![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#241 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Met de meeste grondstoffen is het trouwens nogal vaak zo dat geen enkele mens er voor heeft gezorgd dat ze 'er zijn'. Het ontginnen ervan is doorgaans wèl weer mensenwerk (hoewel we voor dat labeur gelukkig ook 'slaven' hebben kunnen benutten, en tegenwoordig steeds vaker op machines kunnen rekenen). Ook het gebruik van de term 'vruchtbaar maken' van grond is vaak een beetje slordig. De 'zwarte aarde' van Oost-Europa was er lang voor het ontstaan van de landbouw, de leembodems van Haspengouw eveneens. De vruchtbare kustvlakte van Palestina was al geruime tijd voor het ontstaan van de staat Israël bekend als eerste-klas landbouwgebied.
-> "Those who would give up essential Liberty, to purchase a little temporary Safety, deserve neither Liberty nor Safety" (Benjamin Franklin) -> “Power tends to corrupt and absolute power corrupts absolutely” (Lord Acton) -> "NUTS!" (General McAuliffe) -> "Fight The Power!" (Public Enemy) -> "Facts don't care about your feelings" (Ben Shapiro) |
|
|
|
|
|
|
#242 |
|
Burgemeester
|
Ik heb het hier over de natuurlijke watervoorraad dus ik denk niet dat iemand die heeft aangelegd. En ik betwijfel ook ten zeerste of de Joodse kolonisten olijfbomen van een paar honderd jaar oud hebben gepland terwijl ze er nog niet zo lang zijn.
|
|
|
|
|
|
#243 | |
|
Parlementslid
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#244 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Ter aanvulling van uw bijdrage: betreffende 'the Israeli coastal plain' : The area was historically fertile in Biblical times, some of it being continually farmed ever since, although much turned over time into swampland, having to be converted back by Zionist pioneers. Today, the area is the center of the country's citrus farms, and contains some of the country's most successful agricultural settlements. The plain has soils made of two sorts of thick river deposits; one dark and heavy - ideal for growing field crops, and the other thin and sandy - ideal for growing citrus fruits. ... bron: http://en.wikipedia.org/wiki/Israeli_Coastal_Plain De grond zelf is altijd vruchtbaar geweest, maar zoals dat met elke vruchtbare grond waar dan ook ter wereld het geval is: als die grond niet wordt bewerkt, brengt die niks op. Onbewerkte gronden in kuststreken, langs rivieren en op andere plaatsen waar veel water voorhanden is en de afwatering onvoldoende is, veranderen nogal gemakkelijk in moeras (denk maar aan onze Polders).
-> "Those who would give up essential Liberty, to purchase a little temporary Safety, deserve neither Liberty nor Safety" (Benjamin Franklin) -> “Power tends to corrupt and absolute power corrupts absolutely” (Lord Acton) -> "NUTS!" (General McAuliffe) -> "Fight The Power!" (Public Enemy) -> "Facts don't care about your feelings" (Ben Shapiro) |
|
|
|
|
|
|
#245 |
|
Parlementslid
|
mja ook bedankt voor jouw bijdrage!
|
|
|
|
|
|
#246 |
|
Banneling
|
De Turken eisen een verontschuldiging. Anders neemt het diplomatische stappen. Weer 'vrienden' minder
|
|
|
|
|
|
#247 |
|
Banneling
|
Het word eigenlijk eens hoog tijd dat Israel zich aan internationale wetten houd en gaza en de west bank onderandere eens grondig geinspecteerd word. Alsook atoomverdrag tekent
|
|
|
|
|
|
#248 |
|
Banneling
|
![]() Taliban may be descended from Jews The ethnic group at the heart of the Taliban in Afghanistan and Pakistan may descended from their Jewish enemy, according to researchers in India. http://www.telegraph.co.uk/news/worl...from-Jews.html Laatst gewijzigd door Zeikstraal : 13 januari 2010 om 01:03. |
|
|
|
|
|
#249 |
|
Banneling
|
Pizza heckler: Bush Sr. a ‘murderous, Zionist piece of shit’
http://www.youtube.com/watch?v=Q2ASa...layer_embedded |
|
|
|
|
|
#250 | |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Wraakroepend, hemeltergend, toornverwekkend en gramschap oproepend, dat is het. Ik weet niet hoelang ik nog in staat ben dit te tolereren. Het is compleet onaanvaardbaar, het is niet iets om een mening over te hebben, om tegen te protesteren maar om ons tegen te verzetten. By any means necessary.
Citaat:
|
|
|
|
|
#251 |
|
Banneling
|
Kort int vlaams aub?
|
|
|
|
|
|
#252 | |
|
Minister
|
Citaat:
hongerstaking willen houden, dit HUN zaak is en niet die van Israel. Alles wat ze moeten doen om wraakroepend, hemeltergend en wat weet ik nog meer onheil te vermijden, is bereid zij n tot het herkennen van hun nederlaag (1) en tot het sluiten van vrede (2). Laatst gewijzigd door Francientje : 13 januari 2010 om 08:32. |
|
|
|
|
|
|
#253 |
|
Burger
|
Bah. Ik walg van Israel. Echte rasklootzakken...
Niemand die ook maar het minste gevoel voor menselijkheid heeft kan dit steunen of goedkeuren. Ik kan het echt niet meer aanhoren/zien. Ik heb actie ondernomen en mijn hele Israelische leveranciers- en klantenbestand de deur gewezen. Ze kunnen mijn onbesneden l*l kussen. Van mijn leven koop of verkoop ik nooit nog iets aan Israel. |
|
|
|
|
|
#254 | |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Citaat:
Er is geen enkele reden om die mensen langs alle kanten in te sluiten en van de regio een openlucht gevangenis te maken waar honger heerst, waar een gebrek aan medicijnen en andere levensnoodzakelijke behoeftes in stand wordt gehouden. Het collectief straffen van een bevolking is een gruwelijke en onmenselijke daad en bovendien in overtreding met alle internationale rechtsregels. Uw zeik daarover interesseert mij niet. Ik heb namelijk nog een greintje menselijkheid.
Laatst gewijzigd door The Quibbler : 13 januari 2010 om 13:17. |
|
|
|
|
|
|
#255 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#256 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door The Quibbler : 13 januari 2010 om 13:20. |
|
|
|
|
|
|
#257 |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Dat doet niet terzake. Het gaat om wat de nazionisten doen.
|
|
|
|
#258 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#259 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#260 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|