Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 12 december 2009, 14:56   #101
robert t
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pericles Bekijk bericht
U hebt gelijk. Zonder Dewever is het gevecht tegen de kiesdrempel terug aan de orde.
Kijk eens aan. De ware aard van het beestje komt boven. De concurrentie moet hoedanook uitgeschakeld worden. Daarvoor zijn alle middelen toegelaten, de meest gore het eerst.

Neem nu even aan dat je wens werkelijkheid wordt, namelijk de teloorgang van de N-VA, gedeeld door de meerderheid van de VB'ers op dit forum.

De vraag is evenwel wat Vlaanderen daar mee bereikt. Absoluut niks. Met het VB opgesloten in het cordon sanitaire ongeacht het percentage stemmen dat ze behalen en de N-VA uitgeschakeld kan je de Vlaamse beweging opdoeken.

Inmiddels zitten de belgicisten lachend in een zetel, zich verheugend in de zoveelste broederstrijd van de Vlaams-nationale partijen, dé waarborg voor het voortbestaan van deze rotstaat.

Tenslotte een uitspraak van FDW in een onlangs verschenen artikel in Humo :
De Vlaamse rechterzijde is de domste ter wereld. Hij heeft gelijk.

Laatst gewijzigd door robert t : 12 december 2009 om 14:58.
robert t is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 december 2009, 15:07   #102
Xenophon
Secretaris-Generaal VN

Xenophon's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door robert t Bekijk bericht
Kijk eens aan. De ware aard van het beestje komt boven. De concurrentie moet hoedanook uitgeschakeld worden. Daarvoor zijn alle middelen toegelaten, de meest gore het eerst.

Neem nu even aan dat je wens werkelijkheid wordt, namelijk de teloorgang van de N-VA, gedeeld door de meerderheid van de VB'ers op dit forum.

De vraag is evenwel wat Vlaanderen daar mee bereikt. Absoluut niks. Met het VB opgesloten in het cordon sanitaire ongeacht het percentage stemmen dat ze behalen en de N-VA uitgeschakeld kan je de Vlaamse beweging opdoeken.

Inmiddels zitten de belgicisten lachend in een zetel, zich verheugend in de zoveelste broederstrijd van de Vlaams-nationale partijen, dé waarborg voor het voortbestaan van deze rotstaat.

Tenslotte een uitspraak van FDW in een onlangs verschenen artikel in Humo :
De Vlaamse rechterzijde is de domste ter wereld. Hij heeft gelijk.
Ah ok. Maar, de NVA is niet uitgeschakeld. En wat is nu het voordeel voor Vlaanderen? Wat precies heeft Bart - ik ben geen separatist - De Wever, nu bereikt voor Vlaanderen?
Xenophon is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 december 2009, 15:35   #103
dominatrix
Minister-President

dominatrix's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door k9 Bekijk bericht

Een coalitie moet je compromissen maken, punt gedaan, zelfs het VB beseft dit al.
Keenoke, wat heb ik hier daarstraks aangehaald? Lees dat eens opnieuw, haal diep adem, realiseer en reageer.

Wat steunde de nva in een vertrouwensstemming?

Dit:

"De regering opteert voor een regularisatiebeleid op individuele basis.

De regularisatiecriteria m.b.t. de buitengewone omstandigheden zullen worden
verduidelijkt in een omzendbrief (langdurige procedure, ziekte en een prangende humanitaire situatie, met inbegrip van de duurzame lokale verankering). Het criterium m.b.t. de langdurige procedure zoals tot nog toe toegepast hield enkel rekening met een asielprocedure van 3 jaar (met kinderen) of 4 jaar (zonder kinderen). Dit breiden we uit naar 4 of 5 jaar in procedure waarbij de Raad van State en/of art. 9,3 oude
vreemdelingenwet
volgend op een asielprocedure wordt meegerekend.
"

Uit regeerakkoord Leterme I punt 10 v.12: Migratie. (Dat punt 12 buitengewoon kort is en de nva zich hier ook mee akkoord verklaarde zal ik maar even ter zijde laten)

Je moet wel heel slechtziend zijn om niet te kunnen lezen dat daar zwart op wit een nieuwe regularisatie te lezen valt. Me dunkt belangrijk genoeg om geen vertrouwen te geven aan de nieuwe regering. Dat je hier en daar moet toegeven, ok, maar een nieuwe regularisatie is niet zomaar 'hier en daar' iets.

