Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 4 januari 2010, 21:24   #1261
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kodo Kodo Bekijk bericht
Ach, mijn link bevat alle mogelijke kritiek op die IQ-tests en de conclusies die eruit worden getrokken; iedereen moet maar voor zichzelf uitmaken welke kant hem het geloofwaardigst voorkomt in een discussie waarin het laatste woord nog lang niet is gezegd. Er is allang hard gewerkt aan het cultuurneutraal maken van die tests, en er zullen misschien nog wel wat vorderingen worden geboekt. Degenen die denken dat ze een medemens mogen minachten of met minder respect mogen behandelen wanneer hij minder intelligent is, zullen zich met hand en tand blijven verzetten tegen het idee dat sommige volken intellectueel wat meer, en andere wat minder bedeeld zijn door moeder natuur. En naar welke kant men in die nature/nurture-discussie overhelt, heeft ook met eigen ervaring en observaties te maken, ervaring waarmee men geen anderen zal overtuigen, maar wel gaandeweg een overtuiging kan ontwikkelen.
Je verwees wel naar de tabel met de zin
"Ook bij hen is intelligentie namelijk erfelijk, en kijk maar eens waar hun landen van herkomst zich situeren op deze tabel."
Denk je dat er velen niet enkel de tabel bekijken en ook de rest lezen?
Ik betwijfel dan ook dat de gemiddelde inwoner van de landen die lager geklasseerd staan; minder intelligent zouden zijn;

Citaat:
Waarom denk je niet dat we voor meer ongelijkheid moeten zorgen? Als je toch geen Schepper hebt die je zegt welke keuze je moet maken?
Ik had het over kansengelijkheid.
artisjok is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 januari 2010, 21:25   #1262
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kodo Kodo Bekijk bericht
Ik wil geen aanspraak maken op algemeengeldigheid; dat bedoel ik als ik zeg dat het slechts mijn ervaring is. Die hoeft jou niet te overtuigen, maar je zult misschien wel begrijpen dat ze mij heeft overtuigd. Ik heb kansen gekregen en benut hoewel ik niet uit een rijk gezin kwam. Misschien had ik anders wel iets langer gestudeerd, maar zo heb ik het ook goed gehad. En daarom vind ik het allemaal niet zo'n ramp.
Gelieve dan ook geen algemeenheden te verkondigen.
Oud 4 januari 2010, 21:30   #1263
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alice Bekijk bericht
Dus u bent het ermee eens dat niet de school maar socio economische oorzaken aan de basis liggen van ongelijkheid binnen onderwijs? Mooi zo!
Neen.

Citaat:
U meent dat directeuren enkel naar resultaten kijken omdat ze een eliteschool willen, ik meen dat dit gewoon goed bestuur is; om tot een gezonde mix van sterkere en zwakkere leerlingen te komen zodat een school een goede repuatie houdt en reele slaagkansen kan bieden aan iedere leerling.
Nu negeer je dat er in die schollen geen of weinig mix is.

Citaat:
Ik wees u erop dat in het bedrijf war ik werk 700 werknemers zijn van over de hele wereld en niemand weigert hun diensten, zou dat in Limburg zo anders zijn?
Betwijfel je de resultaten van het onderzoek op basis van het (1) bedrijf waar jij werkt?
Citaat:
Neen, het sociaal fonds is VOOR ALLE OUDERS ONGEACHT DE SCHOOL wat bepalend is, is het inkomen van het gezin.
Zij betalen een aantal facturen van zwemmen, opvang enz..om ervoor te zorgen dat idere ouder hun kind kunnen sturen naar de school van hun keuze; ongeacht of het basis of middelbaar betreft.
U zit er dus echt helemaal naast.. maar u woont dan ook in Kortrijk en niet in Antwerpen dacht ik.
Is het dan voor alle ouders uit Antwerpen?
Dus nog altijd niet algemeen voor "ALLE OUDERS ONGEACHT DE SCHOOL"
Kan ik dan eindelijk de link krijgen zodat ik zelf kan lezen wat voor fonds het is en voor wie?

