Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Bekijk resultaten enquête: Dit is
racisme 1 12,50%
islamhaat 6 75,00%
moslimhaat 2 25,00%
Meerdere antwoorden per stemmer mogelijk. Aantal stemmers: 8. Je mag niet stemmen in deze enquête

Antwoord

Discussietools
Oud 15 december 2009, 00:50   #141
Eberhard Leclerc
Secretaris-Generaal VN

Eberhard Leclerc's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SDX Bekijk bericht
?

Maar in Nederland zie ik Wilders steeds meer aan aanhang winnen, ...
De inschattingsfout die een deel van de VB top ook maakt ten aanzien van Wilders.

Dat Wilders zwaar islamofoob is lijdt geen twijfel.
Maar de politieke setting in Nederland is onvergelijkbaar met die in Vlaanderen. Wilders wordt door de hele voorgeschiedenis met Fortuijn, Janmaat, Van Gogh, en Bolkestein, met zijden handschoenen aangepakt.

Niemand wil het risico lopen om beschuldigd te worden van demonisering.

Vergelijk dat dan met de politici van het VB die rustig door een van de hoogste Belgische politici worden uitgemaakt voor mestkevers (om door iemand anders vertrapt te worden misschien?), waarvan een aantal leiders in Brussel door de politie in elkaar worden getrapt (straffeloos uiteraard). En die voortdurend als racisten te kijk worden gezet omdat in Vlaanderen het onderscheid tusssen huidskleur en religie voor het gemak nooit is gemaakt.

Voeg daarbij nog een heel resem van opinies en (harde) uitspraken van Wilders over andere onderwerpen dan de multicultuerele samenleving. (Ik zie Dewinter bv nog niet zeggen dat Vlaanderen en Nederland moeten fuseren, of dat "Kopenhagen" een hoax is).
Wilders toont veel meer politieke lef en neemt op meer onderwerpen risico's. Hij heeft dan ook een harde, stoicijnse en directe persoonlijkheid die veel Nederlanders aanspreekt in hun politieke landschap van turncoats.
Eberhard Leclerc is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 december 2009, 00:51   #142
porpo
Europees Commissaris

porpo's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alice Bekijk bericht
Daar gaat u de mist in; ookal loopt een vrouw naakt over straat dan nog beschermt de wet haar tegen mannen die menen dat dit aanleiding is om vrouwen lastig te vallen!
Blablabla zelf beheersing ... blablabla mannen zijn zelf verantwoordelijk .... blablabla bescherming ... blablabla de wet beschermt haar ... blablabla seksuele gedrag ... blablabla! Altijd zelfde liedjes

Ik word er nu echt beu van, van jullie onwetendheid die denken dat de hijab enkel een sociale dimensie heeft, jullie spreken zoals altijd gewoon uit onwetendheid en jullie denken dat jullie iets weten maar jullie kennis is beperkt tot een zeer kortzichtige kennis over de islam in de ogen van de middeleeuwse kerk en later opgehaald door de oriëntalisten en vandaag zonder maar een keer na te denken herhalen de extreem rechts en islamofoben die onzin, meer niet. Echt waar.

Blablabla... zelf beheersing, a ja, ja ... blablabla. In jouw plaats zou ik echt de statistieken van verkrachtingen, en van de ziektes verspreid door vrije seks, moeten nakijken voordat ik iets over zelfbeheersing kots.

Weet je wat zelfbeheersing is? Luister even naar de heilige profeet Mo7ammed:
"O gij jonge mannen! Een ieder die in staat is om te trouwen dient te trouwen, want dit zal hem helpen om zijn blik neer te slaan en zijn schaamte te bewaren.. En wie niet in staat is te trouwen moet vasten, want dat zal een bescherming voor hem zijn."

Zo vroeg mogelijk trouwen indien dat mogelijk is.
Is dat niet mogelijk? vasten want het helpt fysiek en spiritueel, fysiek door de seksuele drang te onderdrukken en spiritueel door een concentratie op andere zaken tijdens het vasten en het verrichten van smeekgebeden enzovoort.

