![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Minister
|
![]() Ik ben gaan kijken wat het GVB zelf zegt:
Standpunt kledingvoorschriften Citaat:
Het is dus zoeken naar een onzichtbare bevestigingsmethode. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Nu wat Filosoof betreft is dat niet verwonderlijk. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Inderdaad, een goede advocaat moet dat weten, het precedent is tenslotte geschapen...maar of ze het ook aandurven of willen is een andere zaak, het 'establishment' is tenslotte zo hopeloos politiek correct.
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() http://nl.wikipedia.org/wiki/Mohamme...ente_Rotterdam |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Jaja, ik heb dat gevolgd, herinner het me - hij wou ook niet rechtstaan in de rechtbank, nietwaar? ...van aanpassen en integreren gesproken.
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() Laatst gewijzigd door SDX : 11 december 2009 om 01:05. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het fijne van het gerecht is, dat dit vaak geïnstitutionaliseerde, conservatieve, saaie types zijn, die niets te maken hebben met de alles-is-best politiek correcte linkse bestuurders.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dus er is nog een sprankje hoop?
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#35 |
Vreemdeling
|
![]() Valt dit onder 'kledingvoorschriften'? Die kerel heeft meer dan gelijk.
Voor mij staat een kruisje symbool voor je godsdienst, een hoofddoek voor de onderdrukking van de vrouw en het verwerpen van onze Westerse maatschappij. Ik hoop maar dat die kerel het proces wint. Maar eigenlijk wel een logische redenering he? Anders zouden we toch racisten zijn? Wie herinnert zich hier nog de heisa rond het 'hoofddoekenverbod' (verbod op ALLE religieuze tekens) in de scholen van Antwerpen, of het 'hoofddoekendebat' over het wel of niet dragen van hoofddoeken (én ALLE andere religieuze symbolen) achter een loket? Het grootste probleem is misschien wel dat niemand hier nog van verschiet, en het hele voorval bijgevolg gewoon vergeten wordt, in plaats van er een debat rond te voeren en het weldegenlijk onder de aandacht te brengen. Erg, we zijn het al gewoon dat we onderdrukt worden in ons eigen land, en dan nog door onze eigen bazen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Vergeet dat maar hoor, politieke geilheid om stemmen te winnen binnen die groep maakt dat je jezelf daardoor niet beledigd mag voelen want dat is nu eenmaal de cultuur van die mensen! Rotterdam doet daar tenminste iets aan! In Antwerpen is het taboe over die zaken zelfs maar wat te zeggen! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ze willen niet handenschudden, wij zijn onrein, het is hun cultuur, wij mogen ons niet beledigd voelen en doen dat ook niet, hoogstens trekken we de schouders op en schudden ons hoofd in onbegrip (op een minzame manier), maar au fond �*s het in ónze cultuur wél degelijk een belediging, wat zeg ik, het is pure discriminatie van de seksen - wordt het veroordeeld; Nee natuurlijk niet, gaan wij 'duwen' uitdelen omdat we ons 'beledigd of gediscrimineerd' voelen, natúúrlijk niet, we zouden er niet eens aan denken...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het grappige is dat na afloop Rita Verdonk voorstelde de commissie gelijke behandeling af te schaffen, omdat ze zichzelf nutteloos hebben bewezen. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Kijk, dát was wat ik bedoelde met mijn voorbeeld (in die andere kwestie) en ik het maar niet uitgelegd kreeg, jij voelde je wél beledigd, maar hebt hem geen 'duw' verkocht en niet aangeklaagd wegens 'racisme', dát verschil was precies wat ik bedoelde!
![]() |
![]() |