Laatst gewijzigd door artisjok : 4 januari 2010 om 21:30.
Oud 5 januari 2010, 01:31   #1264
alice
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door artisjok Bekijk bericht
Neen.

Nu negeer je dat er in die schollen geen of weinig mix is.

Betwijfel je de resultaten van het onderzoek op basis van het (1) bedrijf waar jij werkt?

Is het dan voor alle ouders uit Antwerpen?
Dus nog altijd niet algemeen voor "ALLE OUDERS ONGEACHT DE SCHOOL"
Kan ik dan eindelijk de link krijgen zodat ik zelf kan lezen wat voor fonds het is en voor wie?
Typ maar in; sociaal fonds, je kunt het vast wel vinden! Ik krijg die info via mijn werk.
Geen of weinig mix omdat sociaal zwakkere groepen minder vaak ASO volgen?
Omdat je bijvoorbeeld in Hoogstraten minder sociaal economisch zwakken vindt dan in Antwerpen Noord?
Er kunnen allerlei oorzaken zijn wanneer je iets vaststelt!

Ik stel me vragen bij dat onderzoek, u niet dan?
alice is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 januari 2010, 19:57   #1265
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alice Bekijk bericht
Typ maar in; sociaal fonds, je kunt het vast wel vinden! Ik krijg die info via mijn werk.
http://www.antwerpen.be/eCache/OND/8...MwMTEyNDQ.html dit is het enige dat ik vond; en komt niet helemaal overeen met de beschrijving die jij gaf.
Dat zorgt er niet voor dat alle ouders de gelegenheid zouden hebben hun kinderen naar de duurdere scholen te sturen.
Dit geldt dus enkel voor Antwerpen.

Citaat:
Geen of weinig mix omdat sociaal zwakkere groepen minder vaak ASO volgen?
Omdat je bijvoorbeeld in Hoogstraten minder sociaal economisch zwakken vindt dan in Antwerpen Noord?
Er kunnen allerlei oorzaken zijn wanneer je iets vaststelt!
Goed dat je er vraagtekens bij zet.
Citaat:
Ik stel me vragen bij dat onderzoek, u niet dan?
Welke vragen stel je bij dit onderzoek?
Dezelfde als bij het onderzoek waaruit bleek dat de kwaliteit van het Belgisch onderwijs bij de hoogste is?
Oud 5 januari 2010, 20:24   #1266
Dixie
Secretaris-Generaal VN

Dixie's schermafbeelding

Standaard

http://www.gva.be/nieuws/binnenland/...hoboken-2.aspx lap daar gaan ze weer
zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil,
enkel nodig voor het één en ander te bekomen.
Dixie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 januari 2010, 11:59   #1267
illwill
Secretaris-Generaal VN

illwill's schermafbeelding

Standaard

Op vraag van sommigen en doordat blijkbaar anderen met enkele feiten van autochtonen de feiten van allochtonen willen goedpraten zullen we ze nog eens een maand gaan volgen.

Er is hier niemand die beweerd dat autochtonen geen criminelen feiten plegen, dat willen blijkbaar enkelen maar niet in hun dikke schedel krijgen. Ze snappen het gewoon niet...tot ze een keertje via familie, vrienden of zelf met deze groep in contact zullen komen.
illwill is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 januari 2010, 12:18   #1268
illwill
Secretaris-Generaal VN

Standaard

1) 07/01/2010 : 20'ger beeindigd relatie met schoten en ruzie.