Mannen moeten hun ogen neerslaan, mengen met vreemde vrouwen zoveel mogelijk vermijden, geen illegale contacten leggen enzovoort enzovoort.

Dat is zelfbeheersing.

En als dat niet werkt, dan zal iets anders moeten werken:
Saudi-Arabië: pedoseksueel onthoofd en gekruisigd

Zijn kop eraf en moge Allah hem genadig zijn en zijn zonden vergeven, Amen.

Ok beste koppige mevrouw alice, ik ga u nu iets vertellen over de hijab en luister goed want ik wil volgende keer jouw liedje niet horen. De hijab heeft meerderen aspecten: spiritueel, psycho-sociaal en cultureel. Zelfs de psychosociale aspect van deze hijab heeft meerderen doelen, een ervan is natuurlijk die bescherming, maar niet echt bescherming tegen een iemand die iets van plan zou zijn (versiering of weet ik veel wat), maar meer een bescherming van uzelf tegen de neiging om jouw eigen begeerte te aanbidden en als God nemen, tegen de duivelse fluisteringen, onwetendheid en achterlijkheid onder het mom van "mode", "moderniteit", "aantrekkelijkheid" blablabla en al die onzin.

Dus luister goed naar deze vrouwen want je kan echt iets leren
http://www.youtube.com/watch?v=rXEfmOeh_PQ
http://www.youtube.com/watch?v=UnRUzAV_n-k

Maar dat allemaal wil niet zeggen dat onze zusters zonder hoofddoek minderwaardig zijn, ze zijn allemaal moslim zusters Godzijdank, en niemand is perfect, misschien doet deze haar best in hijab maar is zwak of slecht in het goed behandelen van ouders, terwijl de andere geen hijab draagt maar ze verricht haar gebedjes op tijd en ze heeft enorm veel respect voor haar ouders enzovoort..

Laatst gewijzigd door porpo : 15 december 2009 om 00:58.
porpo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 december 2009, 02:32   #143
SDX
Secretaris-Generaal VN

SDX's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eberhard Leclerc Bekijk bericht
De inschattingsfout die een deel van de VB top ook maakt ten aanzien van Wilders.

Dat Wilders zwaar islamofoob is lijdt geen twijfel.
Maar de politieke setting in Nederland is onvergelijkbaar met die in Vlaanderen. Wilders wordt door de hele voorgeschiedenis met Fortuijn, Janmaat, Van Gogh, en Bolkestein, met zijden handschoenen aangepakt.

Niemand wil het risico lopen om beschuldigd te worden van demonisering.

Vergelijk dat dan met de politici van het VB die rustig door een van de hoogste Belgische politici worden uitgemaakt voor mestkevers (om door iemand anders vertrapt te worden misschien?), waarvan een aantal leiders in Brussel door de politie in elkaar worden getrapt (straffeloos uiteraard). En die voortdurend als racisten te kijk worden gezet omdat in Vlaanderen het onderscheid tusssen huidskleur en religie voor het gemak nooit is gemaakt.

Voeg daarbij nog een heel resem van opinies en (harde) uitspraken van Wilders over andere onderwerpen dan de multicultuerele samenleving. (Ik zie Dewinter bv nog niet zeggen dat Vlaanderen en Nederland moeten fuseren, of dat "Kopenhagen" een hoax is).
Wilders toont veel meer politieke lef en neemt op meer onderwerpen risico's. Hij heeft dan ook een harde, stoicijnse en directe persoonlijkheid die veel Nederlanders aanspreekt in hun politieke landschap van turncoats.
Wilders wordt met zijden handschoenen aangepakt, zegt U, Komaan Eberhard, ben je nog wel van deze wereld, hij wordt langs alle kanten gedemoniseerd!
Overigens zijn er, ja zélfs in Vlaanderen, steeds meer die 'ontwaken' en menen een 'stukske' te moeten schrijven over de 'verrijking' van de multi Kul, die ze al aan den lijve hebben mogen ondervinden.

