Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord

Discussietools
Oud 2 januari 2010, 20:43   #181
Kallikles
Secretaris-Generaal VN

Kallikles's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Svennies Bekijk bericht
Enne wat hebben de drie eersten door U vernoemd met de huidige islamitische volkeren te maken....
Het ging niet over de islamitische volkeren, wel over de Occidentalistische mythe.

Citaat:
En bent U zeker trots op ayatollah khomeini en andere radicaal gelovige consoorten,kandidaatbommengordeldragers inbegrepen....
De pot verwijt de ketel dat hij zwart ziet?

Citaat:
Nochtans gaat hetgeen U hier aanhaalt nét zo goed op voor het islamitische geloofsheir....
Dat is nog geen excuus voor de Occidentalistische gekte.
de bruine pest is de islam. Het is de meest boosaardige ideologie sinds het nazisme.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pericles
Mogelijk zijn het hebben van verbale kwaliteiten niet uw grootste talent.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Andev
Waarom zou ik moeten weten wat "multivariaatanalyse" betekent???
De mensen, steeds meer en meer, hebben lak aan dat soort gelul.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mike Godwin
By all means, compare these shitheads to Nazis.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy
Ja ik heb gezegd dat ik de moord op duizenden Nigerianen, omdat het zwarten zijn, goedpraat.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy over Europa's moslims
Naft er over en een stekske.
Kallikles is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 januari 2010, 21:21   #182
Svennies
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kallikles Bekijk bericht
Het ging niet over de islamitische volkeren, wel over de Occidentalistische mythe.
En daarin is volgens U alléén het westen mee geliëerd...

Zou ik als ik U was er maar eens de héle geschiedenis van de mensheid op gaan naslaan en dan tot de conclusie te komen dat de islamitische volkeren er destijds niet in geslaagd zijn om europa onder de voet te lopen...

Zij hebben dus in hun occidentalistische mythe gefaald én hun eindpunt was Poitiers....

En was het dus aan ons,het westen om de fakkel over te nemen wat veroveringsdrang betreft...

Citaat:
De pot verwijt de ketel dat hij zwart ziet?
U bent er dus trots op....

Citaat:
Dat is nog geen excuus voor de Occidentalistische gekte.
Dat zal mij worst wezen.....
Het verrechtvaardigd geen bommengordelmentaliteit,en alzeker géén oog om oog,tand om tandprincipe en nog véél minder een geloofskwestie als excuus om het vele geweld te verrechtvaardigen...
Svennies is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 januari 2010, 22:30   #183
Kallikles
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
En daarin is volgens U alléén het westen mee geliëerd...
Neen, voor mij is dit hele concept "Westen" een fictie. Het Westen bestaat niet.

Citaat:
Zou ik als ik U was er maar eens de héle geschiedenis van de mensheid op gaan naslaan en dan tot de conclusie te komen dat de islamitische volkeren er destijds niet in geslaagd zijn om europa onder de voet te lopen...

Zij hebben dus in hun occidentalistische mythe gefaald én hun eindpunt was Poitiers....

En was het dus aan ons,het westen om de fakkel over te nemen wat veroveringsdrang betreft...
Er is wel een verschil tussen de veroveringsdrang van de oude rijken: Perzische Rijk, Hellenitische Rijken, Romeinse Rijk, Byzanijnse Rijk, Kalifaten, ... en het hedendaagse imperialisme, wat natuurlijk noch het ene, noch het andere legitimeert.

Citaat:
U bent er dus trots op....
Waarop?