http://www.nieuwsblad.be/Article/Det...cleID=KR2KHRSP

2) 07/01/2010 : 4-tal betrokken bij vuurgevecht en carjacking

http://www.nieuwsblad.be/Article/Det...&PostCode=1000

3) 07/01/2010 : Vechtpartij

http://www.nieuwsblad.be/Article/Det...&PostCode=1080

4) 07/01/2010 : Jongerenbende

http://www.nieuwsblad.be/Article/Det...&PostCode=1150

5) 07/01/2010 : Hele familie ingezet om schoolpersoneel fysiek aan te vallen

http://www.nieuwsblad.be/Article/Det...&PostCode=2000

6) 07/01/2010 : Fraude

http://www.nieuwsblad.be/Article/Det...&PostCode=2000
Oud 7 januari 2010, 12:38   #1269
illwill
Secretaris-Generaal VN

Standaard

http://www.politie.nl/nationaleopsporingslijst/

Moet er nog meer zijn? Toch toevallig é. Of zijn het wederom maar enkele rotte appels.
Oud 7 januari 2010, 12:40   #1270
Xenophon
Secretaris-Generaal VN

Xenophon's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door illwill Bekijk bericht
http://www.politie.nl/nationaleopsporingslijst/

Moet er nog meer zijn? Toch toevallig é. Of zijn het wederom maar enkele rotte appels.
Het lijkt wel alsof de oogst rot is.
Xenophon is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 januari 2010, 12:53   #1271
Mcnab
Provinciaal Gedeputeerde

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon Bekijk bericht
Mcnab is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 januari 2010, 12:55   #1272
illwill
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon Bekijk bericht
Ze zijn gevallen
Oud 7 januari 2010, 12:57   #1273
Eberhard Leclerc
Secretaris-Generaal VN

Eberhard Leclerc's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door illwill Bekijk bericht
[
Enkele rotte appels? Nee hoor , het land is moreel compleet failliet, over de hele linie trouwens, van migrant tot Koninklijke uitvreter.:

Straatcriminelen, doodrijders, eerwraakmoordenaars, en meer van dat fraais worden vaak niet of nauwelijks effectief veroordeeld.
Rechters sturen dus willens en nillens voortdurend bewezen criminelen weer de samenleving in. Keihard crimineel gedrag van justitie zelf.

Maar de grootste illegale graaiers betreft een grote groep criminelen die niet eens vervolgd worden. Daarover leest men zelden. Varieert van fraudeurs tot aan nepotisten. Van de uitwassen van het oneigenlijk gebruik van connecties tot aan het bewust aanwenden van publieke middelen voor privézaken. Van voorkennis tot aan oneigenlijke belastingconstructies. Etc.

In Belgie, en dat maakt het zo'n leuk land, is de tweede groep criminelen zo goed als onzichtbaar. Er is ook geen interesse van de politiek noch justitie. Te moeilijk en intransparant allemaal. Veel te groot (Je zal toch serieus achter belastingfraude aan moeten). Onpraktisch (Geen celcapaciteit).

Laatst gewijzigd door Eberhard Leclerc : 7 januari 2010 om 12:59.
Eberhard Leclerc is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 7 januari 2010, 12:58   #1274
Mcnab
Provinciaal Gedeputeerde

Standaard

De moordenaar van dat koppel is gepakt.
Het zou dus toch om de buurman gaan.

Ben is benieuwd wat die van straf gaat krijgen

HLN breaking news Na urenlange ondervragingen heeft de 38-jarige buurman van Shana Appeltans de dubbele moord op het 18-jarige meisje en haar vriend Kevin Paulus (22) bekend. Ronald J. zit sinds dinsdagochtend in de cel. Het parket van Hasselt geeft straks meer uitleg op een persconferentie.

Johan Appeltans (groene vest) en Peggy Bellen, de ouders van Shana, aangeslagen.
De 38-jarige leerkracht Ronald J. uit Loksbergen heeft de dubbele moord op Shana Appeltans en Kevin Paulus bekend. Dat wordt bevestigd door directeur Ludo Appeltans van de campus Amandina van de Sint-Martinusscholen in Herk-De-Stad, waar de man lesgaf. "Tijdens een crisisvergadering vanmorgen rond 8.45 uur werden we ingelicht door het Hasseltse gerecht dat een collega van ons de dubbele moord bekend heeft. De verslagenheid in onze school is groot", aldus directeur Appeltans.

