![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#141 | ||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Die bestaan inderdaad niet. Er zijn wel wijken waar de politie zelf de drugshandel en prostitutie controleert.
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#142 | ||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ook al.
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#143 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#144 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Ik werd gevraagd om daar ter plaatse personeel op te leiden zodat ze nadien het werk zelf konden doen; zodra ze daar toe instaat waren was mijn job afgelopen en ging ik terug naar huis. Waarom ben je zo brutaal, zo onredelijk en zo bevooroordeeld en dan nog zonder enige kennis van zaken ?
www . Luc Broes . be Laatst gewijzigd door luc broes : 25 december 2009 om 18:37. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#145 | ||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Je doet een beetje aan Stefaan de Clerck met zijn "belachelijke opmerking" denken.
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#146 | |||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#147 | |
|
![]() Citaat:
met jou redeneren is onmogelijk. Als je ooit redelijk wordt praten we mogelijk verder.
![]() |
![]() |
![]() |
#148 | |||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je maakt je geval alleen maar erger door je er te proberen uitlullen door te stellen dat je daar de "domme zwartjes" wat bent gaan opleiden, terwijl de "domme zwartjes" die naar hier komen louter komen om te profiteren en niets bij te brengen.
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#149 | |
|
![]() Citaat:
Het waren meestal geen zwartjes, maar ook Fransen, Duitsers, Spanjaarden, Chinezen, Nederlanders, Italianen enz. Wellicht maakt dit het alleen maar erger ![]()
www . Luc Broes . be Laatst gewijzigd door luc broes : 25 december 2009 om 20:04. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#150 | ||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Je redt je met een zijsprong. In een eerlijk debat over migratie ben je niet geïnteresseerd. Zeer hypocriet voor een hypermigrant.
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#151 |
|
![]() Hoe rijm je een eerlijk debat met 'domme zwartjes' waar de kwade trouw zo afdruipt?
![]() |
![]() |
#152 | |
|
![]() Citaat:
Persoonlijk zou ik het ideaal vinden mocht ik kunnen wonen waar ik zou willen. Een tijdje in Australië, dan even in Thailand, daarna eens Canada of Peru. Als ik het in een van die landen dan goed zou vinden, zou ik het leuk vinden daar te mogen wonen en aanvaard te worden door de bevolking. Ik zou dan hypocriet zijn dat ik dit voorrecht anderen niet zou gunnen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#153 | ||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik probeerde je daarmee iets duidelijk te maken i.v.m. je discours. Tevergeefs.
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#154 | |
|
![]() Citaat:
"één bepaalde minderheid als zondebok van alles wat misgaat brandmerken" U bedoelt ongetwijfeld het cordon sanitair rond één bepaalde partij en zijn leden. Bedoelt U de postjespartijen? Bedoelt U de VRT? Bedoelt U de Belgische media? Bedoelt U de ABVV? Bedoelt U het gesubsidieerde antifagebroed?
![]() |
![]() |
#155 | |
|
![]() Citaat:
Maar wij hebben als maatschappij de plicht om de zwaksten op de best mogelijk wijze te helpen en hun kinderen uit de kansarmoede te halen. In België leven 15% oftewel anderhalf miljoen mensen onder de armoedegrens. Dit wil zeggen dat er nog eens 10% �* 15% net boven deze drempel leeft. We kunnen dus zeggen dat één op vier arm is. Dit jaar reeds kampt onze sociale zekerheid met een miljardentekort ondanks de uitzonderlijk lage uitkeringen. Het is meer dan logisch dat het sociale weefsel in ons welvaartsmodel onmogelijk bestand is tegen migratiegolven van honderdduizenden armen. Daarom hebben we maar twee keuzemogelijkheden. A/ Ofwel draaien we vandaag de immigratiekraan spektakulair dicht en proberen we we nog te redden wat er te redden valt. B/ Ofwel moeten we hem morgen niet meer dichtdraaien omdat er van sociale zekerheid geen sprake meer is voor niemand.
![]() |
![]() |
#156 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#157 | |
|
![]() [quote]
Citaat:
Niks hypocriet. A/ Wij nemen geld, diploma en materiele rijkdom mee. B/ Als ze ons moe zijn worden we teruggejaagd omdat de linkiewinkies daar niet zo achterlijk zijn als hier.
![]() |
![]() |
#158 | |
|
![]() Citaat:
Als je wilt verblijven in Australië, Thailand, of Canada. dan moet je wel aan heel strenge voorwaarden voldoen. en zonder papieren kom je daar niet binnen. Het is nogal gek dat dit in een zeer dicht bevolkt land als België met werkloosheid niet zo is.
![]() |
![]() |
![]() |
#159 | |
|
![]() Citaat:
De allochtonen die hier wettelijk verblijven voldoen dan ook aan die voorwaarden. Een aantal illegalen niet (en in voornoemde landen hebben ze ook dat probleem). Laatst gewijzigd door Alboreto : 26 december 2009 om 10:16. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#160 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Nog steeds moeten we dus het pleidooi voor het creatief en innovatief zijn met onze eigen werklozen houden.
![]() |