Maar daar had ik het niet over, ik had het over Europa, in élk land is er wel iets, elke dag opnieuw, de mensen worden het stilaan meer dan zat, kijk naar de post net onder de jouwe ... sta je even bij stil, toch?
SDX is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 december 2009, 02:36   #144
daiwa
Secretaris-Generaal VN

daiwa's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door porpo Bekijk bericht
Ook al is het kind maar 9 jaar, voor Mo de pedo geen probleem.
daiwa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 december 2009, 02:40   #145
SDX
Secretaris-Generaal VN

SDX's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Blablabla ...
blablabla...
balbalbal...
blablabla...
.
Elke moslimse in een Westers land die een hoofddoek draagt, terwijl ze de vrijheid heeft om dat niet te doen, terwijl het - zoals je zelf zegt - niet eens een verplichting is - zou zich dood en dood moeten schamen t.o.v. hun zusters in geloof in islamitische dictaturen waar dat hoofddoek, boerka, hijaab, nikaab verpl�*cht is, velen zouden maar ál te graag dat doek willen wegslingeren en 'vrij' zijn, vrij van onderdrukking, minderwaardig zijn, vrij om te gaan en staan waar ze willen, vrij om de 'keuze' te hebben, die ze NIET hebben, uit solidariteit met hun onderdrukte zusters in die landen zouden ze wereldwijd in opstand moeten komen, om op die manier hun zusters in geloof krácht te geven om voor hun rechten op te komen, om te strijden voor gelijkwaardigheid, respect e.d., maar nee, ze zullen en moeten met álle geweld de achterlijkheid invoeren - een kaakslag voor élke vrouw onder islamitisch regime die géén keuze hééft!

Ik vermoed dat je dit toch niet leest, want ik denk dat ik op je negeer sta, 'kheb je waarschijnlijk 'beledigd!)
SDX is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 december 2009, 03:26   #146
porpo
Europees Commissaris

porpo's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door daiwa Bekijk bericht
Eerst en vooral gelieve onze heilige profeet (vzmh) geen pedo te noemen, ten twee Aisha (ra) is onze moeder, moeder van de gelovigen en niet jouw moeder, en als jouw moeder ooit problemen heeft gehad met een verkrachter of pedo, dan is dat jouw en haar probleem, neem ik aan.

Ook al is het kind maar 9?
Leeftijd van jonge/meisje heeft geen betekenis of waarde, belangrijk is gewoon of het een norm is en ook of het wettelijk is, indien ja dan kan het (voorwaardelijk) doorgaan of eerst huwelijk maar zonder consummatie van dat huwelijk of iets anders bepaald door de normen en de wetten van het land waar het huwelijk plaats vindt.

Als je christen bent dan weet je zoiets van de bijbel en van de toepassing van de bijbel voor eeuwen, en als je geen geloof hebt dan gelieve niet over deze zaken te spreken tenzij je het verschil tussen jou en een stront van een varken kunt duidelijk maken, maar volgens mij ben jij gewoon een productie van natuurlijke factoren, en die stront ook, dus geen verschil.

Laatst gewijzigd door porpo : 15 december 2009 om 03:31.
porpo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 december 2009, 10:36   #147
Eberhard Leclerc
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
... in élk land is er wel iets, elke dag opnieuw, de mensen worden het stilaan meer dan zat, kijk naar de post net onder de jouwe ... sta je even bij stil, toch?

Nogmaals (want je slaagt er niet in bewijs te leveren voor jouw stelling dat "mensen het stilaan zat worden"):

Steeds meer?

Maar waaruit blijkt die toegenomen afkeer dan?

De partij die haar handelsmerk meer en meer maakt van islamofobie/immigratiestop staat toch op flinke verliezen dacht ik.

(Ik beweer hier keihard het tegenovergestelde overigens.)
Oud 15 december 2009, 10:49   #148
Eberhard Leclerc
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Wilders wordt met zijden handschoenen aangepakt, zegt U, Komaan Eberhard, ben je nog wel van deze wereld, hij wordt langs alle kanten gedemoniseerd!
U heeft blijkbaar niet de beschikking over alle Nederlandse tv stations. (zoals de meesten hier in Vlaanderen).

