![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#82 |
Banneling
|
![]() yo de flair,
Ik ben een man van rond de dertig en heb moeite met relaties. volgens sommigen ben ik te dominant en te agressief. nochtans mochten mijn exen 2 uur per week tv kijken (meestal voetbal want ik had het kaske uiteraard) en kregen ze alleen kletsen als ze het écht verdienden. als ze een teljoor hadden laten vallen of iets dergelijks. nooit zomaar. en als ik dan eens iets met een andere vrouw deed terwijl zij werken waren begonnen ze te janken. typisch, om aandacht te zoeken hé. puur jaloezie. allez slukes hé. Rudi uit hoboken. |
![]() |
![]() |
![]() |
#83 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#84 | ||
|
![]() Citaat:
Een groot leeftijdsverschil tussen de partners hoeft geen hinderpaal te zijn voor een goede relatie, maar het maakt de zaken er ook niet eenvoudiger op. Ook een portie gezonde jaloezie hoort bij een relatie, maar als ik het zo lees gaan jullie ver over de lijn. Ik raad jullie aan om eens goed te praten en je te bezinnen over je toekomst. Zou je willen dat je kinderen opgroeien in zo een gezin, dat is de vraag die je jezelf altijd moet stellen in dit soort gevallen. Misschien moet je je partner wel eens melden dat je tijd nodig hebt om te bezinnen over jullie al dan niet gezamenlijke toekomst. P.S. drink niet teveel op personeelsfeestjes, er komt alleen maar ellende van. Je Flairredactie
![]() |
![]() |
![]() |
#85 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 't wordt tijd dat we hier de boel wat in de fik gaan steken, merk ik... fok zeg
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#86 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() "mijn ex is een pyromaan" en andere spannende verhalen.
![]() |
#87 | ||
|
![]() Citaat:
"soms dacht ik dat zelfmoord de enige uitweg was" Laura was 19 toen ze Mario ontmoette, ze zag in hem...
Laatst gewijzigd door Den Ardennees : 1 januari 2010 om 19:54. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#88 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() drie puntjes?
The right of a people under occupation to resist through all means, including armed struggle, is fundamental and inviolable, and we will not allow our rights to be liquidated under the slogan of "security" or "stability". Volksfront voor de Bevrijding van Palestina
|
![]() |
![]() |
![]() |
#89 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Beter drie puntjes dan 54 sterrekes.
![]()
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#90 |
|
![]() http://forum.arena51.be/showthread.php?t=23188"]
Bij Sint-Joris en zijn draak, ik prijs mij gelukkig dat ik tot een hoger milieu behoor dan die mensen.
Love yourself. You have to love yourself. If we don't love ourselves, how can we love others? And when we know what we are, then we can find the truth about others, see what they are, the truth about them. And you know what the truth is, the truth about them, about you, about me. Do you? The truth is we are all perfect. Just as we are. It’s the one place on earth that Heaven has kissed with melody, mirth and meadow and mist. Laatst gewijzigd door van Maerlant : 2 januari 2010 om 19:08. |
![]() |
![]() |
![]() |
#91 | |||
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Love yourself. You have to love yourself. If we don't love ourselves, how can we love others? And when we know what we are, then we can find the truth about others, see what they are, the truth about them. And you know what the truth is, the truth about them, about you, about me. Do you? The truth is we are all perfect. Just as we are. It’s the one place on earth that Heaven has kissed with melody, mirth and meadow and mist. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#92 |
Minister-President
|
![]() Geen nieuws meer van het flair-front?
Ik heb geen auto, ik heb zelfs geen bewijs om ermee te mogen rijden, maar ik heb nog nooit een vrouw horen klagen dat ik te laat gekomen ben. Dat vinden ze meestal leuk, een man die meer dan zeven minuten over de rit doet. Beetje tragisch grappig eigenlijk hoe sneller de mensheid wil vooruit raken, hoe meer ze vast komt te zitten in zichzelf en files en te dikke puree. Jeroen Boone |
![]() |
![]() |
![]() |
#93 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() De redactie is ontslaan denk ik...ze hadden een crèmpje voor het gezicht van de redactrice gegeven, maar het bleek een voetcrème te zijn. Met gevolg dat Dronkie ineens de geur van voetcrème rook en dan de redactrice bestormt heeft. Ze was er niet goed van en is dan maar op zoek gegaan naar een wapen om dronkie kwijt te spelen, maar juist toen ze haar revolver vast had, kwam From_Vlaanderen voorbij om die af te pakken omdat hij die nog niet in zijn collectie had. Gelukkig kwam mega Pelgrim voorbij met in zijn kielzorg de leider van de rebellengroep Txiki en die hebben dronkie kunnen kalmeren. Maar omdat Txiki hoorde dat het eigenlijk de redactrice was van Flair dat hij gered had, heeft hij haar maar met paperclips aan de muur gespeld. Nu was dat wel een nieuw pakje dat die redactrice aan had, dus die was helemaal razend natuurlijk. Gelukkig had Jazeker voor zijn papieren juist wat paperclips nodig en zo heeft hij de redactrice gevonden. Het grote probleem was wel dat ze niet ros was. Maar dan heeft ze een hulplijn ingeschakeld, bentje nl. en die zei dat ze haar haar ros moest kleuren en dat jazeker dan niet meer "sterf hond" zou zeggen. Dus ging ze naar de lokale supermarkt achter roshaar kleur. Maar die was natuurlijk uitverkocht. Dan is ze maar naar de verfwinkel geweest waar ze Jaani tegenkwam die haar afradde om oranje te gebruiken om dat dat op dit moment echt niet in was. Na veel uitleg heeft ze dan eindelijk oranje verf gevonden, dat heeft ze dan op haar haar gedaan...maar het sloeg blauw uit. Nu was ze precies een smurf...en ja daarom heeft ze dus haar personeel ontslaan...denk ik he, 't is maar van horen zeggen...
Blijf nog wat, je bent zo mooi Goethe Laatst gewijzigd door Nelle : 11 januari 2010 om 11:47. |
![]() |
![]() |
![]() |
#94 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() ![]() Go away, visuals.
![]() |
#95 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#96 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#97 |
|
![]() Hoi, welk forum is er nu beter, dat van jullie, de libelle of de viva?
![]() |
![]() |
#98 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ik ben verdikt.
![]() |
#99 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Je was gewaarschuwd:
"Hoe gezond het vet in noten ook is, het zet natuurlijk wel aan. Iemand die af wil vallen kan dus beter niet zoveel nemen. De FDA houdt het op dagelijks ruim veertig gram. Dat is een handvol. En omdat verschillende noten verschillende stofjes bevatten, is het handig om te variëren." http://www.food-info.net/nl/national/ww-noten.htm
The right of a people under occupation to resist through all means, including armed struggle, is fundamental and inviolable, and we will not allow our rights to be liquidated under the slogan of "security" or "stability". Volksfront voor de Bevrijding van Palestina
|
![]() |
![]() |
![]() |
#100 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Domme vraag, he gebuur.
![]() |
![]() |