![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#381 |
Vreemdeling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#382 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Allemaal zou een klein levenswerkje zijn maar ik ga er twee geven die voor mij de hoofdreden zijn om VB te stemmen.
Let op: ik ben Vlaams Nationalist en zal hieronder daar zelfs geen gewag van maken. A/ Al dertig jaar weigeren zij hun principes/ideologie op te geven ondanks de overbekende gevallen van bedreigingen, fysieke verwondingen en materiële vernielingen, onmogelijkheid tot politieke benoemingen, onmogelijk om in de magistratuur te gaan werken, carrièrebeschadiging in alle andere politiek gevoelige beroepen zoals De Post, NMBS, intercommunales enz, politieke processen, cordon sanitair, cordon mediatique, broodroof, vernederingen, uitsluiting enz B/ Zij zijn de enige partij die zich objectief "democratisch" mag noemen. Alle andere partijen hebben zich aan de hierboven genoemde anti-democratische machinaties bezondigd.
Though i walk through the valley of the shadow of death, i will fear no evil, for thou art with me Laatst gewijzigd door Fieseler : 24 december 2009 om 00:39. |
![]() |
![]() |
![]() |
#383 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#384 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
bij mijn weten worden ze (het VB) op alle manieren monddood gemaakt. NVA na hun collaboratie met de "democratische" Belgistische partijen daarentegen, maar ja meer als wat brullen op TV moeten we van NVA niet verwachten of zoals het Vlaams gezegde gaat "Veel beloven en weinig geven doet de zotten in vreugde leven"
![]() |
![]() |
![]() |
#385 | |
Staatssecretaris
|
![]() dit is de draad van de discussie :
Citaat:
Kan jij de verwezenlijkingen van NVA nu eens opsommen, in plaats van de discussie te ontlopen?
![]() |
![]() |
![]() |
#386 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Raad Van State vernietigt Regualisatie Asielzoekers.
![]() |
![]() |
#387 |
Staatssecretaris
|
![]() vlucht vlucht vlucht . Wat zijn de verwezenlijkingen van NVa ?????????
![]() |
![]() |
#388 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#389 |
|
![]() Omdat U aangeeft dat U de gequote text (die op zichzelf reeds een samenvatting is) niet kan lezen (en dat is iets waar ge niet beschaamd over moet zijn) zal ik hem speciaal voor U (en omdat de kerstsfeer het beste in mij bovenhaalt) nog eens verder samenvatten en comprimeren.
Let op, hier komt hij: "Het VB heeft voor deze kiezer (ik dus) al dertig jaar als enige partij in Vlaanderen zijn woord gehouden in de allermoeilijkste en afschuwelijke omstandigheden en is bovendien de enige partij die democratisch is gebleven." Geen enkele andere partij heeft dat voor zijn kiezers gedaan. Daarom ook heb ik (zelfs afgezien van hun vlaams nationalistisch discours) geen enkel alternatief als ik ter stembus trek.
