Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord

Discussietools
Oud 12 december 2009, 14:47   #21
straddle
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door D'ARTOIS Bekijk bericht
Nogmaals, 25.000 kinderen verplaatsen, doden en dat in Israël k�*n eenvoudig niet. Dit ruikt naar een poging - een niet al te intelligente poging - om de Joden als groep te discrimineren.
Natuurlijk is er in Israël behoorlijk wat mis, getuige het feit dat zelfs behoudende politici achter het Palestijnse front gaan staan.
Ik vraag me af of de Staat Israël competent genoeg is zichzelf in stand te houden. Momenteel lijkt het er niet op. Israël opzadelen met dit soort ridicule berichten lijkt me betrekkelijk zinloos. Alleen het logistieke element in de hele zaak maakt het feit op zich onmogelijk.
Daar ben ik het volledig mee eens, en zoals hoger gezegd, komt het verhaal uit Oekraiene zelf, momenteel in een verkiezingsstrijd gewikkeld.

Dat gaat altijd gepaard met heel gemene streken (denk maar aan de verminking van Yushenko destijds, het vergiftigings schandaal). Men beweert nu al dat die dat zelf zou gedaan hebben om de sympathie van het volk te winnen.

We moeten dus vrij voorzichtig zijn wat betreft waar dit absurde verhaal vandaan komt.
straddle is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 december 2009, 14:48   #22
Zeikstraal
Banneling

Standaard

Ze moeten daarom niet dood zijn he slimme. Klaarhouden voor gebruik eventueel. Wie zal het zeggen. Het is big buisiness

Onderzoek in orgaanhandel, wat slechts een fractie toont natuurlijk:

Editor's note: Since the FBI arrested a Brooklyn businessman in late July on federal charges of organ trafficking, CNN has been conducting a worldwide investigation into the sale of kidneys, using willing donors and willing recipients from China to Israel to the United States. This installment examines two very different stories of Israelis involved in the trade.

Lees verder

http://www.cnn.com/2009/WORLD/meast/...ers/index.html

Laatst gewijzigd door Zeikstraal : 12 december 2009 om 14:49.
Zeikstraal is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 december 2009, 15:25   #23
illwill
Secretaris-Generaal VN

illwill's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zeikstraal Bekijk bericht
Het aantal zal misschien niet kloppen maar zoals ik al zei, gebeuren er meer transplantaties dan dat er donoren zijn, dus er klopt iets niet. Daarom moeten er regels en wetten komen op zen minst.
Als het aantal niet klopt, wat is er dan wel zeker waar uit het verhaal?
illwill is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 december 2009, 15:26   #24
Johan Bollen
Secretaris-Generaal VN

Johan Bollen's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Uw bronlink word gecensureerd door het zionistische verbod in het forumprogramma
Ik erger me aan censuur. Censuur werkt uiteindelijk averrechts. Denk maar aan de DDR.

Ik reageer me af tegen deze censuur met wat nieuws van de laatste dagen, nieuws dat ik meestal aan me voorbij laat gaan:

10/12/2009 Gideon Levy / Let's face the facts, Israel is a semi-theocracy

9/12/2009 ISRAEL proh�*be a legisladores de la Unión Europea entrar a Gaza (Israel verbiedt wetgevers van de Europese Unie om Gaza te betreden)

7/12/2009 Israel's Bedouins Denied Right to Elections

8/12/2009 Over het oprukkende fundamentalisme in Israël Justice Minister: Rabbinical courts should support, not replace civil courts

Dat zouden allemaal draden kunnen zijn waartoe censuur uitnodigt.
Johan Bollen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 december 2009, 15:48   #25
Johan Bollen
Secretaris-Generaal VN

Johan Bollen's schermafbeelding

Standaard

voor degenen die Spaans kennen of visueel ingesteld zijn: Gazasovia, el gueto Palestino (Gazasovia, het Palestijns getto) documentaire van Mirko Bellis en Karen Marón, 2009, 30 minuten

interessant als aanvulling op de dagelijkse portie corporatief 'nieuws'.

Laatst gewijzigd door Johan Bollen : 12 december 2009 om 15:54.
Johan Bollen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 december 2009, 21:44   #26
D'ARTOIS
Perm. Vertegenwoordiger VN

D'ARTOIS's schermafbeelding

Standaard

Ik was erg geïnteresseerd in het verhaal van Ofra Haza. Een beeldschone, schitterende Israëlisch-Yemenitische zangeres die wilde onderzoeken of het verhaal - congruent aan dat uit de Ukraine - enige waarheid zou kunnen bevatten. Het ging om 5000 Yemenitische kinderen die aan de autoriteiten van de VS uitgeleverd zouden moeten worden in ruil voor protectie en wapens. Het doel daarvan zou zijn om "proefmensen" te leveren in de serie tests van kernbommen die toen, begin '50, nog moesten plaatsvinden.

