![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Wat bedoelt u met die post? Ben ik de nu de stoute blanke man of zo?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#122 |
Banneling
|
![]() Belgen?lol. |
![]() |
![]() |
![]() |
#123 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#124 |
Lokaal Raadslid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#125 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Gaarne je beperken tot het onderwerp van de draad. Toon dat je niet het gespuis bent waarvoor ik je ten onrechte zou aanzien. Je komt over als een hinderlijke stalker met je persoonlijke aanvallen. Eén persoon, ik, die het zwarte standpunt verwoordt op een bijna 100% albino forum is gelijk een probleem. Waarom? Mogen zwarten geen eigen mening hebben en deze ook uiten? Moeten ze eerst jou toestemming hebben voor ze mogen meepraten? Val je ook andere mensen op dit forum op dezelfde wijze lastig, of ben ik de enige? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#126 |
Lokaal Raadslid
|
![]() On topic: Soms hebben mensen gelijk, soms hebben ze ongelijk. Sterker nog: het feit of ze gelijk dan wel ongelijk hebben hangt helemaal niet af van wie of wat die mensen zijn maar van wat deze mensen zeggen of anderzijds kenbaar maken.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#127 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Er is niet één waarheid. Omdat het westen rijk is en alle wapens heeft geldt alleen hun waarheid. Hier op dit forum zijn wij min of meer gelijk en hoor je dus opvattingen die je eerder niet hoorde en reageer je zoals slavenmeesters altijd hebben gereageerd.... Citaat:
Laatst gewijzigd door Egmond Codfried : 9 december 2009 om 19:29. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#128 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
Het is waar dat de machtigste en regerende klasse, natie, ..., groep van mensen zowat hun eigen accenten kunnen aanbrengen in de geschiedenisboeken. Maar tegenwoordig is die invloed toch niet meer zo groot, iedereen kan zijn zegje doen in het Westen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#129 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#130 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Lieverd, zeg dan gewoon meteen dat je dit topic en al uw andere topics voor jou alleen wil...
Als er iemand niet akkoord is met jouw mening probeer je ze weg te jagen door een scheld-tirade en hun denigrerend te behandelen, werkt het niet negeer je ze...een flauwe doorzichtige tactiek. Je moet niet bang zijn dat iemand je zal stalken, ik denk dat iedereen hier veel liever ver uit je buurt blijft, lieverd... Laatst gewijzigd door NoTuma : 9 december 2009 om 20:36. |
![]() |
![]() |
![]() |
#131 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 'Men'
![]()
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#132 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ach, toen ik indertijd een zwarte vriend had (Zaïrees) gaf ik hem altijd gelijk. Maar ja, hij zei ook voortdurend dat ik de mooiste, de liefste, de knapste, de beste en de slimste vrouw was die hij ooit gekend had. Wie zou dat durven betwijfelen? ![]()
![]() |
![]() |
#133 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#134 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#135 |
Banneling
|
![]() Mij weer van een rottend kadaver bevrijd!
De negeerlijstfunctie kan niet genoeg aangeprezen worden. |
![]() |
![]() |
![]() |
#136 |
Lokaal Raadslid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#137 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Best wel lollig dat je denkt dat ik mij hier geregistreerd heb voor jou, dit is echter niet zo, maar het is lief en eigenlijk ook een beetje ijdel dat je dat denkt...
Het onderwerp raakt mijn koude kleren niet maar de manier waarop je de niet-gelijkgezinden behandelt wel, en dat is inderdaad een splinter in mijn oog. Het is geen persoonlijke aanval, eerder een vaststelling... |
![]() |
![]() |
![]() |
#138 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
6 van je 7 berichten staan in mijn draden, alleen je allereerste bericht betreft een andere draad. Ben ik dan abuis te veronderstellen dat je vanwege mij op dit forum bent begonnen? Verder hoop ik dat wij, ondanks schuilnamen, een fatsoenlijke discussie kunnen voeren, en dat je dus niet gaat ontkennen dat je 2e tot 7e posting slechts mijn draden betreffen. Je klinkt overigens als een zwart persoon. Laatst gewijzigd door Egmond Codfried : 10 december 2009 om 17:21. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#139 |
Parlementslid
|
![]() Hierbij een voorstel aan de moderatie: gelieve de negeerlijst af te schaffen, het hindert discussies en uiteindelijk ziet de persoon alleen nog maar wat hij wil zien.
![]() |
#140 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
![]() Ik zal je moeten teleurstellen, ik ben blank... Ik heb me op dit forum geregistreerd omdat dit een interessant forum is, met een brede waaier aan onderwerpen en met een hoop mensen die erg veel kennis hebben, ik heb hier al veel bijgeleerd, zelfs van jouw topics... |
|
![]() |
![]() |