![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door skaldis : 28 december 2009 om 07:49. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Net omdat wij hier zo gemakkelijk overleven planten wij ons zo weinig voort. In Afrika iets doen tegen kindersterfte is tegelijkertijd iets doen aan overbevolking. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() chapeau voor de StuBru crew!
![]() De Federale regering heeft zich overigens zeer gul getoond in de afsluitende avond! De fiscus doet verder gewoon eens zijn werk,er werd een werk verkocht in de normale boekhandel,er waren daaromtrent blijkbaar geen geldige afspraken omtrent een eventuele ontheffing van de verschuldigde taksen,dus worden die betaald... De fiscis is dus helemaal niet "inhalig"....en nog eens,eigenlijk heeft de federale regering dat al ruimschoots gecompenseerd... |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waarvan akte. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Minister
|
![]() Ik zie niet in waarom dit zou moeten vrijgesteld worden. Iedereen betaalt, dus zij ook.
Volgend jaar trouwens een Music For Life for onze EIGEN daklozen, en niet voor de negerkes in een ver ver land.... PS: Neen ik heb inderdaad geen cent gegeven.
![]() |
#29 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
tja, da's niet moeilijk he, als je met een anders zijn centen mag gooien.
Are we not savages innately destined to maim and kill? blame it on the environment, heredity or evolution - we're still responsible our intelligence may progress at geometric rates yet socially we remain BELLIGERENT NEONATES! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Staatssecretaris
|
![]() Zo een actie is goed voor de sociale cohesie zeker? Mensen die samenwerken met een gemeenschappelijk (goed) doel. Als volgend jaar iets dergelijks doorgaat mogen ze wel de ministers die zich willen profileren als weldoener met gemeenschapsgeld eens confronteren met die BTW. Hun TV optreden zal voor hen al minder geslaagd zijn, voor ons des te meer natuurlijk.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
U haalt er Leterme bij dit topic. Als u toch zo graag op Leterme kapt(btw ik heb niet op hem gestemd) doe dat dan in een ander topic dan deze. Dat is tenminste intelectueel eerlijk. Maar ik twijfel er niet aan dat u me het uitgebreid kan uitleggen......indien niet.....ook akte van genomen.
Everyone, Republican or otherwise has their own particular part to play. No part is too great or too small, no one is too old or too young to do something. Bobby Sands (1954-1981) on hunger strike in 1981 Long Kesh The foggy dew http://www.youtube.com/watch?v=28Bq_2soGIA "Marre des revendications linguistiques flamandes! De la modestie svp quand on a une langue si locale" SHAME betoging in Brussel op 23/01/2011 Tiocfaidh ár lá |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Dat jij enkel naar de radio luistert maakt weinig uit...aangezien het toch ook op tv te zien was....omdat jij het niet gezien hebt mag ik dat niet vermelden... ![]() Dus jij denkt dat het de Vlaamse regering en de Federale overheid echt te doen is om die Malaria-netten, en niet omdat ze er goed uit de verf mee komen....als ik iets aan een goed doel schenk hoef ik daar niet mee op tv en radio te komen...ik geef gewoon en heb daar geen erkenning voor nodig... Is het zo moeilijk te begrijpen dat die 1.300.000€ ons belastinggeld is, dat het een beetje flauw is om met een ander zijn geld publiekelijk de goedzak uit te hangen... Zou de regering eigenlijk niet eerst een studie moeten uitvoeren of dit doel wel het geschiktste en het meest nuttige doel is om ons belastinggeld aan te doneren? Had je de voorgaande posts en hun links gelezen zou je merken dat dit twijfelachtig is.... Zal je helpen en eens een stukje citeren: De meeste arme Afrikanen wonen op het platteland in hutjes. Die hutjes kunnen niet met insecticide bespoten worden want dat is te veel werk - veel hutjes bevinden zich op kilometers van elkaar. Klamboe's hebben daar ook geen zin: het wordt om zes uur donker en het hele gezin zit voor de hut op een zelfgestookt vuurtje te koken en eten. Tegen de tijd dat ze onder de klamboe duiken, zijn ze al helemaal lek gestoken. http://lvb.net/item/8078 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Benefietacties staan nog altijd niet boven de wet, he gasten.
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Minister-President
|
![]() Dus akte van genomen.
Everyone, Republican or otherwise has their own particular part to play. No part is too great or too small, no one is too old or too young to do something. Bobby Sands (1954-1981) on hunger strike in 1981 Long Kesh The foggy dew http://www.youtube.com/watch?v=28Bq_2soGIA "Marre des revendications linguistiques flamandes! De la modestie svp quand on a une langue si locale" SHAME betoging in Brussel op 23/01/2011 Tiocfaidh ár lá |
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |