kentjoor, sambal, trasi, azijn, suiker en zoete ketjap.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#83 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Leuk, durf je persoonlijkheid te tonen. Ga zo voort in je eigen draad. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#84 |
Banneling
|
![]() Realiseer mij dat ik veel tijd verloor met verkeerde doelstellingen, personen. Heb weinig gekookt. Een soort groentesoep waarbij je alles wat je hebt in de pan dondert. Altijd lekker en voedzaam. At gisteren blikje sardien met mayo geprakt, op toast. Daarvoor rivierkreeftjessalade van AH. Je hoeft dit soort dingen echt niet meer zelf te maken. Schreef kerstmenu. De laars is verlaagd in prijs. Heb enige stukken met een Schotse ruit nodig. Een rode Schotse pantalon heeft twee grote slijtplekken tussen de benen; wat haat ik dat! Verlang naar een wandeling in Palais Royal, het was zo prachtig toen ik in augustus terugkeerde uit Suriname. Wat die Fransen niet met hun perken doen! Hun klimaat is natuurlijk milder dan de onze. Vergaapte mij aan de binnentuin van Musée Carnavalet. Hoe men combinaties maakt van bladplanten en bloemen waarvan men zou denken dat ze niet bij elkaar passen. Hoewel in Neseli Hayat de Ottomaanse ziel spreekt waarbij alle mogelijke textiel samengaat, en het werkt gewoon. Dus waarom niet bij bloemen? Hebben jullie Precious al gezien? Mo'Nique is sensationeel.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#85 | |
Banneling
|
![]() Ga mij hierin verdiepen, loop natuurlijk hopeloos achter. Zo mooooooi!
Jammer dat er alleen maar genocidale stalkers en Stillen, professionele genocidale stalkers door de staat betaalt, hier posten, ik zou namelijk graag willen horen hoe andere normale mensen hierop reageren. Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#86 |
Banneling
|
![]() 'where is my mind?' zong frank black van de pixies, terwijl die toch a big mind had. frank black was in de jaren tachtig reeds erg dik, maar toch had hij vele fans. zelfs die magere van nirvana was fan van hem. medelijden. medelijden kent geen grenzen want ik voel soms medelijden voor de mensen die in 1987 zo uitgekeken hadden naar de pak de poen show en machteloos moesten aanzien hoe de wagentjes op afstandsbesturing het lieten afweten. intriest. er waren vast knusse oma's bij. en mensen met kanker. vele jaren later krioelt het van nieuw leven en in de wilde massa dragen herinneringen nog enkel de kleur van wie ze bewaarde, vloeien ze samen met alle nieuwe indrukken en kleuren die de dag van nu brengt. wat uit de lucht valt had nooit iets beters dan regen kunnen zijn. het geluk zit in simpele gedachten. zo zoet zal straks de lente zijn.
Laatst gewijzigd door Mitgard : 7 december 2009 om 23:25. |
![]() |
![]() |
![]() |
#87 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#88 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Prachtig, prachtig. Je laat zien dat je een persoon, een individu bent tussen deze lynchbende aangevoerd door de Stillen. Ik kan mij voorstellen dat jij je hand naar een roos uitsteekt en dat deze niet meteen verschrompelt. Of dat je je hand op het hoofd van een kind legt en dit kind nog honderd jaar zal leven, inplaats van ter plekke dood te vallen door kwade karma. Ik kan mij voorstellen dat jij met liefde een maaltijd voor anderen bereid, geniet van Egyptische katoen op je huid, glimlacht naar een geliefde. Zal ik Jazeker definitief negeren? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#89 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Egmond Codfried : 8 december 2009 om 19:29. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#90 |
Banneling
|
![]() Lang gesprek met een jong persoon. Ben blij dat ik niet meer jong ben. Visovenschotel met plakjes wortel en aardappel. Later na lange tijd weer zelfgebakken friet. AH magazine met de lekkerste dingen; soep van geroosterde knoflook? De laars uitverkocht. Andere, duurdere, meer verfijnd, maar ronde punt. Ik wil geen schoenen met ronde punten meer. The Visitor is een slechte film, als ik het zou re-maken zou ik de twee mannen in bed doen belanden. Beste film sinds lange tijd is Le temp qui reste door Francois Ozon. Ik moest voor het eerst in mijn leven huilen om een liefdesscene, de trio! Zoveel details, het kan niet verzonnen zijn. Jeanne Moreau is oud, doodzonde. Het einde herinnerde even aan Death in Venice. Las een deel van de Blue-est Eye.