Zware klap
"We hebben meteen de directeurs van al onze scholen ingelicht, zodat die voordat de lessen om 8.55 uur begonnen alle leerkrachten op de hoogte konden brengen", vervolgt Appeltans. "De leerkrachten mochten dan bij het begin van het eerste lesuur de uitleg doen over de bekentenissen van de leraar. Het was niet verplicht om les te geven. Mensen van onze leerlingenbegeleiding zijn ingeschakeld met medewerkers van het CLB en slachtofferhulp om indien nodig leerlingen bij te staan. Tot nu toe is er nog niet veel gebruik van gemaakt. Dit is een zware klap voor onze school en daarom hebben we beslist de nieuwjaarsreceptie van komende maandag af te gelasten. We plannen ook een huisbezoek aan de ouders van Shana Appeltans, maar daarvoor moeten we nog contact opnemen."

Grote middelen
Gisteren doorzocht het parket van Hasselt met grote middelen het huis en de tuin van de leraar technisch tekenen. Ook het DVI (Disaster Victim Identificationteam) en de civiele bescherming kwamen ter plaatse om te helpen zoeken naar sporen, zoals recente graafwerken. Bij die zoektocht zouden enkele wapens gevonden zijn, maar het moordwapen zou daar nog niet bij zijn.

Burenruzietjes
Het is onduidelijk waarom Ronald J., een man zonder strafblad, in de loop van deze nacht bekend heeft en wat zijn motief voor de moord op het jonge koppel is. Meer dan een paar burenruzietjes zouden er niet geweest zijn tussen hem en de familie Appeltans. Momenteel wordt de huiszoeking verdergezet. Rond 9 uur kwamen het parket, het DVI en de civiele bescherming opnieuw ter plaatse. Het is niet duidelijk of de buurman gaat helpen met de reconstructie van de moord en de zoektocht naar het moordwapen.

Buurtonderzoek
Blijkbaar werd de buurman voor het parket pas verdacht na het buurtonderzoek. Buren vonden zijn gedrag na de vondst van de lichamen 'raar'. Terwijl iedereen over de zaak aan het spreken was, bleef Ronald J. stil. Hij stond bovendien bekend als een eenzaat, die vaak 's nachts actief was en veel in zijn kelder zat. Maandag was hij wel nog gewoon gaan lesgeven en dinsdag bracht hij vlak voor zijn arrestatie zijn kinderen nog naar school.

Doodgeschoten en verbrand
Zaterdagochtend werd de uitgebrande auto van Paulus gevonden op een landweggetje vlakbij de E314 in Halen. Hij lag verkoold in de koffer van de wagen, zijn vriendin op de achterbank. Na de autopsie bleek dat hij drie keer in het hoofd geschoten was en zij één keer in de buik en één keer in de nek. Daarna werd zijn Opel Corsa in brand gestoken. Het koppel had die avond op café gezeten met haar ouders en was op weg naar het ouderlijke huis, enkele honderden meters verder. (belga/adb/lpb)

http://www.hln.be/hln/nl/957/Belgie/...rd-Halen.dhtml

Laatst gewijzigd door Mcnab : 7 januari 2010 om 12:59.
Oud 7 januari 2010, 14:28   #1275
brother paul
Secretaris-Generaal VN

brother paul's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eberhard Leclerc Bekijk bericht
Enkele rotte appels? Nee hoor , het land is moreel compleet failliet, over de hele linie trouwens, van migrant tot Koninklijke uitvreter.:

Straatcriminelen, doodrijders, eerwraakmoordenaars, en meer van dat fraais worden vaak niet of nauwelijks effectief veroordeeld.
Rechters sturen dus willens en nillens voortdurend bewezen criminelen weer de samenleving in. Keihard crimineel gedrag van justitie zelf.