Vergelijk even met Dewinter.

Het is echt onbestaanbaar dat Wilders in elkaar zou worden geslagen door de eigen politie.
Als dit wél zou gebeuren is het onbestaanbaaar dat er niet in heel Nederland rellen zouden uitbreken.
Wilders mag alles zeggen wat hij wil. De regering doet zelfs actief haar best om een rechtzaak tegen Wilders te vermijden.
Wilders mag absoluut niet sterven door een aaanslag, hij wordt 24/7 zeer zwaar bewaakt.
Mensen die Wilders "bedreigen" (in de ruimste zin van het woord) verschijnen héél snel voor de rechter, en worden actief veroordeeld.

Zijden handschoenen dus.
Oud 15 december 2009, 11:01   #149
NOEKIE
Schepen

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door daiwa Bekijk bericht
zes was dat boeleke bah zulle die moslims
NOEKIE is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 december 2009, 11:03   #150
NOEKIE
Schepen

Standaard

Citaat:
Eerst en vooral gelieve onze heilige profeet (vzmh) geen pedo te noemen, ten twee Aisha (ra) is onze moeder, moeder van de gelovigen en niet jouw moeder, en als jouw moeder ooit problemen heeft gehad met een verkrachter of pedo, dan is dat jouw en haar probleem, neem ik aan.

Leeftijd van jonge/meisje heeft geen betekenis of waarde, belangrijk is gewoon of het een norm is en ook of het wettelijk is, indien ja dan kan het (voorwaardelijk) doorgaan of eerst huwelijk maar zonder consummatie van dat huwelijk of iets anders bepaald door de normen en de wetten van het land waar het huwelijk plaats vindt.

Als je christen bent dan weet je zoiets van de bijbel en van de toepassing van de bijbel voor eeuwen, en als je geen geloof hebt dan gelieve niet over deze zaken te spreken tenzij je het verschil tussen jou en een stront van een varken kunt duidelijk maken, maar volgens mij ben jij gewoon een productie van natuurlijke factoren, en die stront ook, dus geen verschil.

U keurt pedofiele profeten dus goed? Awel ik niet. Ik zou willen wensen dat alle pedofielen samen met de islamvolgelingen hun boeltje pakken en het afbollen. Dat wens ik voor 2010. Ga daar uw lusten maar botvieren. De pedos moeten zich alleen bekeren naar de islam. Onze kinderen kunnen in vrede wonen.

Onbegrijpelijk dat de overheid niet ingrijpt. Onze kinderen zijn in gevaar. Straks moeten we onze boelekes van zes afgeven aan die viespeuken.

Laatst gewijzigd door NOEKIE : 15 december 2009 om 11:05.
NOEKIE is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 december 2009, 11:54   #151
alice
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Blablabla zelf beheersing ... blablabla mannen zijn zelf verantwoordelijk .... blablabla bescherming ... blablabla de wet beschermt haar ... blablabla seksuele gedrag ... blablabla! Altijd zelfde liedjes

Ik word er nu echt beu van, van jullie onwetendheid die denken dat de hijab enkel een sociale dimensie heeft, jullie spreken zoals altijd gewoon uit onwetendheid en jullie denken dat jullie iets weten maar jullie kennis is beperkt tot een zeer kortzichtige kennis over de islam in de ogen van de middeleeuwse kerk en later opgehaald door de oriëntalisten en vandaag zonder maar een keer na te denken herhalen de extreem rechts en islamofoben die onzin, meer niet. Echt waar.

Blablabla... zelf beheersing, a ja, ja ... blablabla. In jouw plaats zou ik echt de statistieken van verkrachtingen, en van de ziektes verspreid door vrije seks, moeten nakijken voordat ik iets over zelfbeheersing kots.

"O gij jonge mannen! Een ieder die in staat is om te trouwen dient te trouwen, want dit zal hem helpen om zijn blik neer te slaan en zijn schaamte te bewaren.. En wie niet in staat is te trouwen moet vasten, want dat zal een bescherming voor hem zijn."

