![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Staatsinrichting Vlaanderen versus Wallonië? Een unitaire, federale, confederale staat of meteen Vlaanderen onafhankelijk. Dit is het forum bij uitstek voor discussies over de Belgische staatsinrichting. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#2981 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
2. Over welke 'ze' die 'iets' met Pim Fortuyn hebben gedaan heeft u het hier? Waren dat mensen van extreem rechts allooi?
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2982 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() U weet blijkbaar niet zoveel over Pim Fortuyn.......
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2983 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2984 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat is best mogelijk.
U lijkt echter (zo goed als) ?*lles over Pim Fortuyn te weten. Daarom stelde ik u twee vraagjes, in de (ijdele?) hoop een antwoord te krijgen.
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2985 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Of dat nu was omdat hij te populair dreigde te worden, of is hij gewoon gedood door een Nederlandse gek.... laat ik in het midden. Feit is dat een populair politicus in Nederland vermoord kan worden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2986 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Dat het aanleg en onderhoud van de Belgische wegen veel te wensen over laat komt niet door gebrek aan geld maar gebrek aan controle. De Belgische opdrachtgever (de overheid dus) voert weinig tot geen controle uit van de activiteiten van de aannemers. Offerten worden nauwelijks gecheckt maar wel blindelings goedgekeurd. Dan krijg jij onvermijdelijk een slecht aangelegde wegdek en dito herstellingswerk. Zo verdient de Belgische bouwmaffia extra geld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2987 |
Minister-President
|
![]() Daar kun je over discussiëren. Maar het valt wel op dat als Nederland iets dergelijks doet, men dan meteen "met het vingertje wijzen" wordt verweten.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2988 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() hoe weet jij dat hij dat doet?
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2989 |
Europees Commissaris
|
![]() Even een oproep aan alle forumdeelnemers.
Ik zie dat de gevoerde 'discussies' niets meer uit te staan hebben met het onderwerp van de 'thread' dan wel met het thema 'staatshervorming'. Dat is een spijtige ontwikkeling die de laatste weken alleen maar manifester is geworden. Ook de wederzijdse bejegening is de laatste tijd op een dusdanig laag peil gekomen dat de sfeer over het algemeen op dit forum daaronder ernstig te lijden heeft. Inhoudelijk worden er hoegenaamd geen redelijke argumenten meer aangevoerd. Alles is eenzijdig, aanmatigend en grof onder woorden gesteld. Er lijkt geen ruimte meer te zijn voor gezelligheid of luchtige tussendoortjes. Veel forumleden zijn om die reden al afgehaakt. Ik heb samen met Shadowke reeds een bericht hierover gestuurd aan de moderatoren van dit forum met een oproep teneinde dit forum te revitaliseren, de regels effectief aan te trekken en personen die het forum voor nodeloos verbaal geweld misbruiken te bannen. Ik reken op jullie aller steun. Ernst |
![]() |
![]() |
![]() |
#2990 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
De manier waarop jullie het aanpakken lokt uit wat je nu aanklaagt.
![]() |
![]() |
#2991 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
wij willen een goede discussie met degelijke argumenten. geen persoonlijke aanvallen, beledigingen, zwartmakerij en racistische uitspraken zoals sommigen hier constant doen. en groot-nederlanders zitten hier al veel langer dan voor jij op dit forum kwam. Laatst gewijzigd door Shadowke : 9 januari 2010 om 16:21. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2992 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Waarop de moeder antwoordt: Een Hollands meisje. Waarop het meisje weer antwoordt: Ik wil de nek, ik wil de nek!! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2993 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door system : 9 januari 2010 om 16:30. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2994 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() onzin
![]() |
#2995 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2996 |
Europees Commissaris
|
![]() Een dosis humor zou sommigen goed doen. Dat neemt overigens niet weg dat DeWaal niet voor niets geband is en goedpraterij de omgekeerde wereld is.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2997 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Waaltje heeft hier wel meer vijanden gemaakt...
![]() |
#2998 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Belgische mening van de buren = vrije meningsuiting die van de Ollanders = hautaine opgestoken vingertje |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2999 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Waar zijn E.Gidius en De Rotterdammer bijvoorbeeld gebleven? Het zijn maar twee voorbeelden van forumdeelnemers die inmiddels zijn afgehaakt. Er zijn andere forumdeelnemers bij gekomen, maar ik verlang terug naar de tijd dat het anders was op dit forum. Ik ga vaak met u in discussie, en deze discussies kunnen en mogen soms best pittig zijn, maar ik heb daarbij nooit gezegd dat u mij persoonlijk aanvalt. Uiteindelijk neem ook ik altijd de moeite om u of, voor mijn part, Henri1 te citeren en in te gaan op uw argumenten. Die moeite getroost ik mij graag en als ik daarbij mijn eigen idealen kan ontvouwen, dan is dat mooi meegenomen natuurlijk. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3000 |
Europees Commissaris
|
![]() Wat u hier stelt, is niet terecht. Dat u en anderen ageren tegen onze Groot-Nederlandse idealen, is uw goed recht. Onze oproep heeft echter niets te maken met het feit of andere forumdeelnemers nu wel of niet Groot-Nederland steunen. Onze oproep doet een appel op de forumdeelnemers om het forum en zijn doelstellingen te steunen en het niet te misbruiken voor zaken die hier niet thuishoren.
|
![]() |
![]() |