Citaat:
Dat zal mij worst wezen.....
Het verrechtvaardigd geen bommengordelmentaliteit,en alzeker géén oog om oog,tand om tandprincipe en nog véél minder een geloofskwestie als excuus om het vele geweld te verrechtvaardigen...
Heb je mij ooit de salafisten horen verdedigen? Ik stel alleen vast dat Algerije helemaal alleen de salafisten heeft uitgeroeid, terwijl de VS, Engeland, Frankrijk en Marokko actief het terrorisme steunden. Ik denk dus niet dat degenen die het terrorisme gesteund hebben nu ineens het hoge woord moeten voeren.
de bruine pest is de islam. Het is de meest boosaardige ideologie sinds het nazisme.
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Ja ik heb gezegd dat ik de moord op duizenden Nigerianen, omdat het zwarten zijn, goedpraat.
Citaat:
Oud 2 januari 2010, 22:37   #184
Svennies
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Neen, voor mij is dit hele concept "Westen" een fictie. Het Westen bestaat niet.
Tja, dan bestaat het "oosten" ook niet,nét zo goed een concept....

Citaat:
Er is wel een verschil tussen de veroveringsdrang van de oude rijken: Perzische Rijk, Hellenitische Rijken, Romeinse Rijk, Byzanijnse Rijk, Kalifaten, ... en het hedendaagse imperialisme, wat natuurlijk noch het ene, noch het andere legitimeert.
Er is hélemaal géén verschil mijn beste, dat is nét het mooie ervan...
Het westerse imprealisme is alléén meer hedendaags...

En zonder het nodige verweer van onze voorouders had zélfs dat niet eens bestaan....
Dat is nu eenmaal de realiteit...

Citaat:
Heb je mij ooit de salafisten horen verdedigen? Ik stel alleen vast dat Algerije helemaal alleen de salafisten heeft uitgeroeid, terwijl de VS, Engeland, Frankrijk en Marokko actief het terrorisme steunden. Ik denk dus niet dat degenen die het terrorisme gesteund hebben nu ineens het hoge woord moeten voeren.
Hier ben ik het met U eens,men bestrijdt momenteel wat men zélf in het leven heeft geroepen...

Wie winden zaait zal stormen oogsten....
Svennies is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 januari 2010, 22:57   #185
Kallikles
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Tja, dan bestaat het "oosten" ook niet,nét zo goed een concept....
Inderdaad. Dat zijn ficties waarmee men mensen in de pas kan doen lopen om andersdenkenden te gaan vermoorden.

Citaat:
Er is hélemaal géén verschil mijn beste, dat is nét het mooie ervan...
Het westerse imprealisme is alléén meer hedendaags...
Het verschil is dat de productiewijze ondertussen geheel anders is. Het kapitalisme heeft voortdurend nieuwe oorlogen nodig.

Citaat:
En zonder het nodige verweer van onze voorouders had zélfs dat niet eens bestaan....
Dat is nu eenmaal de realiteit...
Contrafactuele argumenten zijn altijd moeilijk hard te maken.

Citaat:
Hier ben ik het met U eens,men bestrijdt momenteel wat men zélf in het leven heeft geroepen...

Wie winden zaait zal stormen oogsten....
Algerije heeft echter getoond dat het perfect mogelijk is het terrorisme te overwinnen. De terroristen waren in het begin met 50.000 strijders. Dat is meer dan de Taliban. Toch is het Algerijnse leger er met hulp van een zeer efficiënte politie en rijkswacht in geslaagd om dit terrorisme volledig uit te roeien.
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Oud 9 januari 2010, 18:14   #186
The Common Sense
Parlementslid

The Common Sense's schermafbeelding

Standaard

Man man man... De smerige reacties die ik hier toch allemaal lees... Ik ben een rechtse Vlaming en ik vindt het gewoonweg degoutant! Vrije meningsuiting mág, en hierdoor mag men ook cartoons publiceren. In cartoons worden toch alle maatschappelijke dingen eens de grond ingeboord! Moet je toch echt wel tegen kunnen, vind ik.

Anderzijds zijn de reacties (pro-deense cartoon) openlijk racistisch. Dit heeft dan ook totaal niets meer te maken met vrije meningsuiting, maar eerder met de minderheden hun mond te snoeren.

Onaangepaste immigranten (let wel op de geaccentueerde 'onaangepaste' ) buiten, maar de racistische malloten op dit forum mogen mee!
The Common Sense is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 januari 2010, 18:45   #187
Diego Raga
Perm. Vertegenwoordiger VN

Diego Raga's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Onaangepaste immigranten
Vraag me af hoe een 'onaangepaste' te onderscheiden valt en waar de lathoogte ligt.

Laatst gewijzigd door Diego Raga : 9 januari 2010 om 18:45.
Diego Raga is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 januari 2010, 19:03   #188
The Common Sense
Parlementslid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Diego Raga Bekijk bericht
Vraag me af hoe een 'onaangepaste' te onderscheiden valt en waar de lathoogte ligt.
Immigranten die onze taal niet willen leren, die langer dan 5 jaar werkloos blijven maar wel uitkeringen genieten, die zich als een blok gedragen i.p.v. zich te mengen met de autochtonen... Dit vind ik allemaal toch behoorlijke tekens van segregatie, of niet?
Door degelijke en verplichte integratielessen, goede wil van de immigranten en een opvolging door de Belgische staat kan dit allemaal verbeterd worden!

PS: Zeg maar als ik fout ben hoor, dan leer ik weer eens wat bij, en wie weet verander ik zelfs van mening!
Oud 9 januari 2010, 19:23   #189
liberalist_NL
Secretaris-Generaal VN

liberalist_NL's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door The Common Sense Bekijk bericht
Onaangepaste immigranten (let wel op de geaccentueerde 'onaangepaste' ) buiten, maar de racistische malloten op dit forum mogen mee!
Er is niets mis mee als iemand zich niet aanpast, zolang diegene niet van het land verlangt dat het z�*ch aanpast. Criminele allochtonen moeten m.i. eerst een kans onder onze wetten krijgen, maar bij de tweede overtreding het land worden uitgezet. Ons rechtsysteem heeft bij die persoon dan gefaald, dus dan rest niets anders dan verbanning naar het land van herkomst. Straffen voor criminele autochtone veelplegers mogen van mij ook omhoog, maar hen kan je natuurlijk nergens heensturen. Ze zijn namelijk autochtoon.
liberalist_NL is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 januari 2010, 19:33   #190
Diego Raga
Perm. Vertegenwoordiger VN

Diego Raga's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Immigranten die onze taal niet willen leren, die langer dan 5 jaar werkloos blijven maar wel uitkeringen genieten, die zich als een blok gedragen i.p.v. zich te mengen met de autochtonen... Dit vind ik allemaal toch behoorlijke tekens van segregatie, of niet?
Akkoord.

Citaat:
Door degelijke en verplichte integratielessen, goede wil van de immigranten en een opvolging door de Belgische staat kan dit allemaal verbeterd worden!
Gezien de Belgische staat nergens integratie an sich verplicht stelt, hoeft de goede wil van immigranten ook niet aangesproken te worden, voor zover die dan aanwezig is uiteraard.
Wsl wringt daar dus het schoentje en is het proper poepekebeleid en de positieve discriminatiewetten van vadertje staat wsl de reden, dat de wel aangepaste immigranten de shit van de onaangepasten mee over hun hoofd krijgen.
Het gebrek aan federale daadkracht of enige visie daaromtrent doet de rest.

Citaat:
PS: Zeg maar als ik fout ben hoor, dan leer ik weer eens wat bij, en wie weet verander ik zelfs van mening!
Neen hoor, alleen denk ik niet dat de meeste critici hier alle immigranten over dezelfde kam scheren, maar net die groep aanduid die maatschappelijk gezien niet kan, niet wil of niet mag integreren door de stringente voorschriften van hun aangehangen ideologie, maar dat had je wsl zelf ook al door.
Diego Raga is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 januari 2010, 20:33   #191
The Common Sense
Parlementslid

Standaard

Citaat:
Gezien de Belgische staat nergens integratie an sich verplicht stelt, hoeft de goede wil van immigranten ook niet aangesproken te worden, voor zover die dan aanwezig is uiteraard.
Moest ik naar het buitenland willen verhuizen, zou ik toch nog voor mijn vertrek willen dat ik er al meteen goed geïntegreerd zou zijn, en pas vertrekken als ik de taal en cultuur van dat land kende. Ook al was ik niet verplicht. En ik denk dat iedereen dat wel zou willen, omdat niemand zou w�*llen uitgesloten worden door zijn nieuwe medeburgers.

Citaat:
Wsl wringt daar dus het schoentje en is het proper poepekebeleid en de positieve discriminatiewetten van vadertje staat wsl de reden, dat de wel aangepaste immigranten de shit van de onaangepasten mee over hun hoofd krijgen.
Tja, veralgemenen is natuurlijk nooit OK...
Oud 10 januari 2010, 12:59   #192
the_dude
Eur. Commissievoorzitter

the_dude's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Moest ik naar het buitenland willen verhuizen, zou ik toch nog voor mijn vertrek willen dat ik er al meteen goed geïntegreerd zou zijn, en pas vertrekken als ik de taal en cultuur van dat land kende. Ook al was ik niet verplicht. En ik denk dat iedereen dat wel zou willen, omdat niemand zou w�*llen uitgesloten worden door zijn nieuwe medeburgers.

dat is het verschil tussen noodzaak en keuze. U bent de luxe gewoon waarbinnen je die keuze's kan maken om te leren en te wachten. Buiten de westerse inwijkelingen en diegenen die ons via een europees of een mandaat in een ambassade komen leegroven hebben andere inwijkelingen die luxe niet.
the_dude is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 januari 2010, 13:12   #193
The Common Sense
Parlementslid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door the_dude Bekijk bericht
dat is het verschil tussen noodzaak en keuze. U bent de luxe gewoon waarbinnen je die keuze's kan maken om te leren en te wachten. Buiten de westerse inwijkelingen en diegenen die ons via een europees of een mandaat in een ambassade komen leegroven hebben andere inwijkelingen die luxe niet.
Vluchtelingen, immigranten uit kansarme landen,... hebben die luxe inderdaad niet. Maar ze kunnen toch wel eenmaal als ze hier zijn beginnen? Bij mij op school (wel in Genk, misschien wil dat wel al iets zeggen ) zitten meer dan 1000 immigranten (en let dan wel: 2de of 3de generatie!) die nog altijd geen fatsoenlijk nederlands kunnen, die nog altijd weigeren hun hoofddoek af te doen, die een blok vormen tegen de autochtone jongeren,... Terwijl zij de keuze en de noodzaak wél hebben!
Oud 10 januari 2010, 13:39   #194
the_dude
Eur. Commissievoorzitter

the_dude's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Vluchtelingen, immigranten uit kansarme landen,... hebben die luxe inderdaad niet. Maar ze kunnen toch wel eenmaal als ze hier zijn beginnen? Bij mij op school (wel in Genk, misschien wil dat wel al iets zeggen ) zitten meer dan 1000 immigranten (en let dan wel: 2de of 3de generatie!) die nog altijd geen fatsoenlijk nederlands kunnen, die nog altijd weigeren hun hoofddoek af te doen, die een blok vormen tegen de autochtone jongeren,... Terwijl zij de keuze en de noodzaak wél hebben!
mensen die geboren worden in een streek (zijn dus afkomstig van die streek en niet van ergens anders) en de streektaal niet spreken, daar schort iets mee. Of het ligt aan de opvoeding van thuis uit of het ligt aan religieuze indoctrinatie of beiden; maar dat er iets schort is zo klaar als een klontje (maar het zijn wel mensen van de streek).
the_dude is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 januari 2010, 13:44   #195
The Common Sense
Parlementslid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door the_dude Bekijk bericht
(maar het zijn wel mensen van de streek).
Dus mogen we er niets meer tegen doen, want nu zijn ze toch al hier?
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:25.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be