Is dat niet mogelijk? vasten want het helpt fysiek en spiritueel, fysiek door de seksuele drang te onderdrukken en spiritueel door een concentratie op andere zaken tijdens het vasten en het verrichten van smeekgebeden enzovoort.

Mannen moeten hun ogen neerslaan, mengen met vreemde vrouwen zoveel mogelijk vermijden, geen illegale contacten leggen enzovoort enzovoort.

Dat is zelfbeheersing.

Ok beste koppige mevrouw alice, ik ga u nu iets vertellen over de hijab en luister goed want ik wil volgende keer jouw liedje niet horen. De hijab heeft meerderen aspecten: spiritueel, psycho-sociaal en cultureel. Zelfs de psychosociale aspect van deze hijab heeft meerderen doelen, een ervan is natuurlijk die bescherming, maar niet echt bescherming tegen een iemand die iets van plan zou zijn (versiering of weet ik veel wat), maar meer een bescherming van uzelf tegen de neiging om jouw eigen begeerte te aanbidden en als God nemen, tegen de duivelse fluisteringen, onwetendheid en achterlijkheid onder het mom van "mode", "moderniteit", "aantrekkelijkheid" blablabla en al die onzin.

Maar dat allemaal wil niet zeggen dat onze zusters zonder hoofddoek minderwaardig zijn, ze zijn allemaal moslim zusters Godzijdank, en niemand is perfect, misschien doet deze haar best in hijab maar is zwak of slecht in het goed behandelen van ouders, terwijl de andere geen hijab draagt maar ze verricht haar gebedjes op tijd en ze heeft enorm veel respect voor haar ouders enzovoort..
Ik hoop niet dat uw antwoord een voorbeeld is van zelfbeheersing,want uw irritatie wanneer u tegengesproken wordt is overduidelijk.
Nee, ik ben niet onwetend, niet koppig, en heb van vrouwen met hoofddoek als het over emancipatie gaat helemaal niets te leren.

U vindt dat mensen dus maar jong moeten trouwen, vrouwen aan de haard als broedmachines is hier echter verleden tijd. Wettelijk hebben vrouwen evenveel recht als mannen op een relatie, al of niet getrouwd, al of niet met iemand van hetzelfde geslacht, de enige voorwaarde is een leeftijdgrens, niet het huwelijk. je mag dus een seksueel bestaan hebben, ongeacht of je een duurzame relatie zoekt of wilt trouwen en dit zien wij als een mensenrecht, al van gehoord? Dat hoort u te respecteren als inwoner van dit land.
Bovendien kennen we gemengd sociaal verkeer,waar mannen en vrouwen op een normale manier met mekaar kunnen omgaan, neergeslagen ogen zijn dus niet nodig.
Dent u nu echt dat verkrachting niet voorkomt onder moslims? Woeha!
Gezien het hoge aantal vrouwen van allochtone afkomst, met of zonder hoofddoek in vluchthuizen komt geweld op vrouwen juist evengoed voor onder moslims.
Volgens u beschermt de hoofddoek tegen duivelse verlangens? Van vrouwen zelf dan? Gelooft u dat echt? U weet wel beter, lees uw koran nog eens, het gaat over jezelf beschermen tegenover mannen en je onderscheiden als gelovige vrouw! Nergens staat dat dit bedoeld is om vrouwen te beschermen tegen hun eigen lusten.
Wij hoeven niet te vasten; omdat we niet getrouwd zijn en dus buiten het huwelijk levenslang op een houtje moeten bijten, het recht op een seksueel bestaan staat los van het huwelijk.

