![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#261 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Raken waar het meest pijn doet, zijn geldbuidel.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#262 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Paulus. Laatst gewijzigd door Paulus : 27 december 2009 om 23:54. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#263 |
Partijlid
|
![]() Ik heb geen uitstaans met landen in het Midden-Oosten. Ik woon in Belgie.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#264 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#265 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#266 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#267 |
Partijlid
|
![]() Mijn Turkse cultuur heeft geen uitstaans met landen in het Midden-Oosten.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#268 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#269 |
Partijlid
|
![]() Met de Belgische samenleving. Ik lees elke morgen een Belgische krant, niet die van een ander land.
Laatst gewijzigd door 100%Turk&Moslim : 28 december 2009 om 01:40. |
![]() |
![]() |
![]() |
#270 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#271 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar hoe gaat ge bij uw kinderen dan uw Turkse culturele achtergrond laten verder leven ?. Mij lijkt het dat ge dan uw kinderen van de moderne wereld afsluit. Stel u eens voor dat mijn vader in Turkije was gaan wonen en mij opvoedde zoals zijn grootvader dat deed. Wellicht dacht ik dan dat ik nog op kruisvaart moest gaan. Ik zou immers niet weten dat ze in België dat stadium al lang voorbij zijn. Soms denk ik dat daar juist het probleem ligt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#272 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#273 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Maar buiten het feit dat u kan zeggen "dit is van mij" hebt u wel niet veel voeling met ons of ons land he? Het zou voor iedereen veel beter zijn, al jullie en masse terugkeerden naar jullie prachtige Turkse land. Maar daar is 't zo goed niet he? Dan heb heb je niet genoeg redenen om fier te zijn. Hypocrieten en veroveringsdrang noem ik zoiets.
Are we not savages innately destined to maim and kill? blame it on the environment, heredity or evolution - we're still responsible our intelligence may progress at geometric rates yet socially we remain BELLIGERENT NEONATES! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#274 |
Minister
|
![]() Fijn. Welkom. Wen er dan aan dat we hier geen mekkertorens met mekkerluidsprekers op willen.
![]() |
#275 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#276 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#277 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Erger nog, ze willen hoe langer hoe meer dat wij rekening houden met de hunne. Niet alleen willen ze die van hun houden, maar wij moeten steeds meer plaats, tijd, geld en begrip opbrengen voor die van hun. Net zoals ze het normaal vinden, dat meisje die half dronken zijn en alleen s nachts uitgaan, verkracht mogen worden.
Are we not savages innately destined to maim and kill? blame it on the environment, heredity or evolution - we're still responsible our intelligence may progress at geometric rates yet socially we remain BELLIGERENT NEONATES! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#278 |
Minister
|
![]() Dat ze dan in hun eigen land blijven. Kunnen ze hun eigen taal blijven spreken en hun eigen cultuur volledig beleven.
![]() |
#279 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
"Steeds meer Turken en Marokkanen studeren, er zal zich gauw een middenklasse van allochtonen ontstaan. Ze zullen zich redden uit de marginaliteit van de samenleving. Er zullen Turkse advocaten, dokters, politici, ingenieurs, presentatoren, psychologen enz... ontstaan die hun kinderen beter zullen opvoeden in betere wijken." Ik zie niet in dat dit betekent dat ze hierheen komen voor het soiale vangnet. Hun "eigenbelang" hoeft niet in tegenstrijd te zijn met het belang van het land waar ze leven. Hun eigen taal en cultuur willen behouden; betekent niet dat ze geen voeling willen met onze taal en cultuur. Kan je nu uitleggen hoe/waarom het "voor iedereen veel beter" zou zijn indien "jullie en masse terugkeerden"? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#280 |
Partijlid
|
![]() Ik zeg dat Belgie MIJN land is, kan er een betere voeling bestaan dan dat ?
In deze samenleving zullen mijn kinderen leven, zij zijn Belgen. Zij mogen naar Turkse televisiezenders kijken, ik doe dat ook : ik kijk graag naar Turkse films en series. Ik kijk ook naar Belgische kanalen : Gisteren naar AA Gent- Anderlecht gekeken op canvas, aangezien ik Gentenaar ben had ik graag gewild dat Gent had gewonnen. Ik heb 2 culturen, het is geen of-of verhaal, het is een en-en verhaal. Het zal altijd een en-en verhaal blijven. |
![]() |
![]() |