![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Dat gaat altijd gepaard met heel gemene streken (denk maar aan de verminking van Yushenko destijds, het vergiftigings schandaal). Men beweert nu al dat die dat zelf zou gedaan hebben om de sympathie van het volk te winnen. We moeten dus vrij voorzichtig zijn wat betreft waar dit absurde verhaal vandaan komt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Banneling
|
![]() Ze moeten daarom niet dood zijn he slimme. Klaarhouden voor gebruik eventueel. Wie zal het zeggen. Het is big buisiness
Onderzoek in orgaanhandel, wat slechts een fractie toont natuurlijk: Editor's note: Since the FBI arrested a Brooklyn businessman in late July on federal charges of organ trafficking, CNN has been conducting a worldwide investigation into the sale of kidneys, using willing donors and willing recipients from China to Israel to the United States. This installment examines two very different stories of Israelis involved in the trade. Lees verder http://www.cnn.com/2009/WORLD/meast/...ers/index.html Laatst gewijzigd door Zeikstraal : 12 december 2009 om 14:49. |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als het aantal niet klopt, wat is er dan wel zeker waar uit het verhaal?
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik reageer me af tegen deze censuur met wat nieuws van de laatste dagen, nieuws dat ik meestal aan me voorbij laat gaan: 10/12/2009 Gideon Levy / Let's face the facts, Israel is a semi-theocracy 9/12/2009 ISRAEL proh�*be a legisladores de la Unión Europea entrar a Gaza (Israel verbiedt wetgevers van de Europese Unie om Gaza te betreden) 7/12/2009 Israel's Bedouins Denied Right to Elections 8/12/2009 Over het oprukkende fundamentalisme in Israël Justice Minister: Rabbinical courts should support, not replace civil courts Dat zouden allemaal draden kunnen zijn waartoe censuur uitnodigt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() voor degenen die Spaans kennen of visueel ingesteld zijn: Gazasovia, el gueto Palestino (Gazasovia, het Palestijns getto) documentaire van Mirko Bellis en Karen Marón, 2009, 30 minuten
interessant als aanvulling op de dagelijkse portie corporatief 'nieuws'. Laatst gewijzigd door Johan Bollen : 12 december 2009 om 15:54. |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ik was erg geïnteresseerd in het verhaal van Ofra Haza. Een beeldschone, schitterende Israëlisch-Yemenitische zangeres die wilde onderzoeken of het verhaal - congruent aan dat uit de Ukraine - enige waarheid zou kunnen bevatten. Het ging om 5000 Yemenitische kinderen die aan de autoriteiten van de VS uitgeleverd zouden moeten worden in ruil voor protectie en wapens. Het doel daarvan zou zijn om "proefmensen" te leveren in de serie tests van kernbommen die toen, begin '50, nog moesten plaatsvinden.
Het bestaan van dit verhaal is me door derden bevestgigd, maar dat wil op geen stukken na zeggen of er ook maar enige grond van waarheid in zit. Net zo als in het Ukraïnsche verhaal overigens. Politici zijn slecht, zeer slecht maar toch niet zó slecht. Logistiek kan het ook niet. Israël heeft plaats noch ruimte voor dit soort praktijken al weet ik dat het op kleine schaal wereldwijd plaats vindt.
![]() |
#27 | |||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Hoe objectief zou die presstv.ir zijn?... ![]() Laatst gewijzigd door filosoof : 14 december 2009 om 13:31. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
http://en.wikipedia.org/wiki/Institu...torical_Review Daar wilde zelfs de PLO niet van weten. Laatst gewijzigd door filosoof : 14 december 2009 om 13:53. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
kortom weer foefkes om Israel slecht te maken zekers ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
ooit heb je prijs, een druppel bloed van iemand die wel gemist wordt is genoeg... Als je dit op industrieele schaal wilt gaan doen en nog maar 1 lijk per dag wil gaan verwerken, kom je al in de problemen na x tijd. je hebt enorm veel plaats vandoen om ze te stockeren en verwerken, of het moet echt in the middel of nowhere gebeuren, waar het niet opvalt dat het wat gaat ruiken... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Hier is die Mark Weber die Straddle je wil verkopen : Irving, Weber Speak on Hitler's Place In History 17 Apr 2005 ... British historian David Irving and IHR director Mark Weber tackled the emotion-laden topic of Hitler's place in history at an IHR meeting on ...... Je weet toch wie David Irving was/is? "Historische kritiek" kreeg je dat niet in 1° kan? Laatst gewijzigd door filosoof : 14 december 2009 om 14:21. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Dus moeten we volgens u dan maar meteen alles verwerpen wat IHR zegt. Ik neem dan ook aan dat je consequent bent en alle kranten en kabeltv nieuwskanalen direct verbant, want die hebben allemaal de man made global warming fabel en leugen verspreidt... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Ik wil Weber helemaal niet 'verkopen', filo, en ik heb helemaal niks over Hitler gezegd, nu niet en nooit tevoren niet, d.i. wel zeer smerig van het zo allemaal voor te stellen. Neemt echter helemaal niet weg dat mijn gemaakt punt correct is, en dat weet gij ook, maar toch hoor ik u daar niet over. Na een paar van die incidenten met u begin ik ernstig te twijfelen aan uw integriteit. Als je kritiek hebt op gemaakte punten, doe het dan eerlijk en to the point. Ge hebt gewoon nog niet eens gelezen wat er in de topic staat. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Banneling
|
![]() Het is natuurlijk ook mogelijk dat die dingen compleet verzonnen worden door antisemieten.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Minister-President
|
![]() Bullshit topic dus.
Laatst gewijzigd door longhorn : 16 december 2009 om 07:23. |
![]() |
![]() |
![]() |