U zet uw visie op uw geloof boven de wet. Dat mag, zolang u anderen niet verplicht dit ook te doen, en niet verwacht dat de samenleving uw standpunt gaat delen, of uw mening als maatschappelijk gelijkwaardig beschouwd, religieuze waanzin hoort hier in je priveleven.
Zo; daar kun je voorlopig wel mee verder, maar ik zou toch willen dat u uw belerend toontje achterwege laat, respect komt wel van twee kanten.
Toch nog een vraagje, hoe zit het met de gelijkwaardigheid van niet moslima's?
alice is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 december 2009, 12:50   #152
carolus66
Schepen

carolus66's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alice Bekijk bericht
Ik hoop niet dat uw antwoord een voorbeeld is van zelfbeheersing,want uw irritatie wanneer u tegengesproken wordt is overduidelijk.
Nee, ik ben niet onwetend, niet koppig, en heb van vrouwen met hoofddoek als het over emancipatie gaat helemaal niets te leren.

U vindt dat mensen dus maar jong moeten trouwen, vrouwen aan de haard als broedmachines is hier echter verleden tijd. Wettelijk hebben vrouwen evenveel recht als mannen op een relatie, al of niet getrouwd, al of niet met iemand van hetzelfde geslacht, de enige voorwaarde is een leeftijdgrens, niet het huwelijk. je mag dus een seksueel bestaan hebben, ongeacht of je een duurzame relatie zoekt of wilt trouwen en dit zien wij als een mensenrecht, al van gehoord? Dat hoort u te respecteren als inwoner van dit land.
Bovendien kennen we gemengd sociaal verkeer,waar mannen en vrouwen op een normale manier met mekaar kunnen omgaan, neergeslagen ogen zijn dus niet nodig.
Dent u nu echt dat verkrachting niet voorkomt onder moslims? Woeha!
Gezien het hoge aantal vrouwen van allochtone afkomst, met of zonder hoofddoek in vluchthuizen komt geweld op vrouwen juist evengoed voor onder moslims.
Volgens u beschermt de hoofddoek tegen duivelse verlangens? Van vrouwen zelf dan? Gelooft u dat echt? U weet wel beter, lees uw koran nog eens, het gaat over jezelf beschermen tegenover mannen en je onderscheiden als gelovige vrouw! Nergens staat dat dit bedoeld is om vrouwen te beschermen tegen hun eigen lusten.
Wij hoeven niet te vasten; omdat we niet getrouwd zijn en dus buiten het huwelijk levenslang op een houtje moeten bijten, het recht op een seksueel bestaan staat los van het huwelijk.

U zet uw visie op uw geloof boven de wet. Dat mag, zolang u anderen niet verplicht dit ook te doen, en niet verwacht dat de samenleving uw standpunt gaat delen, of uw mening als maatschappelijk gelijkwaardig beschouwd, religieuze waanzin hoort hier in je priveleven.
Zo; daar kun je voorlopig wel mee verder, maar ik zou toch willen dat u uw belerend toontje achterwege laat, respect komt wel van twee kanten.
Toch nog een vraagje, hoe zit het met de gelijkwaardigheid van niet moslima's?
schitterend alice!!! reken echter niet op een degelijk antwoord en ga ervan uit dat je nu met een stront van een varken zult vergeleken worden, zoals hij hier al eerder deed.

't is een klassebak, die porpo

het is nog maar eens duidelijk dat moslims, de aanhangers van de totalitaire islamideologie, géén discussie wensen te houden over hun ideologie.
carolus66 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 december 2009, 13:01   #153
carolus66
Schepen

Standaard

Citaat:

als je het met een kind van 9 doet, ben je een pedofiel, zo simpel is dat en dat dit aanvaardbaar gemaakt werd door het in een wet te gieten, is gewoon weerzinwekkend!
in de wet staat ook dat je je elke avond thuis lazarus mag drinken in je zetel; ben je daarom geen alcoholieker misschien?? oh neen, geen goed voorbeeld, jij drinkt niet want da's onaanvaardbaar maar sex met een 9jarige daarentegen...
en wie beslist over die 9 jaar? het kind zelf? neen, dat dacht ik niet? mannen misschien...inderdaad!

moeder natuur heeft niét voorzien heeft dat een kind van 9 sex met een volwassene zou hebben, dat is wel duidelijk te zien aan de verwondingen die zo'n daad veroorzaken bij het kind!!