Maar wat zegt Sarah Smeyers jongstleden:

"In het bijzonder Herman Van Rompuy moet zich schamen voor de manier waarop hij een asiel- en migratiebeleid goedgekeurd heeft dat regelrecht indruist tegen de wens van de Vlaamse kiezers in en waarvoor hij vervolgens ook nog eens de factuur naar de Vlamingen doorschuift. Wij zouden voor hem moeten applaudisseren? Het toppunt van cynisme!"

Uit: http://www.n-va.be/spreidingsplan_asielzoekers.pdf

Ik zeg dan, ja Sarah, daar heb je gelijk in... maar ik vraag mij ook af, Sarah, waarom hebben jullie in godshemelsnaam ooit Leterme I vertrouwt door hem de kiem van dit alles te laten zaaien???

Het art.9.3 dat hierboven vetjes staat is ook heel belangrijk, want wat is er nu net naar de prullenmand verwezen door de RvS? Inderdaad; de "instructie m.b.t. de toepassing van het oude artikel 9,3 en het artikel 9bis van de vreemdelingenwet."

Iedereen die het regeerakkoord van Leterme I gelezen had wist dus waar ze aan gingen sleutelen om hun regularisaties door te drukken. Passief blijven bij zoiets is schuldig verzuim dat met geen compromis te verklaren valt.

Gelukkig beseft Bart Dewever dit maar al te goed: http://www.n-va.be/programma/standpu...il.asp?ID=3486

Nogmaals:

"Stop de collectieve regularisatieoperatie die niemand in Vlaanderen wil"

Dan zeg ik ook, zeer goed Bart. Doen! Sta me dan op zijn minst toe kritiek te uiten dat de nva dit had kunnen zien aankomen en het al vroeger mee naar de plenaire had kunnen trekken? Hoe? Door het cordon te laten voor wat het is en met ons mee aan de kar te trekken vanaf 18 maart 2008.

Lees ook: http://www.melchiorwathelet.be/index...d=317&hl=nl_NL

En waar ze heen willen met 'op individuele basis'.

Laatst gewijzigd door dominatrix : 12 december 2009 om 15:40.
dominatrix is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 december 2009, 15:42   #104
dominatrix
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon Bekijk bericht
Ah ok. Maar, de NVA is niet uitgeschakeld. En wat is nu het voordeel voor Vlaanderen? Wat precies heeft Bart - ik ben geen separatist - De Wever, nu bereikt voor Vlaanderen?
We zijn allemaal even verantwoordelijk voor die domme rechterzijde en daar begrijp ik de oproep van Robert t ook in. Maar wat jij naar voren brengt is ook zeer juist en vandaar ook dat ik al aanhaalde dat we nog aan het wachten zijn...

De nva kan alle kritische vb-stemmen trouwens meteen de mond snoeren als ze wil. Steun het belangenconflict van onze partij en gooi daarmee nog wat meer problemen op het Belgische bord!

Laatst gewijzigd door dominatrix : 12 december 2009 om 15:42.
dominatrix is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 december 2009, 15:47   #105
robert t
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon Bekijk bericht
De N-VA zit in de Vlaamse regering, niet in de federale. Het is niet d�*�*r dat over onze toekomst zal beslist worden. De staatshervorming zal in de eerste plaats een onderonsje zijn van de belgicistische partijen. De N-VA zal alleen mogen meespelen in het dossier BHV, indien het niet voor de zoveelste keer in de koelkast gestopt wordt. Op dit dossier moet en zal de N-VA beöordeeld worden. Niet op andere dossiers waar ze niks mee te maken hebben.
Oud 12 december 2009, 15:56   #106
dominatrix
Minister-President

Standaard

Citaat:
De N-VA zit in de Vlaamse regering, niet in de federale. Het is niet d�*�*r dat over onze toekomst zal beslist worden. De staatshervorming zal in de eerste plaats een onderonsje zijn van de belgicistische partijen. De N-VA zal alleen mogen meespelen in het dossier BHV, indien het niet voor de zoveelste keer in de koelkast gestopt wordt. Op dit dossier moet en zal de N-VA beöordeeld worden. Niet op andere dossiers waar ze niks mee te maken hebben.
Van waaruit moet België dan onder curatele geplaatst worden?
Oud 12 december 2009, 16:08   #107
Herr Oberst
Eur. Commissievoorzitter

Herr Oberst's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door k9 Bekijk bericht
Mai het verlies van het VB en de winst van de NVA is nog steeds niet verteerd zie ik.

Een coalitie moet je compromissen maken, punt gedaan, zelfs het VB beseft dit al.
Een compromis maken is één ding, Vlaanderen een nieuwe massaregularisatie bezorgen is nog wel net iets anders.
Herr Oberst is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 december 2009, 16:22   #108
dominatrix
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Herr Oberst Bekijk bericht
Een compromis maken is één ding, Vlaanderen een nieuwe massaregularisatie bezorgen is nog wel net iets anders.
Inderdaad!
Oud 12 december 2009, 16:23   #109
robert t
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dominatrix Bekijk bericht
Van waaruit moet België dan onder curatele geplaatst worden?
Dit is een moeilijke vraag, hierop heb ik geen onmiddellijk antwoord. Ik heb alleen de sterkte van mijn separatistische overtuiging. Mijn goede vriendin Knuppel heeft me verschillende keren gezegd :
Vlaanderen wordt onafhankelijk, niet door de verdienste van de Vlaams-nationalisten, maar ondanks hen. Ik denk dat ze gelijk heeft. Vlaams-nationale samenwerking is voorlopig een utopie. Rest alleen de hoop dat de belgicistische partijen zich zodanig zullen vastrijden dat de uiteindelijke boedelscheiding het enige is wat nog overblijft.
Oud 12 december 2009, 16:29   #110
dominatrix
Minister-President

Standaard

Citaat:
Dit is een moeilijke vraag, hierop heb ik geen onmiddellijk antwoord. Ik heb alleen de sterkte van mijn separatistische overtuiging. Mijn goede vriendin Knuppel heeft me verschillende keren gezegd :
Vlaanderen wordt onafhankelijk, niet door de verdienste van de Vlaams-nationalisten, maar ondanks hen. Ik denk dat ze gelijk heeft. Vlaams-nationale samenwerking is voorlopig een utopie. Rest alleen de hoop dat de belgicistische partijen zich zodanig zullen vastrijden dat de uiteindelijke boedelscheiding het enige is wat nog overblijft.
Ik weet dat het een moeilijke vraag is, daarom dat ik ze stel. De facto volg ik jou niet als je zegt dat er vanuit de Vlaamse regering niet over onze toekomst zal beslist worden. Als er nu eens één orgaan legitiem is daarvoor is het wel het Vlaams parlement en zijn regering.

Of Knuppel gelijk heeft hangt dan nog van ons af: In hoeverre kunnen we la Belziek verzwakken? Vooral op het publieke forum, mensen moeten de Belgische constructie 'en masse' doorzien en verwerpen.

Weet je wat het ergste is? De gebraden kippen vliegen ons gewoon om de oren. Zie dit hele asieldossier: dit is kafka op zijn Belgisch. Hier moeten we gewoon meer mee doen!

En zoals een partijgenoot van me hier op dit forum al eens naar voren bracht: Directe samenwerking is misschien utopisch, maar een overlegcomité inzake Vlaams nationale kwesties moet zeker kunnen. En het is wat het is, als morgen Bouckaert (en ja ik walg van ldd), Dewever en wij een vuist maken op zulk een cruciale dossiers dan zijn ze nog niet jarig aan de overkant.
Oud 12 december 2009, 16:57   #111
ancapa
Secretaris-Generaal VN

ancapa's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar ancapa
Standaard

Citaat:
"Als de Raad van State het advies van de auditeur volgt moet de regering haar beslissing aanpassen."

Dixit Roland Defreyne Open VLD.... laat het debat beginnen!
Ha ja ????

Humaan asielbeleid houdt rechtszekerheid in... Roland Defreyne dringt bij staatssecretaris Wathelet aan op om een humaan en rechtvaardig asiel- en uitwijzingsbeleid. Asielzoekers mogen geen speelbal zijn in procedureslag stelt Defreyne. Een humaan beleid houdt dan ook rechtszekerheid in...
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme.
ancapa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 december 2009, 17:00   #112
ancapa
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Die ken ik hier ook... maar of Leterme II het zover gaat laten komen... ben nu echt eens benieuwd... Het Vlaams Belang heeft alvast resoluties klaar om gemeentelijk in te dienen hieromtrent... Stap II komt er aan!

Zaaks nu van het regime te blijven bestoken EN de Vlaams-Waalse spreidstand zoveel mogelijk open te trekken. De gemiddelde Vlaamse partij denkt namelijk nog altijd niet zoals de gemiddelde Franstalige partij... waarom zouden ze ook? De Vlamingen vangen toch 88% van de asielzoekers op zeggen ze bij de NVA... wel de NVA kan dus alvast NIET NOG EENS akkoord gaan met een hernieuwde asiel instructie...
dat is nu eens typisch aan de "vlaamse" partijen eerst hard roepen en daarna nog harder zwijgen !!

tsjevenstreken hebben ze allemaal, om toch maarpolitiek-correct te blijven tegen elke prijs !!!!!!!

Het spreidingsplan is een goede zaak : zo wordt iedereen geconfronteerd met wat in de grootsteden dagelijkse kost is.
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme.
Oud 12 december 2009, 17:07   #113
robert t
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Ik weet dat het een moeilijke vraag is, daarom dat ik ze stel. De facto volg ik jou niet als je zegt dat er vanuit de Vlaamse regering niet over onze toekomst zal beslist worden. Als er nu eens één orgaan legitiem is daarvoor is het wel het Vlaams parlement en zijn regering.
De Vlaamse regering is inderdaad legitiem maar door haar innerlijke verdeeldheid volstrekt onmachtig. Ik vertrouw ze niet.
Citaat:
Of Knuppel gelijk heeft hangt dan nog van ons af: In hoeverre kunnen we la Belziek verzwakken? Vooral op het publieke forum, mensen moeten de Belgische constructie 'en masse' doorzien en verwerpen.
Natuurlijk moeten we de belgische constructie verzwakken. Maar "en masse"? Je onderschat de belgicistische onderstroom die nog heel machtig is.

Citaat:
En zoals een partijgenoot van me hier op dit forum al eens naar voren bracht: Directe samenwerking is misschien utopisch, maar een overlegcomité inzake Vlaams nationale kwesties moet zeker kunnen. En het is wat het is, als morgen Bouckaert (en ja ik walg van ldd), Dewever en wij een vuist maken op zulk een cruciale dossiers dan zijn ze nog niet jarig aan de overkant.
Hiermee ben ik het helemaal eens. Maar er zit één onverzoenlijke persoon in je trio, nl. BDW. Ik heb hem onlangs op Radio 2 horen verklaren dat hij na de verkiezingen van 2011 de fakkel doorgeeft. Hopelijk valt er met zijn opvolger wél te praten.
Oud 12 december 2009, 17:10   #114
ancapa
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Wathelet gaat gewoon zijn goesting doen en een masse reguraliseren !
Oud 12 december 2009, 18:33   #115
dominatrix
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ancapa Bekijk bericht
Ha ja ????

Humaan asielbeleid houdt rechtszekerheid in... Roland Defreyne dringt bij staatssecretaris Wathelet aan op om een humaan en rechtvaardig asiel- en uitwijzingsbeleid. Asielzoekers mogen geen speelbal zijn in procedureslag stelt Defreyne. Een humaan beleid houdt dan ook rechtszekerheid in...

Ik heb de mededeling ook volledig gelezen, maar het gaat er mij om dat hij precedent schept voor een open debat. Dat wil volgens mij niet zeggen dat Wathelet zijn bevoegdheden buiten het parlement om gaan doordrukken. Zeg nu zelf, rechtszekerheid is er momenteel niet.

Nu, heb geen angst, ik vertrouw deze vld'er voor geen meter. Maar hoe meer polemiek omtrent deze door ons bedongen vernietiging, hoe beter. Op zijn minst tot in de verste uithoek van Vlaanderen moet iedereen weten waar men hier mee bezig is.
Oud 12 december 2009, 18:36   #116
dominatrix
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ancapa Bekijk bericht
Wathelet gaat gewoon zijn goesting doen en een masse reguraliseren !
Volgens spreidingsplan 42 heeft mijn gemeente 41 nieuwe inwoners. Ik weet welke huizen deze ter beschikking krijgen op onze kosten e.d. maar ik weet nog meer dat ik nooit om deze 'gasten' gevraagd heb. Ik wil dan ook geen spreidingsbeleid, neen ik wil een uitwijzingsbeleid.

Daarom ook dat ik vind dat we alle zeilen moeten bijzetten om Wathelet hier geen vrijgeleide te geven met zijn plannen.
Oud 12 december 2009, 18:44   #117
dominatrix
Minister-President

Standaard

Citaat:
De Vlaamse regering is inderdaad legitiem maar door haar innerlijke verdeeldheid volstrekt onmachtig. Ik vertrouw ze niet.Natuurlijk moeten we de belgische constructie verzwakken. Maar "en masse"? Je onderschat de belgicistische onderstroom die nog heel machtig is.

