![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1361 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De meeste zaken heb je nog steeds niet kunnen hardmaken en wat je aanhaalt als 'bewijsbaar' door bron is te gek om verder op in te gaan staat en al 1001x door anderen weerlegd. Citaat:
En wat is daar mis mee ? Ik heb een zwaar vermoeden dat dit niet het enigste gebruikt begrip is in de wetenschap dat daaronder te brengen valt. Maakt echter niks uit als 't zaakje empirisch ondersteund wordt Citaat:
Dait is nu precies wat ik bedoel sé... Jij vindt ( of denkt te vinden ) ergens iets in zo'n bron ... en daar boom je verder op door en gaat daarmee de verdere hoofdlijnen volledig mee voorbij. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#1362 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je kan niet van beide ( 't zijn er eigenlijk veel meer ondertussen ) walletjes eten, fonne Ofwél is het falsifieerbaar ófwel niet Als het niet zo is dan moet je zeggen waarom en zijn al je zo gezegde tegenvoorbeelden _waar er nog geen enkel van is blijven staan maar die toch al ettelijke bladzijden vulden_ tot dan toe op hold staan. Is het wel zo dan moet ge die vermeende tegenvoorbeelden zien hard te maken... al de rest is naast de kwestie Een klein beetje falsifieerbaar zoals je eerder beweerde is echter zever in pakskes |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1363 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() zonet zei je : 'Dus: taxonomie zegt NIETS over de juistheid of onjuistheid van de hypothese van Darwin,'
Dus de theorie valt of staat daar niet mee zoals ik je eerder al zei Citaat:
' maar Darwin BEWEERT wel dat het de uitkomst is van zijn hypothese. Wat hij op geen enkele manier zelfs maar plausibel heeft gemaakt.' En dat stukje mag je dan verder uitklaren in het licht van deze reactie van je en in de betekenis hoe Darwin dat zag niks simpel dus... Het zou me tevens sterk verbazen dat Darwin ooit gedacht zou hebben dat vliegen steeds een evolutionair voordeel zou opleveren voor elk ontwikkeld landdier . Nu kan je de man wel een oen vinden maar dit slaat alles. In feite toon je hier maar weer eens mee aan hoe ge de zaak steeds probeert in het belachelijke te trekken en steeds weer het misverstand als ware dat evolutie toch ergens doelgericht zou zijn te introduceren |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1364 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Ik vroeg me gewoon af vanwaar je claim om dat als een Markov-proces te zien ? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#1365 | ||||||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Mijn vraag was : 'Waar beweer ik dan zoiets ?' Citaat:
Citaat:
Kan je aan de hand van die metingen bewijzen dat de gravitatiewet algemeen geldend is en dus ook zou gelden voor twee planeten indien deze exact zouden worden opgesteld zoals in de oorspronkelijke proefopstelling ? Neen dus Citaat:
Alleen zover ik weet kan je dat aan de hand van de data niet met significante zekerheid opstellen. En dan zeg je nog dat het beide kanten opkan voor jouw part... waarom kan het dan ook niet quasi gelijk blijven ? Waarmee je natuurlijk de oorspronkelijke vraag weeral mee ontwijkt Citaat:
Wat met die 6000 jaar ? Of ga je zoals iedere trouwe creationist die 600 miljoen als creatie punt zien ? Citaat:
Goed dat je nu eindelijk toegeeft dat er geen houdbare tegenvoorbeelden van bestaan. Citaat:
Citaat:
1) We hebben het daar al uitgebreid over gehad 2) Je redeneert niet uit falsificatie maar uit het niet (voldoende)(althans voor jou dan kunnen verifieren van de zaak [quoteIndien na 150 jaar fossiel onderzoek geen enkele volledige fossielenreeks met een resolutie van 100 jaar is gevonden die de evolutie aantoont die aanleiding geeft tot twee soorten uit een verschillende genus (kat en hond bv.) is de theorie ontkracht. Ben je het daar mee eens? [/quote] Neen .... 1) ook dat hebben we hebben dat al eens achter de rug gehad 2) je redeneert hier wederom langs het pad van ontbreken aan voldoende verificatie... alleen ga je nu in dat redeneren tot in het absurde toe als ware het dat Newton eveneens niet zou kloppen als we niet met zekerheid zouden kunnen aantonen dat gedurende 150 jaar er geen enkel voorwerp zich niet gedroeg Citaat:
