![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#321 |
Burgemeester
|
![]() Bartje
Jij stond op bewijzen. Ik zondt ze. Nu vraag ik jou met evenveel aandrang: Geef me eens een omschrijving van het woord bewijs. Als je 180kg weegt is dat een afwijking van het normaal gewicht, een andere redenering zou de chaos wetmatig maken. 500kg is dan ook normaal en twee ton ook, op die manier kun je inderdaad nog geloven aan janneke maan. Maar beantwoord mijn vraag eens. |
![]() |
![]() |
![]() |
#322 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als je erop staat, toon ik dat zin per zin aan. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#323 |
Banneling
|
![]() Het is eerder dat jullie uiterst abnormale groep niets kan behalen ,enne het geen je behaald kan zo weer afgenomen worden.
![]() En meer en meer mensen komen in opstand tegen hetgene wat jullie allen aanhangen ,het abnormale als normaal proberen te verkopen. GOED ZO!!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#324 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
´hu·we·lijk (het ~) 1 wettelijk geregelde verbintenis tot het samenleven van een man en vrouw => echtverbintenis, huwelijksband 2 huwelijkssluiting 3 het samenleven van een man en vrouw volgens het geldende recht => echt, huwelijksgemeenschap Mannen en vrouwen mogen mekaar zo graag zien als ze willen, maar een huwelijk is tussen man en vrouw. Al de rest is praat voor de vaak.
![]() |
![]() |
#325 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Is het echt enkel het woord 'huwelijk' dat je stoort? Of de eraan gekoppelde gelijkberechtiging?
![]() |
![]() |
![]() |
#326 |
Burgemeester
|
![]() Doen superstaaf.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#327 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
´af·wij·king (de ~ (v.)) 1 het afwijken van een richting => aberratie, deviatie, infractie 2 wat niet overeenkomstig de norm is => gebrek, abnormaliteit, anomalie, handicap, speling van de natuur 3 het niet-volgen van een regel "Wat niet overeenkomstig de norm is", verduidelijkt in onder meer "speling van de natuur". Is homofilie dan geen speling van de natuur? Het moet wel, aangezien de meeste mensen normaal geaard zijn. Net zo is iemand die 180 kg weegt abnormaal. De meerderheid van de mensen weegt immers 50-100 kg.
![]() |
![]() |
#328 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#329 |
Burgemeester
|
![]() Ik heb er niets op tegen die mensen hun waarde te laten verre van, na lezing had je dat moeten merken.
Wat zij als volwassenen binnenskamers doen is hun privaat zaak. Waar ik wel tegen ben is dat ze dat mordicus als de normale gang van zaken willen propageren. En dat sommige door de adoptie een vrij podium hebben om niet adolisenten een ongepaste opvoeding te geven. Bovendien is een gezin opvoeden niet vaderke en moederke spelen, de natuur heeft voorzien in twee ouders en daar zijn meerdere redenen voor. Overigens bewijs mij maar eens dat het de normale gang van zaken is. Hoe je dit samengaan nu ook noemt laat me persoonlijk siberisch koud, voor mij is het geen huwelijk maar je mag het gerust zo noemen. Indachtig de door Bartje gevoerde logica moeten we dringend een actie groep opzetten ter legitimatie van pedofilie. Het is niet omdat men een bepaalde legitimiteit aan iets geeft dat het ook normaal is, zoals deze regering en staat voldoende bewijst. |
![]() |
![]() |
![]() |
#330 |
Burgemeester
|
![]() Godfried
Het feit dat bartje van de VLD is zegt veel. Is er geen Verhostadt premier geweest die er ook in sloeg het onmogelijke te bewijzen door de almachtige goddelijke woorden " het is zo omdat ik het zeg". Weet je waarom VLD-ers niet in god geloven, ze denken allemaal dat ze zelf God zijn en bijgevolg onfeilbaar en alwetend. Bewijzen zijn iets uitgevonden door het kiesvee om het de regering moeilijk te maken hun inhaalbeweging van 20 niet regeren moeilijk te maken. Buiten de kiestijd schenk je beter geen aandacht aan het leveren van bewijzen, je lacht ze uit en zegt dat alles goed gaat al staat de corruptie zelf in een commissieverslag. |
![]() |
![]() |
![]() |
#331 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#332 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Is het bewezen dat 180 kg een afwijking is? Neen! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#333 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
Ik wacht nog steeds en steeds op bewijzen van die ziekte, afwijking, medische aandoening. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#334 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#335 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
En bewijzen dat de normale gang van zaken is, zolang het tegendeel niet bewezen is, is het normaal. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#336 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
In jouw voorbeeld ga je uit van een dader-slachtoffer-situatie. De dader conditioneert idd vaak zijn slachtoffer om te ontsnappen aan de gevolgen van zijn (mis)daad. Bij de meeste homosexuele relaties is er sprake van 'consenting adults', die, zonder dat hen de herenliefde opgedrongen werd, hun sexualiteit op onschadelijke wijze met mekaar beleven. Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Wat blijkt: ze spreken zich hier dadelijk uit dat het zowel genetisch als opvoedkundig bepaald is. (Tekst in schuin/vetjes) Niet echt wat jij graag wil aantonen. Citaat:
Citaat:
Graag had ik het verschil eens precies uitgelegd gekregen tussen échte homofilie (is dat trouwens de aangeboren of aangeleerde variant?) en (valse?) homosexuele gedragingen. Na deze contradictorische passage even op de tanden bijten om me door de volgende onzinberg heen te slaan.......... ![]() Citaat:
![]() Citaat:
Sommige van mijn goedziende homovrienden daarentegen, krijg je na een demonstratie van viriliteit de hele avond niet meer vanachter je vodden…….. Citaat:
Citaat:
Het lijkt me pseudo-wetenschappelijke lulkoek. Citaat:
Daar kan iets inzitten. Menig geestelijke misbruikte zijn status en positie om jonge, frisse koorknapen te schenden, maar dat is eerder pedofiel gedrag, waarbij we in een dader slachtoffer-relatie terechtkomen. Citaat:
Een merkwaardig snelle switch van opinie. Van jezelf of van ‘autoriteit’ Dr. van den Aardeweg? Citaat:
Citaat:
Bij deze kunnen we eveneens vragen aan de stoere mama's om de gangen van zoon of dochterlief wat nauwlettender te screenen. Citaat:
![]() De zwakke jongetjes en schlemielige meisjes zijn nu de 'risicogroep'. (Ter herinnering: hierboven waren het de weesjes of de kindjes van moeders met haar op de bovenlip....) Enige consekwentie is Dr van de Aardeweg totaal vreemd. Citaat:
Per ongeluk geen linkje? Citaat:
Citaat:
Citaat:
Ik wacht met ongeduld op een 'case-study' Na lezing speur ik onverwijld mijn kennissenkring af naar vergelijkbare gevallen ter staving. Citaat:
![]() Het therapeutisch 'succes' wordt hier enkel omschreven met de vage aanduiding dat hij 'beter beantwoordt aan therapie' Beter dan wat? Beter dan andere proefpersonen die zo gay als de pest bleven nadat ze eveneens hun angst voor dames leerden tot aanvaardbare proporties te brengen? Citaat:
Citaat:
Citaat:
Enkel bij de marine? Hebben de therapeutische gesprekken géén effect bij de luchtmacht en landcomponent? Citaat:
![]() Je lust appeltaart én slagroomtaart. Dan ‘eet’ die mens inderdaad wat er voorhanden is, wanneer zulks sociaal beter aanvaard blijkt. Citaat:
Ontstellend hoe weinig cijfers over resultaten hier opduiken. Citaat:
Hoewel hier dus duidelijk, te behandelen fysieke afwijkingen opduiken. Was de theorie niet dat na behandeling de homosexuele geaardheid eveneens geremediëerd was? Citaat:
Citaat:
Citaat:
Uw therapeuten gaan een hongerdood tegemoet als ze zich niet tijdig herscholen of een andere doelgroep uitkiezen..... Citaat:
Ook nu is de behandeling niet echt vermeldenswaard? Citaat:
Citaat:
De gewone vriend of ouder slaagt er blijkbaar makkelijker in om kindlief tot de herenliefde te bekeren, dan dat een legertje therapeutische autoriteiten erin lukt om ze weer om te switchen. ![]() En dan wordt nogmaals de onvermijdelijke belegen oer-autoriteit Freud in rolstoel het toneel opgeduwd............. Waarde forumgenoot humble, Jij noch je 'autoriteiten' slagen er hier in om iets te staven. Ik ben steeds bereid serieus in te gaan op serieuze argumenten. Wanneer je me echter nogmaals verzoekt om een pseudo-wetenschappelijke copy/paste vol contradictorische larie, niveau Flair of Libelle Roswita te becommentariëren, dan stuur ik een factuur. Een opeenvolging van loze beweringen, waar ik met de beste wil van de wereld geen bewijs kan in ontdekken, durf jij mij door de strot rammen onder bedrieglijk voorwendsel dat ik er een ultieme argumentatie ga in vinden. Dat neem ik niet in dank af en op die klaarblijkelijke ongefundeerde zever reageer ik dan ook navenant. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#337 |
Banneling
|
![]() Bartje,ik zie van alles, hoor de mensen ,spreek met mensen en zij ,niet ik alleen vinden jullie een troepke abnormale ,onnatuurlijke gattekruipers.
Het is nu eenmaal abnormaal ,de natuur zet dingen ineen om te vermenigvuldigen ,jullie vermenigvuldigen alleen aids en enge ziektes. Okee ?! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#338 |
Staatssecretaris
|
![]() Het gaat er hem niet om of het normaal is, alles wat afwijkt van de meerderheid is abnormaal. Het gaat hem om gelijke rechten en plichten, niet meer of niet minder. Een beperking van rechten kan enkel mits een veroordeling van een rechtbank.
Zolang men derden al dan niet met opzet schaadt kan eenieder van dezelfde rechten genieten, of die nu afwijkt op gebied van sexuele geaardheid, lichaamsbouw, politieke of religieuze overtuiging of wat dan ook. Homofielen de zelfde rechten al hetero's ontnemen omdat men het niet normaal vind of omdat je niet direct ontroerd word als twee mensen van hetzelfde geslacht kussen getuigd enkel van onverdraagzaamheid. Als je dan toch onverdraagzaam bent kun je beter beginnen met de rechten en plichten van andere "abnormalen" aan te passen. BV; Zwaarlijvigen en oude van dagen die slecht te been zijn mogen tijdens de spits geen gebruik maken van het openbaar vervoer. Duurt te lang voor die zijn opgestapt en te zwaarlijvigen nemen teveel plaats in of mensen die groter zijn dan 1,85 meter mogen in de bioscoop, theaterzaal, concertzaal enkel op de achterste rij zitten of staan. Warschijnlijk kunnen jullie zelf nog meer bedenken, ik ben er waarschijnlijk te verdraagzaam voor. Groetjes |
![]() |
![]() |
![]() |
#339 |
Banneling
|
![]() Ik ben uiterst verdraagzaam,enkel tegenover domme wetten valt dat enigzins tegen.
één ding is zeker ik heb hoegenaamd totaal niets tegen ouden van dagen,zwaarlijvige mensen ,grote noch kleine mensen .... Aez tot de volgende luitjes! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#340 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() |