Laatst gewijzigd door Egmond Codfried : 8 december 2009 om 19:37. |
![]() |
![]() |
![]() |
#91 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Even naar de wc geweest. Delhaize met veel volk. Zalm uit het noordelijk gedeelte van de Atlantische Oceaan? Druk. Geen broeken met pijpen tot onder de knie. Nooit. Mutations is de beste plaat van Beck. Zoveel talent, dat moet bijna verzonnen zijn. Ambiorix is dood. Maar Julius Cesar ook. Las De Kleppende Klipper van Sus en Wis. Las Vegas.
Voila, nu nog een uitgever.
![]() |
#92 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#93 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Voor mij ne grote friet met samoeraisaus en een boulette of twee. Drank heb ik zelf bij: Guinness.
![]()
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#94 |
Banneling
|
![]() Laarzen en vrouwen, hopeloos! De enige mooie laars vandaag is een zwarte, hoge, glad leer met militaire details, zwarte leggings en een donkere rok. Altijd hoge hakken en niet dik van postuur. Zag een dikkertje in het grijs met grijze hoge laarzen en ze leek op een rechtopstaande grijze rups. Verder heb ik respect voor vrouwen die uit de wirwar van mode er toch goed gekleed bijlopen. Mannen hebben het erg gemakkelijk: een slank gesneden pak, tweedjas en bruine puntschoenen. Wat opvalt is dat wij altijd ideale mannenlijven in de media zien, nooit de kleine dikkertjes, de kortbenige, de bolronde, de dwergen, die met een te grote kont, de erg vrouwelijke mannen, waarmee ik niet verwijfd bedoel. En steeds meer jongere mannen die er vrij uitgemergeld uitzien in veels te dure kleding die ze alleen kunnen betalen als ze het met een rijke man(nen) zouden doen. Er is een Spaans merk met patchwork achtige kleding. Alleen mooi bij de modellen in hun folders of personen die er ook zo uitzien. Het is een fantasie, werkt niet in het echte leven. Anders moet je permanent in een vogelverschrikker/RaggetyAnn veranderen. De mensen die zich zo kleden zijn alternatief en kopen geen dure kleding. Ik sprak op Gallieni zo een meisje op blote voeten en bood haar mijn badslippers aan, die ze weigerde. Dus niet voor gewone mensen want één dag de voddenlook en de volgende dag strak Zara zwart noem ik gebrek aan stijl en persoonlijkheid.
ps Dit bericht is verborgen omdat Txiki op jouw negeerlijst staat. Laatst gewijzigd door Egmond Codfried : 9 december 2009 om 15:00. |
![]() |
![]() |
![]() |
#95 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Tot hier was ik het met u eens
![]()
![]() |
![]() |
#96 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#97 |
Banneling
|
![]() Dus voor jou geen onderbouwing van zo'n vergaande opvatting?
ps Dit bericht is verborgen omdat Txiki op jouw negeerlijst staat Laatst gewijzigd door Egmond Codfried : 9 december 2009 om 16:28. |
![]() |
![]() |
![]() |
#98 | |||||||||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Het trekt op niks Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#99 |
Banneling
|
![]() Je bent permanent, 24 uur per dag een koetjes en kalfjes mens, dat respecteer ik. Zo ben je uit de moederschoot gekomen en zo zal je blijven. Soms denk ik aan paarden die een molensteen aandrijven, hun hele leven in een rondje lopen, behoudens de rustperioden, en denk dat ook sommige mensen beter zijn aangelegd voor zaken die niet om intellectuele inspanning vragen. Doe maar gewoon dan doe je gek genoeg. Toch begrijp ik ook dat er een schaduwzijde is aan opsmuk en men zaken kan overdrijven. Maar mode is ook toegepaste kunst, verwaterde toegepaste kunst dus zeer menselijk. Men kan eten uit een blad of een oude krant, maar ook van een mooi bord, anti-pasti bord ontdekte ik of water drinken uit een mooi glas. Een wilde tuin is mooi hoewel ook een wilde tuin zorg en planning vereist. Je kan zaken ook in vakken planten, op kleur; kan ook erg mooi zijn. Zoals je ziet ben ik op meerdere deelfora actief, er zijn veel dingen die mij aanspreken. Ik vind vrouwen niet per definitie sletten en er is niets tegen om de natuur een handje te helpen, om wat je hebt mooier te presenteren en anders te verdoezelen wat minder charmeert. Mannen zijn ergere 'sletten.' Een cashmere sjaal om je hals is toch heerlijk?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#100 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Maar hier wil ik wel op terugkomen: Citaat:
![]() ![]() Ps: een sjaal is voor mij enkel goed als het de stenen uit de grond vriest, en dan maakt het mij nie uit welke stof het is ![]()
Undefeated Army Bietan Jarrai Laatst gewijzigd door Dronkoers : 9 december 2009 om 17:29. |
||
![]() |
![]() |