Hiermee ben ik het helemaal eens. Maar er zit één onverzoenlijke persoon in je trio, nl. BDW. Ik heb hem onlangs op Radio 2 horen verklaren dat hij na de verkiezingen van 2011 de fakkel doorgeeft. Hopelijk valt er met zijn opvolger wél te praten.
We hebben een draak van een Vlaamse regering door een ideologische spreidstand die niet goed is voor de Vlaamse zaak. Toch vind ik dat we van hieruit ook al het mogelijke zouden moeten doen om die Belgische constructie te verzwakken.

En neen, ik onderschat deze constructie niet! Veeleer nog dan Vlaming out men zich gemakkelijk als 'belg' en de propaganda kleurt te vaak nog zo tricolore als het maar zijn kan. Als het stuiptrekkingen zijn dan zijn ze minstens even dwaas als hardnekkig maar vooral getuige van een sterke hand achter de schermen.

Ik kan mij niet echt voorstellen dat Bart Dewever diep vanbinnen zeer ver van ons staat. Alleen kan ik zien dat hij ons altijd afwijst. Een figuur als Jan Jambon, die ei zo na zo op onze lijst stond zie ik veeleer capabel om onder Vlaamse vlag voluit te varen.
Oud 12 december 2009, 18:56   #118
dominatrix
Minister-President

Standaard

Regering gaat door met regularisaties

Categorie: Klik hier voor de foto in originele afmetingen. 12.12.2009 18.00u - Zoals bekend heeft de Raad van State – op verzoek van Vlaams Belang – de lopende regularisatieprocedure voor illegalen onwettig verklaard en vernietigd. Een lelijke streep door de rekening van de regering, want de collectieve regularisatie was het paradepaardje van Herman Van Rompuy. Nadat Europa ook al brandhout had gemaakt van de federale begroting, blijft er niet veel over van het palmares van ‘president’ Van Rompuy.

Het arrest van de Raad van State betekent dat alle aanvragen vervallen die al binnen zijn. Volgens de wet kan en moet de politie nu ook de illegalen, van wie hun verblijfplaats bekend is, oppakken en het land uitzetten. Maar dat zal de regering vast en zeker niet laten gebeuren. De regering lijkt trouwens niet echt onder de indruk van de uitspraak van het hoogste rechtscollege en doet of haar neus bloed. Staatssecretaris voor Asiel en Migratie, Melchior Wathelet, heeft al aangekondigd dat hij gewoon verder gaat en weer zèlf gaat oordelen over de individuele dossiers, en dat op basis van de bestaande criteria. “In elk geval blijft de politieke wil voor een regularisatie overeind”, juicht Didier Vanderslycke van het Forum Asiel en Migratie.

’t Is maar hoe je het bekijkt natuurlijk. Eerst zet de regering het parlement buitenspel en nadat ze bij de Raad van State het deksel op hun neus krijgen, doen ze of er niks aan de hand is. Een beschamende vertoning en een rechtsstaat onwaardig. Maar als ze denken dat het Vlaams Belang zich zomaar bij deze gang van zaken zal neerleggen, vergissen ze zich schromelijk. Wij eisen de onmiddellijke opschorting van de regularisatieprocedure.

Van Rompuy moest in het regularisatiedossier door het slijk kruipen voor de Franstaligen en Yves Leterme moet de kelk verder leegdrinken. Dat hij er zich intussen van af maakt met de sussende opmerking dat Vlaanderen geen 88 % maar ‘slechts’ 73 % van de asielzoekers moet opvangen, kan de pil nauwelijks vergulden. Er bestaat in Vlaanderen geen maatschappelijk draagvlak voor de collectieve regularisatie van illegalen. Gelukkig moeten regeringsleiders in een democratie nog altijd verantwoording afleggen aan de kiezer. CD&V en VLD moeten zich vooral geen illusies maken: de afrekening volgt straks in de stembus!

http://www.vlaamsbelang.org/0/6706/
Oud 12 december 2009, 19:13   #119
De Prof
Minister-President

De Prof's schermafbeelding

Standaard

Is het niet diezelfde "raad van state" die moet beslissen of het VB zen partijfinanciering moet verliezen?
Eens zien of jullie dan nog zo op getogen gaan zijn, bij positief antwoord.
De Prof is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 december 2009, 19:17   #120
dominatrix
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De Prof Bekijk bericht
Is het niet diezelfde "raad van state" die moet beslissen of het VB zen partijfinanciering moet verliezen?
Eens zien of jullie dan nog zo op getogen gaan zijn, bij positief antwoord.
Ja duh, maar als wij onze partijdotatie verliezen dan zullen we ons daar bij neer moeten leggen. Dat is het verschil met ons het regime.

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:46.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be