Though i walk through the valley of the shadow of death, i will fear no evil, for thou art with me Laatst gewijzigd door Fieseler : 24 december 2009 om 10:37. |
![]() |
![]() |
![]() |
#390 |
Vreemdeling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#391 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#392 | |||
|
![]() [
Citaat:
A/ Ik mag hopen dat U hiermee niet bedoelt dat U woordbreuk en verraad goedkeurt? B/ Het VB heeft ongelooflijk veel bereikt: buiten het feit dat zij als enige partij hebben bewezen dat het mogelijk is om woord te houden hebben zij ook NIET meegedaan aan de ondergang van ons sociaal en kultureel weefsel. Om uw geheugen een beetje op te frissen even de verwezenlijkingen van "de anderen": - hoogste staatsschuld per capita ter wereld - laagste pensioenen van de geindustrialiseerde wereld - hoogste belastingen van de geindustrialiseerde wereld - failliet van het democratische normbesef Als men de verwezenlijkingen van het VB hierop aftoetst zijn zij hands down de meest succesrijke politieke formatie. Citaat:
Ik begrijp U niet goed: waar ziet U een probleem? Ondanks de hoger aangehaalde democratische fraude halen ze nog altijd 15%. Ik vind dat ongelooflijk veel. Stel U eens voor dat het VB morgen dezelfde democratische fraude zou toepassen als haar tegenstrevers: Geen CS en CM (maar wel rond de anderen), een middenveld dat honderdduizenden politieke benoemden (=betaald electoraat) en pakweg 10% ingevoerde kiezers zoals bij de SPA, 0110 concerten vóór Vlaanderen ipv tegen, geen afdreiging en demonisatie...dan haalt het VB met de vingers in de neus een absolute meerderheid... Citaat:
![]() |
![]() |
#393 |
Vreemdeling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#394 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als je bij onderhandelingen geen water bij de wijn wil / kan doen, moet je niet onderhandelen. Hier is het VB al 30 jaar mee bezig, vooral met het niets doen. Dat mijn beste is het verschil tussen N-VA, die wel wille meewerken aan een sterker en beter Vlaanderen, die het Vlaams zijn terug uit de verdomhoek gehaald heeft, waar het dankzij het VB inzat, en het VB.
![]() |
![]() |
#395 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zo'n samenwerking moet GROEIEN. Geef ze de kans om te groeien. Groeien gaat langzaam. In onze tijd is dat niet "modern". Alles moet rap gaan... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#396 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#397 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Waar gaan wij met de billen bloot?
![]() |
#398 | ||||
|
![]() [quote]
Citaat:
Zo zie je maar...uiteindelijk moeten alle fraudeurs uiteindelijk kleur bekennen.. De enige uitweg blijft het beschuldigen van diegenen die geviseerd wordt... Anderzijds ontspruit er hoop uit het feit dat U toegeeft dat de postjespartijen antidemocratische fraude te plegen op het VB. Hier lopen op dit forum zelfs betrapten rond die dat cordon koudweg ontkennen... ![]() Citaat:
Het is niet de eerste keer dat U de kiezer beledigt en de vinger wijst omdat ze het anti democratische spel van de postjespartijen doorzien en niet willen meespelen. MAW: U beschuldigt de kiezer er van dat ze blijven op het VB stemmen ook al worden dezen doodgezwegen, de halve waarheden en hele leugens via het cordon mediatique, het cordon dat U hierboven toegeeft te bestaan en de rest van het discriminerende geweld dat ik elders heb samengevat.. Citaat:
U geeft hierboven toch zelf toe dat er een cordon sanitair rond het VB ligt? Hoe kan U dan over onderhandelingen, water en wijn spreken? Een beetje de Yves Desmets van deze wereld na aan het brallen? Citaat:
We zijn het toch over iets eens: door de vervelling van de NVA tot postjespartij is er inderdaad een door niemand te ontkennen verschil ontstaan tussen haarzelf en het VB. Na het overnemen van de antidemocratische fraudemiddelen heeft de NVA in argumentennood zelfs het sossendiscours overgenomen. Spijtig dat ze voor zoveel collaborerende submissie niet een heel klein beetje Vlaamse onafhankelijkheid (een borrelnootje) heeft kunnen bedingen.
![]() |
![]() |
#399 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() [quote=Fieseler;4508077]
Citaat:
Waar schrijf ik dat het VB zelf het CS uitgevonden heeft? Ik heb stellig de indruk dat jullie lezen wat jullie denken dat er staat en niet wat dat er werkelijk geschreven staat. Ik schrijf enkel, en misschien niet met die woorden, dat het VB het CS (mis) (ge)bruikt heeft om slapend rijk te worden.
![]() |
![]() |
#400 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() [quote=Fieseler;4508077]
Citaat:
2. Waar beken ik kleur over wat?
![]() |