![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1381 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik zie het er nog op neerkomen dat de financiële claims van beide kanten mekaar zullen oplossen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1382 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
toen er 'iets mis' was met onze uitdieping werd er ook moord en brand geschreeuwd, en geen gesprek gevoerd. Dus nu roep ik op: laat zien dat het jullie ernst is. Niet dat ik er iets aan kan doen, maar nog een paar eenzijdige acties van goede wil van onze kant die onbeantwoord blijven en de sceptici hebben er weer een aanhanger bij. maar enfin, we zijn het eens. Afspraken nakomen geldt ook voor België.
![]() |
![]() |
#1383 | ||||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Dat valt mee. WIE stak zich weg ? En wie bracht het eindelijk eens op tafel ? Citaat:
Citaat:
![]() |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#1384 | ||
|
![]() Citaat:
de chronologie is mij meer dan duidelijk. Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#1385 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Blijft de chronologie dat die treinstellen plots van cruciaal belang werden toen wij al 3 jaar wachtten op het naleven van de verdiepings-afspraken van onze noorderbuur. PS : heeft de Hollandse HST naar het zuiden 1 dag vertraging opgelopen door de HST-werken in België ? Néén. Ze waren zelfs ruimschoots vroeger klaar dan voorzien. Zelfs die laatste rail aan de grens werd gelegd terwijl de belofte van de verdieping al lang gebroken was. Laatst gewijzigd door Descartes Jr : 10 december 2009 om 22:15. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1386 | |
|
![]() Citaat:
het ging niet zozeer om de treinen, maar om het feit dat jullie politici 'afspraak, afspraak afspraak' scandeerden. Toen was het antwoord meen ik terecht in de geest van 'ja, nu we het daar toch over hebben...'
![]() |
![]() |
#1387 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Lees ook eens betrouwbare buitenlandse bladen ! Laatst gewijzigd door Descartes Jr : 10 december 2009 om 22:35. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1388 |
|
![]() Hoe kun je zo hard rijden met treinstellen die er niet zijn?
![]() |
#1389 | |
|
![]() Citaat:
![]() Ik heb blijkbaar verouderde informatie aangehaald. Excuus daarvoor.
![]() |
![]() |
#1390 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1391 |
Minister-President
|
![]() Merk op dat de aanschaf van die treinstellen een afspraak is van veel langer geleden dan de uitdieping van de Schelde. Jullie Belgen zijn dus eigenlijk begonnen met het niet nakomen van de afspraken. Iets om in het achterhoofd te houden als men weer met de beschuldigende vinger naar Nederland wijst, zoals de topicstarter al in de titel van dit draadje doet.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1392 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Wat niet kan gezegd worden van de capaciteit van de Westerschelde. Hoogachtend De topicstarter |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1393 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Waarom is Belgie de grootste vervuiler, in een tijd dat heel de wereld in Kopenhagen bezig is om dit terug te dringen.? ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1394 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Maar wat de Rijn betreft (jullie zwaarst vervuilde rivier) kun je ons nu net niet aanvallen. Probeer dat maar bij de Duitser en de Zwitser. Of heb je daar het lef niet voor ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1395 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#1396 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1397 |
Banneling
|
![]() Vind ik ook. Maar daar is Sidharta niet mee gediend. Die wil en zal het bloed van België drinken. Is vast gescheiden van een Vlaamse. En natrappen is nu eenmaal een Hollandse sport.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1398 | |
|
![]() Citaat:
Maar feitelijk zijn ook de Vlamingen het slachtoffer van dit Frans-Belgische consortium.
![]() |
![]() |
#1399 |
Banneling
|
![]() Ola, hoort wiggendrijven ook al bij die Hollandse sport !? Verbaast me niks. Machiavelli werd vast op de verkeerde plek geboren. Vlamen en Walen zijn één familie. Knoop dat in je oren. Ook al heb je aan beide kanten van de taalgrens evenveel oenen die niet snappen waarover het gaat. En dan heb je bovendien buiten de grenzen nog een hoop awoert-roepers die er helemaal niks van begrepen hebben. Van super-oenen gesproken !
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1400 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Overigens wacht Nederland ook al een tijdje op de aansluiting van de Betuwelijn in Duitsland. Maar zie je ons agressief en onbeschoft doen? Of kijk naar dat Icesave-debacle. IJsland heeft nog steeds niet besloten om de Nederlandse spaartegoeden terug te betalen. Volgens Kris Peeters kost het Antwerpen 70 miljoen voor elk jaar dat de uitdieping van de Schelde vertraging oploopt. Maar IJsland is Nederland volgens afspraken 1.3 miljard verschuldigd. Geld waar we in Nederland mischien niks van gaan terugzien. Nogmaals, zie je ons agressief en onbeschoft doen, zoals jullie politici in het Schelde-dossier? Dit soort dingen gebeuren gewoon in moderne democratieen waar de bevolking veel inspraak heeft. Niettemin vind ik het niet eens zo erg dat jullie ware aard is komen bovendrijven in het Schelde-dossier. Dan zien mijn landgenoten de Vlamingen ook eens zoals ik ze al langer ken. Zeker in Zeeuws-Vlaanderen beseft men nu weer waarom ze blij zijn dat ze bij Nederland horen, en niet bij Belgie. Het laat zich makkelijk raden wat er met hun mooite provincie was gebeurd als Antwerpen z'n zin krijgt. Laatst gewijzigd door Spinoza : 12 december 2009 om 21:54. |
|
![]() |
![]() |