![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Wie dan wel? maar sommigen binnen het schepencollege, zoals sp.a'er Selahattin Koçak, sturen daar wel op aan. en Het Centrum voor Gelijke Kansen en Racismebestrijding (CGKR) hoopt alvast dat het stadsbestuur van Beringen de vraag van de geloofsgemeenschap zal inwilligen. http://knack.rnews.be/nieuws/belgie/...icle43844.html Misschien wordt het eens tijd dat de Unie van Moskeeën actie onderneemt en het CGKR aanklaagt voor het steunen van initiatieven die niets bijdragen tot de sociale vrede en enkel sociale spanningen en tweestrijd veroorzaakt.
![]() |
![]() |
#82 |
Banneling
|
![]() Waarom zouden we ons storen aan zo'n luidspreker?
Kerkklokken maken ook een hels lawaai.... De Islam maakt al eeuwen deel uit van de Europese cultuur! (Andalousië/Balkan en sinds een jaar of 20 in de Europese grootsteden) Waarom zouden we beperkingen opleggen aan gebruiken die tot onze cultuur behoren? Aan de dromers die vinden dat enkel het Christen- & Jodendom tot onze 'cultuur' behoren: Wanneer zijn jullie geboren en waar wonen jullie? |
![]() |
![]() |
![]() |
#83 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() we wonen hier al duizenden jaren, we zijn al pakweg duizend jaar een christelijke gemeenschap...
De moslims zijn hier een goede dertig jaar, er wordt hier plots gezaagd over kruisbeelden op een kerkhof, kruisjes aan een ketting... En nu zouden wij verdraagzaam moeten zijn tegen over luidsprekers op een minaret waarop ze een god gaan vereren die de onze niet is in een taal die we niet begrijpen.... dat gaat toch mijn petje te boven... |
![]() |
![]() |
![]() |
#84 | |||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Daarbij is de islam alweer ruim zes eeuwen geleden uit Andalusië verdreven. En afgezien van wat nakomelingen van met het kromzwaard bekeerde Albanezen en Bosniaken heeft de islam nimmer vaste grond in Europa gekregen. Het is ook niet voor niets dat die gebieden tot de armste en achterlijkste van Europa behoren. Citaat:
Dat gaat u geen zier aan. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#85 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ze komen zelfs uit dezelfde richting als de Islam! Waarom is Europa open voor dezen en niet voor de Islam? Duizenden jaren?? Tja, de Moslims maken toch ook al eeuwen deel uit van Europa?? Wanneer komt die 'klik' eens??? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#86 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() Hoe durf jij je trouwens ridder te noemen. Een ridder die de iSSlam zit te verdedigen. Ritter von mijn voeten !
![]() |
![]() |
#87 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Beleefd zijn kost geen moeite hoor! Als ik zo eens ga rondlopen in Brussel, Parijs, Genk of Antwerpen denk ik dat de Islam zeker deel uitmaakt van de Europese cultuur! In de toekomst zal dat nog meer het geval zijn, het is onomkeerbaar! We zullen de Islam aanvaarden als elke andere godsdienst! België kent trouwens vrijheid van godsdienst, de Islam is evengoed een deel van onze cultuur als de andere 'ingevoerde godsdiensten'... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#88 | ||||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#89 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#90 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#91 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Er wordt al genoeg gezaagd over die kerkklokken, luide muziek, blaffende honden, zelfs spelende kinderen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#92 | |||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Zoals elders al gezegd: de islam is niet, was niet en zal ook nooit deel uitmaken van onze cultuur (lees: de cultuur in Europa). |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#93 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#94 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#95 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waarom zie ik hier nooit klagen omdat men allerlei andere geluidshinder probeert te beperken ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#96 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Citaat:
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#97 |
Partijlid
|
![]() Ik hoop dat de luidsprekers mogen in Beringen, dat de imam de mensen mag oproepen tot het gebed. Wij willen ons geloof vrij belijden in een vrije samenleving. Mensen die er tegen zijn, zijn voor de onvrijheid, censuur en onderdrukking. Wij zijn ook Belgen, wij hebben in dit land evenveel rechten als de katholiek die geniet van het luiden van de kerkklokken. Wij hebben niks tegen kerkklokken die ons elk uur van de dag herinneren aan het katholieke geloof. Wij willen en zullen de ezan doen weerklinken, Belgie is ook ons land en wij hebben het recht dingen te willen van de overheid.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#98 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#99 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik vraag mij af waarom men de islam plots iets zou moeten gaan toekennen dat we net ons eigen geloof ontnomen hebben. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#100 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |