![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De tram met sneeuwballen bekogelen, je zou je van minder onveilig voelen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Staatssecretaris
|
![]() u vergeet -moedwillig?- dat 'sneeuwbal' een relatief begrip is.
Are we not savages innately destined to maim and kill? blame it on the environment, heredity or evolution - we're still responsible our intelligence may progress at geometric rates yet socially we remain BELLIGERENT NEONATES! |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door NoTuma : 1 januari 2010 om 20:52. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Erg, heel erg dat mensen in dergelijke straten met de schrik op hun lijf moeten leven, en daar zo goed als hulpeloos moeten tegenaan kijken! En verder mag er niet gezegd worden wat er met dat gespuis zou moeten gebeuren zeker? Laatst gewijzigd door andev : 2 januari 2010 om 18:40. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Inderdaad!! Van deze jongeren krijg ik ook schrik! Met hun kaalgeschoren hoofden, agressie uitlokken ntegenover de bewoners, oude vrouwtjes neerslaan om drugs te kunnen kopen!! Als ze alleen zijn gaat bhet nogf, maazr wannerer hun skinhead vriendjes erbij ziin.. Mensen ik heb echt schrik!! Klanten blijven weg..... En het Vb sponserd dit krapuul!! Ver gekomen met Deurne... . |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Gisteren teveel gezopen zeker?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat krijg je natuurlijk in een stad waar de burgemeester en de antiburgemeester vooral bezig zijn met zichzelf.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Alles blijkt relatief dus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je gebruikt geen geweld en sneeuwballen gooien is leuk wanneer dit niet omslaat in agrssie tegen openbaar verkeer, hulpdiensten of bewoners, je bent toch niet opgevoed voor holbewoners hoop ik? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En oppassen voor de voortdurende bendes skinheads die de straten overal onveilig maken! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ik ben daar in de buurt opgegroeid. Het zat daar 20 jaar geleden al vol (blank en bruin) krapuul, het zit er nu blijkbaar nog steeds vol krapuul. Als de flikken zich al op straat vertoonden, dan reden ze snel weg als er iets gebeurde, tenzij ze een of andere tiener met een kapot fietslicht konden tegenhouden. Dan waren ze de grote man. Geen wonder dat de situatie dan helemaal naar de kloten gaat.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Al eens een krant opengeslagen of eens naar een nieuws gezien? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Het probleem zit hem bij de talloze margi families zonder normen en waarden die zoveel kweken dat ze op de duur een gehele buurt terorriseren.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Corrupt, dat weet ik niet. Liever lui dan moe, dat is een feit. En dan komen sommige grote lichten hier nog een grote mond opzetten dat de burger zelf maar moet ingrijpen. Welnu, ik heb een voorstel: geef mij elke maand 1500 euro, een pistool, een matrak, een pepperspray en de toelating ze te gebruiken, dan zal ik zelf ingrijpen. Anders verwacht ik dat de flikken ingrijpen als dat nodig is. We betalen daar immers genoeg voor. Tot dusver heb ik slechte ervaringen met zowel zelf ingrijpen als met de flikken bellen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ze begrijpen waarschijnlijk zelf niet hoe een land als het onze dergelijke stommiteiten organiseert! We vragen er om om bedrogen en bestolen te worden aan de lopende band! |
|
![]() |
![]() |