Maar de grootste illegale graaiers betreft een grote groep criminelen die niet eens vervolgd worden. Daarover leest men zelden. Varieert van fraudeurs tot aan nepotisten. Van de uitwassen van het oneigenlijk gebruik van connecties tot aan het bewust aanwenden van publieke middelen voor privézaken. Van voorkennis tot aan oneigenlijke belastingconstructies. Etc.

In Belgie, en dat maakt het zo'n leuk land, is de tweede groep criminelen zo goed als onzichtbaar. Er is ook geen interesse van de politiek noch justitie. Te moeilijk en intransparant allemaal. Veel te groot (Je zal toch serieus achter belastingfraude aan moeten). Onpraktisch (Geen celcapaciteit).
klassieke truuk, praten over de onzichtbare vijand.
brother paul is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 januari 2010, 14:33   #1276
illwill
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eberhard Leclerc Bekijk bericht

Dat heeft allemaal geen invloed op het feit dat allochtonen een te groot aandeel hebben in de criminaliteit in belgie.
Oud 7 januari 2010, 14:34   #1277
illwill
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mcnab Bekijk bericht
De moordenaar van dat koppel is gepakt.
Het zou dus toch om de buurman gaan.

Ben is benieuwd wat die van straf gaat krijgen

HLN breaking news Na urenlange ondervragingen heeft de 38-jarige buurman van Shana Appeltans de dubbele moord op het 18-jarige meisje en haar vriend Kevin Paulus (22) bekend. Ronald J. zit sinds dinsdagochtend in de cel. Het parket van Hasselt geeft straks meer uitleg op een persconferentie.

Johan Appeltans (groene vest) en Peggy Bellen, de ouders van Shana, aangeslagen.
De 38-jarige leerkracht Ronald J. uit Loksbergen heeft de dubbele moord op Shana Appeltans en Kevin Paulus bekend. Dat wordt bevestigd door directeur Ludo Appeltans van de campus Amandina van de Sint-Martinusscholen in Herk-De-Stad, waar de man lesgaf. "Tijdens een crisisvergadering vanmorgen rond 8.45 uur werden we ingelicht door het Hasseltse gerecht dat een collega van ons de dubbele moord bekend heeft. De verslagenheid in onze school is groot", aldus directeur Appeltans.

Zware klap
"We hebben meteen de directeurs van al onze scholen ingelicht, zodat die voordat de lessen om 8.55 uur begonnen alle leerkrachten op de hoogte konden brengen", vervolgt Appeltans. "De leerkrachten mochten dan bij het begin van het eerste lesuur de uitleg doen over de bekentenissen van de leraar. Het was niet verplicht om les te geven. Mensen van onze leerlingenbegeleiding zijn ingeschakeld met medewerkers van het CLB en slachtofferhulp om indien nodig leerlingen bij te staan. Tot nu toe is er nog niet veel gebruik van gemaakt. Dit is een zware klap voor onze school en daarom hebben we beslist de nieuwjaarsreceptie van komende maandag af te gelasten. We plannen ook een huisbezoek aan de ouders van Shana Appeltans, maar daarvoor moeten we nog contact opnemen."

Grote middelen
Gisteren doorzocht het parket van Hasselt met grote middelen het huis en de tuin van de leraar technisch tekenen. Ook het DVI (Disaster Victim Identificationteam) en de civiele bescherming kwamen ter plaatse om te helpen zoeken naar sporen, zoals recente graafwerken. Bij die zoektocht zouden enkele wapens gevonden zijn, maar het moordwapen zou daar nog niet bij zijn.

Burenruzietjes
Het is onduidelijk waarom Ronald J., een man zonder strafblad, in de loop van deze nacht bekend heeft en wat zijn motief voor de moord op het jonge koppel is. Meer dan een paar burenruzietjes zouden er niet geweest zijn tussen hem en de familie Appeltans. Momenteel wordt de huiszoeking verdergezet. Rond 9 uur kwamen het parket, het DVI en de civiele bescherming opnieuw ter plaatse. Het is niet duidelijk of de buurman gaat helpen met de reconstructie van de moord en de zoektocht naar het moordwapen.