en het is niét omdat iemand jou erop wijst dat sex met een 9jarig meisje onder de noemer "pedofilie" valt, dat jij zomaar het recht hebt om iemand zo'n verwijten in het gezicht te slingeren.
is dat de manier waarop een moslim reageert wanneer hij of zij gewezen wordt op onaanvaardbare dingen in zijn of haar ideologie, op zaken die indruisen tegen ons grondwettelijk recht, die haaks op de rechten van het kind staan??
Oud 15 december 2009, 13:03   #154
liberalist_NL
Secretaris-Generaal VN

liberalist_NL's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
En die voortdurend als racisten te kijk worden gezet omdat in Vlaanderen het onderscheid tusssen huidskleur en religie voor het gemak nooit is gemaakt.
In Nederland kent de halve bevolking het verschil ook nog niet, hoor.
liberalist_NL is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 december 2009, 13:06   #155
carolus66
Schepen

Standaard

Citaat:

Dat is zelfbeheersing.

wat een hoop gelul!!!
dwingeland is het woord dat nu in mij opkomt....

FYI: wij hoeven niéts te leren van deze vrouwen, ik ken er zelf genoeg om te weten dat wanneer ze eens vrij zijn om hun mening écht te zeggen, ze een héél ander liedje zingen! dat, mister blah blah blah, dat is de realiteit. maar met genoeg druk en geweld kan je van jouw weerzinwekkende ideologie een dagelijkse realiteit maken voor een hele hoop mensen!
Oud 15 december 2009, 13:09   #156
alice
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door carolus66 Bekijk bericht
schitterend alice!!! reken echter niet op een degelijk antwoord en ga ervan uit dat je nu met een stront van een varken zult vergeleken worden, zoals hij hier al eerder deed.

't is een klassebak, die porpo

het is nog maar eens duidelijk dat moslims, de aanhangers van de totalitaire islamideologie, géén discussie wensen te houden over hun ideologie.
Na honderd van dit soort discussies ken je het klappen van de zweep he?
Maar bedankt voor het compliment, ik verwacht uiteraard van Porpo wel een degelijk antwoord zonder persoonlijke aanval, gezien zijn zelfbeheersing!
Oud 15 december 2009, 13:14   #157
Eberhard Leclerc
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door liberalist_NL Bekijk bericht
In Nederland kent de halve bevolking het verschil ook nog niet, hoor.
Waar je gelijk in hebt overigens.

Maar dat is nog altijd veel meer dan het percentage klootjesvolk alhier dat in staat is deze begrippen uit elkaar te houden.
Oud 15 december 2009, 13:18   #158
alice
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Waar je gelijk in hebt overigens.

Maar dat is nog altijd veel meer dan het percentage klootjesvolk alhier dat in staat is deze begrippen uit elkaar te houden.
Ik hoop vooral dat het klootjesvolk jou niet hoeft te onderhouden en je werkt; anders ben je echt wel een ontzettende hypocriet!
Oud 15 december 2009, 13:19   #159
Eberhard Leclerc
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door carolus66 Bekijk bericht
FYI: wij hoeven niéts te leren van deze vrouwen, ...
Je zou alvast van deze vrouwen kunnen leren meer kinderen te krijgen.

Autochtone Vlaamse vrouwen krijgen minder dan 1,5 kind gemiddeld.

Misschien zou het eigen volk dus in dit fundamentele opzicht eens wat moeten leren van onze moslim-chicks, voordat het uitsterft.
Oud 15 december 2009, 13:51   #160
alice
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Je zou alvast van deze vrouwen kunnen leren meer kinderen te krijgen.

Autochtone Vlaamse vrouwen krijgen minder dan 1,5 kind gemiddeld.

Misschien zou het eigen volk dus in dit fundamentele opzicht eens wat moeten leren van onze moslim-chicks, voordat het uitsterft.
Dat ligt eraan waar die chick woont; buiten Europa is de kans veel groter dat of moeder of kind niet eens de geboorte overleeft, dankzij de "uitstekende" gezondheidszorg in die landen!
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:17.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be