Het bestaan van dit verhaal is me door derden bevestgigd, maar dat wil op geen stukken na zeggen of er ook maar enige grond van waarheid in zit. Net zo als in het Ukraïnsche verhaal overigens.
Politici zijn slecht, zeer slecht maar toch niet zó slecht. Logistiek kan het ook niet. Israël heeft plaats noch ruimte voor dit soort praktijken al weet ik dat het op kleine schaal wereldwijd plaats vindt.
Oud 14 december 2009, 13:19   #27
filosoof
Banneling

filosoof's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
An international Israeli conspiracy to kidnap children and harvest their organs is gathering momentum as another shocking story divulges Tel Aviv's plot to import Ukrainian children and harvest their organs.

The story brings to light the fact that Israel has brought some 25,000 Ukrainian children into the occupied entity over the past two years in order to harvest their organs. It cites a Ukrainian man's fruitless search for 15 children who had been adopted in Israel. The children had clearly been taken by Israeli medical centers, where they were used for 'spare parts'.

http://www.presstv.ir/detail.aspx?id...onid=351020606
Eens die bron natrekken:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door whois
domain: presstv.ir
remarks: (Domain Holder) Alalam News Channel
remarks: (Domain Holder Address) Alalam News IT Department Vali Asr Ave.Jame Jam St.Tehran, IR19615, IR
holder-c: ---
admin-c: mi50-irnic
tech-c: pr83-irnic
nserver: ns1.presstv.ir
last-updated: 2008-06-28
source: IRNIC # Filtered

person: Mohandesi Mihan afzare Hooshmand (Mihanhost)
nic-hdl: mi50-irnic
e-mail:
address: Floor 5, Unit 7, No.100, Between 18-20 AlleysShahrara St.,, Tehran, Tehran, IR
phone: 88266321
fax-no: 88274057
source: IRNIC # Filtered
http://alalam.ir/
Citaat:
Presstv.ir - Press TV - Iran s television network, broadcasting in ...
"Mohandesi Mihan afzare Hooshmand (Mihanhost)" owns about 367 other domains. Email Search: is associated with about 29 domains. Whois History: ...
http://whois.domaintools.com/presstv.ir
Dank aan http://domains.whois.com/domain.php

Hoe objectief zou die presstv.ir zijn?...

Laatst gewijzigd door filosoof : 14 december 2009 om 13:31.
filosoof is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 december 2009, 13:34   #28
filosoof
Banneling

Standaard

Citaat:
Ik was erg geïnteresseerd in het verhaal van Ofra Haza. Een beeldschone, schitterende Israëlisch-Yemenitische zangeres die wilde onderzoeken of het verhaal - congruent aan dat uit de Ukraine - enige waarheid zou kunnen bevatten. Het ging om 5000 Yemenitische kinderen die aan de autoriteiten van de VS uitgeleverd zouden moeten worden in ruil voor protectie en wapens. Het doel daarvan zou zijn om "proefmensen" te leveren in de serie tests van kernbommen die toen, begin '50, nog moesten plaatsvinden.

Het bestaan van dit verhaal is me door derden bevestgigd, maar dat wil op geen stukken na zeggen of er ook maar enige grond van waarheid in zit. Net zo als in het Ukraïnsche verhaal overigens.
Politici zijn slecht, zeer slecht maar toch niet zó slecht. Logistiek kan het ook niet. Israël heeft plaats noch ruimte voor dit soort praktijken al weet ik dat het op kleine schaal wereldwijd plaats vindt.
Ja, en christenkindjes eten ze op sabbat...
Oud 14 december 2009, 13:43   #29
filosoof
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door straddle Bekijk bericht
Hier se: uit het Institute for Historical Review, :

Bron:http://www.********/jhr/v14/v14n1p-4_Weber.html

Er zijn genoeg degelijke bronnen. Tijd dat ge eens echt wat geschiedenis gaat leren.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door straddle Bekijk bericht
De linken werken dus niet, sorry, blijkbaar staat de Institute of Historical Review op de zwarte lijst van de ADL staat.

Soit, al wat ik wilde zeggen is dat Bolsjevisme gedomineerd werd door joden. Is een historisch feit. Marx, Trostky, Lenin etc.

Maar we zijn idd aan het afwijken. Het ging over oekraiene en de verkiezingen, de context waarin dit rare verhaal van orgaan oogsten vandaan komt.
Lees dit, dan weet je al iets:
http://en.wikipedia.org/wiki/Institu...torical_Review

Daar wilde zelfs de PLO niet van weten.

Laatst gewijzigd door filosoof : 14 december 2009 om 13:53.
Oud 14 december 2009, 13:49   #30
Herr Flick
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
An international Israeli conspiracy to kidnap children and harvest their organs is gathering momentum as another shocking story divulges Tel Aviv's plot to import Ukrainian children and harvest their organs.

The story brings to light the fact that Israel has brought some 25,000 Ukrainian children into the occupied entity over the past two years in order to harvest their organs. It cites a Ukrainian man's fruitless search for 15 children who had been adopted in Israel. The children had clearly been taken by Israeli medical centers, where they were used for 'spare parts'.