Buurtonderzoek
Blijkbaar werd de buurman voor het parket pas verdacht na het buurtonderzoek. Buren vonden zijn gedrag na de vondst van de lichamen 'raar'. Terwijl iedereen over de zaak aan het spreken was, bleef Ronald J. stil. Hij stond bovendien bekend als een eenzaat, die vaak 's nachts actief was en veel in zijn kelder zat. Maandag was hij wel nog gewoon gaan lesgeven en dinsdag bracht hij vlak voor zijn arrestatie zijn kinderen nog naar school.

Doodgeschoten en verbrand
Zaterdagochtend werd de uitgebrande auto van Paulus gevonden op een landweggetje vlakbij de E314 in Halen. Hij lag verkoold in de koffer van de wagen, zijn vriendin op de achterbank. Na de autopsie bleek dat hij drie keer in het hoofd geschoten was en zij één keer in de buik en één keer in de nek. Daarna werd zijn Opel Corsa in brand gestoken. Het koppel had die avond op café gezeten met haar ouders en was op weg naar het ouderlijke huis, enkele honderden meters verder. (belga/adb/lpb)

http://www.hln.be/hln/nl/957/Belgie/...rd-Halen.dhtml
En wat is het punt naar de topic dan?
Oud 7 januari 2010, 15:33   #1278
Mcnab
Provinciaal Gedeputeerde

Standaard

Niets
Maar vermits eberhard altijd stelt dat criminelen hier niet of nauwelijks vervolgd worden vroeg ik me af wat deze crimineel ging krijgen.
Oud 7 januari 2010, 16:15   #1279
illwill
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mcnab Bekijk bericht
Niets
Maar vermits eberhard altijd stelt dat criminelen hier niet of nauwelijks vervolgd worden vroeg ik me af wat deze crimineel ging krijgen.
Ooooh, t'is voor Eberhard....

Dan laat maar...
Oud 7 januari 2010, 16:38   #1280
brother paul
Secretaris-Generaal VN

brother paul's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door artisjok Bekijk bericht
Je verwees wel naar de tabel met de zin
"Ook bij hen is intelligentie namelijk erfelijk, en kijk maar eens waar hun landen van herkomst zich situeren op deze tabel."
Denk je dat er velen niet enkel de tabel bekijken en ook de rest lezen?
Ik betwijfel dan ook dat de gemiddelde inwoner van de landen die lager geklasseerd staan; minder intelligent zouden zijn;

Ik had het over kansengelijkheid.
In de perfecte artisjok maatschappij heb je dus bvb een vlaming, en die zit gans de avond te chatten, komt dan 'smorgens examen afleggen en heeft 8 op 10,
en dan heb je de allochtoon die legt examen af, en artisjok krabt in zijn haar; eerst gaat hij die gast nog 4 uur bijles geven, dan gaat hij nog eens schaven aan zijn taal, hij stuurt een sociale helper op hem af om te controleren of die jongen wel een buro en kamer apart heeft, hij laat een coach aanrukken om de ouders positief te beinvloeden en te zorgen dat zij alle kansen krijgt om te studeren, hij gaat uiteraard subsidies uittrekken om de leerdrempel te verlangen, en als hij dan alles gedaan heeft wat wij zich kan inbeelden, komt hij uiteindelijk tot dezelfde conclusie als wij: een ezel blijft een ezel, een kieken blijft een kieken, en je kunt die gast inderdaad wat optillen, maar feitelijk hoeveel verschil maakt dat allemaal ?

Weet je artisjok: uw diploma zegt zelfs niets over uw latere toekomst;.. dus wat ben je hier met uw niet onderbouwde culpabiliseringstheorie ?
Er is volgens mij in het onderwijs geen racisme.
brother paul is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:15.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be