![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Forummer van de week Elke week wordt een nieuwe forummer uitgekozen als forummer van de week. Deze forummer beantwoordt dan de diverse vragen die het forumpubliek hem kan stellen. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1741 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Deze blijkt moeilijker dan ik eerst dacht.
Liefst een voldoende groot land met een lage bevolkingsdichtheid: Australië, Nieuw-Zeeland, Noorwegen bijvoorbeeld. Dat zijn dan wel landen waar ik nog niet geweest ben, ik kan dus niet echt weten of ik daar gelukkig zou zijn.
![]() |
#1742 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1743 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Neen, dat valt best mee.
De meeste tijd is ze trouwens alléén thuis.
![]() |
#1744 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Mochten ze daarmee beginnen kunnen we ons vanzelfsprekend aan uitermate boeiende discussies verwachten over scheiding van kerk en forum, waarom ook niet voor de ramadan?, enz ...
![]() |
![]() |
#1745 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Klopt deze verklaring min of meer met jouw persoonlijkheid?
Citaat:
Laatst gewijzigd door exodus : 23 december 2009 om 14:09. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1746 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() moet de vraag niet zijn: past deze verklaring niet bij iedereen?
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
![]() |
![]() |
![]() |
#1747 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Bij mij toch alleszinds niet.
![]() |
![]() |
#1748 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() bij mij wel. en bij nog wat mensen die ik ken ook.
![]() |
![]() |
![]() |
#1749 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nu, ik verwacht dat het leven in een onafhankelijk Vlaanderen verrassend sterk zal lijken op het leven in Vlaanderen, gewest van België. Bij reïncarnatie had ik graag eens wat anders.
![]() |
![]() |
#1750 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat is het antwoord op uw vraag in de forumquiz?
![]()
![]() |
![]() |
#1751 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Bepaalde elementen kloppen, andere helemaal niet. Ik zal kleurtjes gebruiken: Begrijp ik niet Klopt Klopt een beetje Klopt niet Geen idee Your temperament is unilateral, almost unaffected by conflicts with the will of others. Your personality is basically integrated, but this does not mean you will have a trouble-free life. It merely indicates that you are reasonably satisfied with yourself and with the goals you hope to realise. You do not adapt to circumstances unless doing so will serve your best interests. Beacuse you are highly motivated to achieve your objectives, success is more than likely. You waste very little effort in activities unless they will benefit you in some way. You know how to co-ordinate your available resources with your life pursuits, and always have the skills required to carry out any special task you choose. No-one is allowed to interfere in your affairs; nor do you concern yourself with the affairs of others. You establish a barrier between yourself and others and do not permit anyone to intrude. You allow yourself the privilege of going beyond that barrier, but you rarely do so. Generally, a person who wants to meet with you will have to make the first gesture. You would rather not have to extend yourself if it can be avoided. Because you prefer to be independent of close involvement with people, you have to rely on your own ingenuity when the going gets rough. In this way, you are self-sustaining and self-defeating at the same time. You can becaome enormously successful in your own estimation, even if others can't judge your success. You don't measure your level of accomplishments by the same devices most people use when making comparisons. You can best succeed when you work alone or at least can determine for yourself how or when you do your work.You are qualified for positions of authority, although you may be resented by those under you because you are so sure of yourself. You have the power to help others become intergrated, although you may decide it isn't worth the effort. In spite of your seeming self-assurance, you are not too successful in relating to people except at the social level. You are so afraid to have your emotions trampled that you keep personal contacts at arm's length. Your sensitive nature is your Achilles tendon, which you try to protect.
![]() |
![]() |
#1752 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 't Is al nie meer nodig
![]()
![]() |
![]() |
#1753 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Peter Cooper Hewitt
![]()
![]() |
#1754 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() had je nu iets anders verwacht??
![]() |
![]() |
![]() |
#1755 |
Banneling
|
![]() Weet niet.
Vind 'firestone'wetenschap geen doeltreffende aanpak bij paranoïede fantasieën, depressie, zelfsuggestie, pure baldadigheid etc. Het werkt gewoon niet. Ik heb hier nog nooit een believer gezien die bijdraait onder druk van zo'n aanpak. Integendeel bijna. edit : had zo ver nog niet gelezen, maar exodus probeert jou te begrijpen in termen van persoonlijkheid, waarom omgekeerd niet ? Laatst gewijzigd door Knipp : 23 december 2009 om 18:15. |
![]() |
![]() |
![]() |
#1756 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Twee verschillende dingen volgens mij, die een verschillende aanpak vergen. Analyse van die haat is iets helemaal anders dan analyse van feiten en 'theorieën'. Overigens. Met enige zin voor overdrijving zou je ook kunnen beweren dat die haat reversibel is. En dat jij op z'n minst een hekel hebt aan 'believers'. Laatst gewijzigd door Knipp : 23 december 2009 om 18:57. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1758 | ||||||
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Vanuit mezelf dus, vind ik dat je plots een ander pad in slaat dan je begonnen bent. Jij begon het pad al volgt: Citaat:
Ik citeer haar volledig antwoord om de eenvoudige reden dat het zeer volledig is. Citaat:
Citaat:
Citaat:
Maar zij heeft daar geen wetenschappelijke tekst neergepoot. Integendeel. Ze is heel persoonlijk, en dat is ook heel duidelijk. Bijzonder persoonlijk zelfs in de zin die je citeert. Je kan daar niet quasi wetenschappelijk -droog- op reageren en doen alsof je haar volledige tekst vol vuur, vlam en passie gelezen hebt. Je mist gewoon het hart van de tekst. En dat overkomt mij hier dagelijks. Ik kan dus niet voor haar spreken. Maar ikzelf vind dit soort dingen hoogst frustrerend. Vooral omdat ze eigenlijk in haar tekst voorspelt dat je (als ik je beleiver mag noemen) het zou doen. Dat is nu exact wat ze aanklaagt. Zelf heb ik niks tegen beleivers. Iemand die gelooft dat hij door muren en op water kan lopen, en daar geen bewijzen voor nodig heeft. Die ook geen bewijzen zoekt voor zijn groot gelijk. Die ook niet tracht mij met logisch/wetenschappelijk bewijzen van zijn groot gelijk te overtuigen. Ik heb niks tegen zo iemand. Even goede vrienden. En vol van naastenliefde. Mij niet gelaten. Iemand die gelooft dat Obama een marsmanneke is. So what. Zijn zaak. Anders wordt het wanneer die iemand aan de ene kant pseudo wetenschap en verdraaide logica gebruikt om jouw ongelijk te bewijzen, en aan de andere kant geen logica en geen wetenschap accepteert waaruit zijn ongelijk blijkt. Dat is de kern van haar betoog. En het is die oneerlijkheid (en onjuistheid) die ze hatelijk vind. En dat is de hatelijkheid waar ze over spreekt. Niks anders. Beweren dat: Citaat:
Ik weet dat je nu een bloedhekel aan mij hebt.
![]() |
![]() |
#1759 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Gewoon op zoek naar andere invalshoeken om de eeuwige herhaling te doorbreken. In de kerstsfeer. Firestone en Exodus dichter bij elkaar brengen. Zie ook Voltian en MIS. Uiteraard schaatsen op glad ijs. Zou niet de eerste keer zijn da'k van twee kanten klappen vang ![]() Bizar, bizar, bizarre repliek. Vooral die laatste zin. Laatst gewijzigd door Knipp : 23 december 2009 om 22:47. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1760 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() hoeveel mensen zitten in Knipp ? (geen kwisvraag) Laatst gewijzigd door Knipp : 24 december 2009 om 00:16. |
|
![]() |
![]() |