Waarom de moeite doen die uit de oekraine te halen, trouwens die geven allemaal licht in het donker (tsjernobil) ik vind da geen goe donormateriaal ...

kortom weer foefkes om Israel slecht te maken zekers ?
Herr Flick is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 december 2009, 13:59   #31
Herr Flick
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:

Zonder oneerbiedig te willen klinken, is het altijd een probleem om de lijken kwijt te raken, ... ik ga ook niet zeggen dat het niet op kleinschallige schaal kan gebeuren, maar stel dat je er echt een business in begint...

ooit heb je prijs, een druppel bloed van iemand die wel gemist wordt is genoeg...

Als je dit op industrieele schaal wilt gaan doen en nog maar 1 lijk per dag wil gaan verwerken, kom je al in de problemen na x tijd. je hebt enorm veel plaats vandoen om ze te stockeren en verwerken, of het moet echt in the middel of nowhere gebeuren, waar het niet opvalt dat het wat gaat ruiken...
Herr Flick is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 december 2009, 14:18   #32
filosoof
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door illwill Bekijk bericht
Een werkende link graag.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door filosoof Bekijk bericht

Ik vond natuurlijk dat artikel, én dus ook de auteur ervan.
Hier is die Mark Weber die Straddle je wil verkopen :
Irving, Weber Speak on Hitler's Place In History
17 Apr 2005 ... British historian David Irving and IHR director Mark Weber tackled the emotion-laden topic of Hitler's place in history at an IHR meeting on ......
Je weet toch wie David Irving was/is?

"Historische kritiek" kreeg je dat niet in 1° kan?

Laatst gewijzigd door filosoof : 14 december 2009 om 14:21.
Oud 14 december 2009, 14:40   #33
Zeikstraal
Banneling

Standaard

Citaat:
Eens die bron natrekken:
Dank aan http://domains.whois.com/domain.php

Hoe objectief zou die presstv.ir zijn?...
Het is ook de originele bron niet en dat verhaal is meer dan wss uitgevonden maar neemt niet weg dat het bestaat. Zeker zonder wetten
Oud 15 december 2009, 23:52   #34
straddle
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:

Zeg filo, wil je dan ook even alles in de juiste context plaatsen aub? Ik wilde aangeven dat Marx en Trotsky joods waren. Is dat taboe misschien om dat te zeggen????? Ik googelde even om de eerste de beste bron te gebruiken en stootte op de IHR van Weber.

Dus moeten we volgens u dan maar meteen alles verwerpen wat IHR zegt. Ik neem dan ook aan dat je consequent bent en alle kranten en kabeltv nieuwskanalen direct verbant, want die hebben allemaal de man made global warming fabel en leugen verspreidt...
Oud 16 december 2009, 00:10   #35
straddle
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Ik vond natuurlijk dat artikel, én dus ook de auteur ervan.
Hier is die Mark Weber die Straddle je wil verkopen :
Irving, Weber Speak on Hitler's Place In History
17 Apr 2005 ... British historian David Irving and IHR director Mark Weber tackled the emotion-laden topic of Hitler's place in history at an IHR meeting on ......
Je weet toch wie David Irving was/is?

"Historische kritiek" kreeg je dat niet in 1° kan?
En jij hebt problemen met elementaire eerlijkheid.

Ik wil Weber helemaal niet 'verkopen', filo, en ik heb helemaal niks over Hitler gezegd, nu niet en nooit tevoren niet, d.i. wel zeer smerig van het zo allemaal voor te stellen. Neemt echter helemaal niet weg dat mijn gemaakt punt correct is, en dat weet gij ook, maar toch hoor ik u daar niet over.

Na een paar van die incidenten met u begin ik ernstig te twijfelen aan uw integriteit. Als je kritiek hebt op gemaakte punten, doe het dan eerlijk en to the point. Ge hebt gewoon nog niet eens gelezen wat er in de topic staat.
Oud 16 december 2009, 07:08   #36
Depth of Field
Banneling

Standaard

Citaat:
Het is niet het eerste bericht dat ik over orgaanhandel lees in Israel. Zou me niet verbazen dat er een zwart marktje in bestaat omdat er geen wetten of regels voor zijn aldaar.
Het is natuurlijk ook mogelijk dat die dingen compleet verzonnen worden door antisemieten.
Depth of Field is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 december 2009, 07:21   #37
longhorn
Minister-President

longhorn's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Het is ook de originele bron niet en dat verhaal is meer dan wss uitgevonden maar neemt niet weg dat het bestaat. Zeker zonder wetten
Bullshit topic dus.

Laatst gewijzigd door longhorn : 16 december 2009 om 07:23.
longhorn is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 december 2009, 13:22   #38
Zeikstraal
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door longhorn Bekijk bericht
Bullshit topic dus.
Nee, want er word illegaal in gehandeld
Oud 20 december 2009, 14:07   #39
Zeikstraal
Banneling

Standaard

Israel stripped body organs off Palestinians: MP

http://www.presstv.ir/detail.aspx?id...onid=351020202

Oud 20 december 2009, 14:15   #40
liberalist_NL
Secretaris-Generaal VN

liberalist_NL's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Weet u toevallig waar .ir voor staat?
liberalist_NL is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:36.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be