![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#101 | ||||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
U bent alvast géén Belg, anders zou u wel een andere nick genomen hebben. U stelt uw Turkse én moslimidentiteit voorop, niet uw Belgische, en derhalve bent u dus geen Belg. Citaat:
U heeft inderdaad het recht om dingen van de overheid te willen, net zoals de overheid het volste recht heeft uw eisen niet in te willigen. |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#102 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Koningen horen thuis in sprookjes http://http://www.facebook.com/home.php#/group.php?gid=40941098748&ref=ts Against gay marriage? Then don't get one and shut the fuck up ![]() "The Bible contains 6 admonishments to homosexuals and 362 admonishments to heterosexuals. That doesn't mean that God doesn't love heterosexuals. It's just that they need more supervision. " |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#103 |
Europees Commissaris
|
![]() Ik vind dat we vanaf nu alle cd's van Luc Steeno moeten laten galmen vanuit alle kerken van Vlaanderen.
Benieuwd of men dat even aanvaardbaar gaat vinden. |
![]() |
![]() |
![]() |
#104 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#105 |
Banneling
|
![]() Dat zal geen probleem zijn voor u gast. Ik weeet waar je op kwijlt. Maar ik kan er ook plaatsen. Massaal met het enige verschil dat in islamstaten het toegelaten is en in onze westerse wereld ze gestraft worden. En dat mijn beste (sarcasme) zal jij nooit kunnen aantonen. Staat er een L op je voorhoofd?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#106 |
Banneling
|
![]() Onze vlaamse foor is een traditie. Die maar effe duurt. Het hoort bij het stad. Het gehuil en gebrul van de imams en co dat is het hele jaar door. En is geen deel van mijn cultuur dus weg ermee. Onaanvaardbaar.
Laatst gewijzigd door grimbergen : 16 december 2009 om 09:34. |
![]() |
![]() |
![]() |
#107 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#108 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#109 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door grimbergen : 16 december 2009 om 09:44. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#110 |
Gouverneur
|
![]() misschien dat er eens echt werk van gemaakt moet worden om ALLE religies over dezelfde kam te scheren
weg met subsidies geen lawaai meer geen uiterlijke kenmerken meer op openbare diensten, enkel nog in private sfeer met eigen geld dan moeten al die discussies niet meer gevoerd worden en wie weet wat een besparing het zou opbrengen wie dan naar de kerk of tempel of whatever wil gaan moet maar inkom betalen |
![]() |
![]() |
![]() |
#111 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#112 | |
Parlementslid
|
![]() Kerk-klokken kunnen me niks schelen. Een of andere menselijke stem die iedere dag 5 keer iets schreeuwt over de daken, dat liever niet.
![]() |
![]() |
![]() |
#113 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#114 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() als het zo doorgaat zien we binnen hier en 20 jaar in 1 van de westerse landen een nieuwe hitler verkozen worden om de boel uit te mesten Laatst gewijzigd door Doa : 16 december 2009 om 15:38. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#115 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#116 |
Gouverneur
|
![]() Minaretten en bijbehorende luidsprekers/gezangen horen niet tot onze Leitkultur. Meer moet daar niet over gezegd worden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#117 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#118 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#119 | |
Banneling