![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#181 | |||||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#182 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zou ik als ik U was er maar eens de héle geschiedenis van de mensheid op gaan naslaan en dan tot de conclusie te komen dat de islamitische volkeren er destijds niet in geslaagd zijn om europa onder de voet te lopen... Zij hebben dus in hun occidentalistische mythe gefaald én hun eindpunt was Poitiers.... En was het dus aan ons,het westen om de fakkel over te nemen wat veroveringsdrang betreft... U bent er dus trots op.... Citaat:
Het verrechtvaardigd geen bommengordelmentaliteit,en alzeker géén oog om oog,tand om tandprincipe en nog véél minder een geloofskwestie als excuus om het vele geweld te verrechtvaardigen... |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#183 | ||||||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
||||||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#184 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Het westerse imprealisme is alléén meer hedendaags... En zonder het nodige verweer van onze voorouders had zélfs dat niet eens bestaan.... Dat is nu eenmaal de realiteit... Citaat:
Wie winden zaait zal stormen oogsten.... |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#185 | ||||||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
||||||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#186 |
Parlementslid
|
![]() Man man man... De smerige reacties die ik hier toch allemaal lees... Ik ben een rechtse Vlaming en ik vindt het gewoonweg degoutant! Vrije meningsuiting mág, en hierdoor mag men ook cartoons publiceren. In cartoons worden toch alle maatschappelijke dingen eens de grond ingeboord! Moet je toch echt wel tegen kunnen, vind ik.
Anderzijds zijn de reacties (pro-deense cartoon) openlijk racistisch. Dit heeft dan ook totaal niets meer te maken met vrije meningsuiting, maar eerder met de minderheden hun mond te snoeren. Onaangepaste immigranten (let wel op de geaccentueerde 'onaangepaste' ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#187 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Diego Raga : 9 januari 2010 om 18:45. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#188 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Door degelijke en verplichte integratielessen, goede wil van de immigranten en een opvolging door de Belgische staat kan dit allemaal verbeterd worden! PS: Zeg maar als ik fout ben hoor, dan leer ik weer eens wat bij, en wie weet verander ik zelfs van mening! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#189 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Er is niets mis mee als iemand zich niet aanpast, zolang diegene niet van het land verlangt dat het z�*ch aanpast. Criminele allochtonen moeten m.i. eerst een kans onder onze wetten krijgen, maar bij de tweede overtreding het land worden uitgezet. Ons rechtsysteem heeft bij die persoon dan gefaald, dus dan rest niets anders dan verbanning naar het land van herkomst. Straffen voor criminele autochtone veelplegers mogen van mij ook omhoog, maar hen kan je natuurlijk nergens heensturen. Ze zijn namelijk autochtoon.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#190 | |||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Wsl wringt daar dus het schoentje en is het proper poepekebeleid en de positieve discriminatiewetten van vadertje staat wsl de reden, dat de wel aangepaste immigranten de shit van de onaangepasten mee over hun hoofd krijgen. Het gebrek aan federale daadkracht of enige visie daaromtrent doet de rest. Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#191 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Tja, veralgemenen is natuurlijk nooit OK... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#192 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
dat is het verschil tussen noodzaak en keuze. U bent de luxe gewoon waarbinnen je die keuze's kan maken om te leren en te wachten. Buiten de westerse inwijkelingen en diegenen die ons via een europees of een mandaat in een ambassade komen leegroven hebben andere inwijkelingen die luxe niet.
![]() |
![]() |
#193 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#194 | |