Nog sterker.... een post geleden zei je immers dat het zowat alle richtingen uit kon/mocht en we dat boeltje eerst nog moeten bezien Citaat:
Over welke oude koe begin je nu weer ? Tijd om je wat te informeren... er zijn talloze andere kandidaten ( ja dat lees je goed ) En bovendien begin je wederom te muggenziften al zou de algehele gedachte van de evolutie(theorie) komen te vervallen met het opnieuw schetsen van stambomen ) aan te pas is gekomen. Ik heb daar nog geen enkele zinnige commentaar op gekregen! |
||||||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#1366 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1367 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1368 |
Minister
|
![]() ![]() ![]()
Wij vinden jou een lul, Bart Laatst gewijzigd door RodeLantaarn : 8 januari 2010 om 12:06. |
![]() |
![]() |
![]() |
#1369 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hier vind je ook een leuke: mock darwinist disclaimers Laatst gewijzigd door fonne : 8 januari 2010 om 22:24. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1370 | ||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Nog maar eens een inhoudsloze bewering zonder enig bewijs. Als er niets is dan ga je dat zelfs met kaars en bril niet zien. De evolutie-hypothese is een lege doos, er is gewoon niets in te zien. Citaat:
Citaat:
Darwin gelijk hebben? Haha. Dat is wel de laatste mogelijkheid die overblijft, van zodra jullie alle andere mogelijkheden hebben uitgesloten. Maar nog eens, hoe gaan jullie dat realizeren? |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#1371 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Wij vinden jou een lul, Bart Laatst gewijzigd door RodeLantaarn : 8 januari 2010 om 22:45. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1372 | ||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
|
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#1373 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#1374 | |||||||
Minister
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Verder sluit ik me aan bij wat Praha vertelt. PS: Welke methodes, experimentele technieken, observatieprogramma's hebben ooit het bestaan van uw ingebeeld vriendje aangetoond? Citaat:
![]() |
![]() |
#1375 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#1376 | |||||||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
En de banen van de planeten vormen dus inderdaad elke dag het levende bewijs van de gravitatie-wetten. Voorspeld door Kepler, bewezen met de wetten van Newton. Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
6000 jaar heb ik vernoemd omdat dat de tijd is die je nodig hebt om alle diersoorten van vandaag te laten ontstaan als er 500 nieuwe soorten zijn per jaar, iets wat ik plausibel gemaakt heb. Waaruit ik de conclusie heb getrokken dat de evolutie-hypothese de laatste 6000 jaar dus niet meer schijnt op te gaan. 600 miljoen jaar is de cumbrische explosie waar zowat de volledige varieteit aan structuren en organen is ontstaan op zeer korte periode. De conclusie is dat de evolutie-hypothese van Darwin geen enkele verklaring heeft voor de dynamiek waarmee soorten gevormd worden. Iets wat ook aangetoond wordt door het ontbreken van correlatie tussen omgevingsveranderingen (op basis van klimaatgegevens) en ontstaan van soorten. Citaat:
Citaat:
Citaat:
Voor alle andere theorieën hanteren we veel zwaardere criteria hoor. Als er één keer een appel omhoog valt ipv. omlaag heeft Newton er voor altijd gelegen. Citaat:
Citaat:
|
|||||||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#1377 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#1378 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#1379 | |||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zever in pakskes Citaat:
Citaat:
Citaat:
Maar voor de rest is de opmerking even zinloos als al je andere opmerkingen gebaseerd op jouw traumatische Gods-obsessie. Een hypothese moet op een positieve manier bewezen worden, en dat bewijs ontbreekt compleet voor de hypothese van Darwin over de evolutie. Citaat:
|
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#1380 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar goed jongen, laat je leven maar verknallen met jouw obsessie voor een wezen waarvan je beweert dat het niet bestaat, maar blijkbaar wel heel jouw leven bepaalt, in negatieve zin dan toch. Zwaar trauma gehad zekers? |
|
![]() |
![]() |