![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Banneling
|
![]() Natuurlijk,wat anders
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]()
Laatst gewijzigd door Den Ardennees : 14 januari 2010 om 23:31. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Minister
|
![]() Citaat:
100,000 is een boertje.
![]() |
![]() |
#24 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door respublica : 14 januari 2010 om 23:37. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Gods wraak is nedergedaald op al die Ex-Franse negerslaven. Waarom zou ik er een eurocent aan geven?
![]() |
#27 |
Vreemdeling
|
![]() Ik zou niet liever willen dan een deel van mijn geld of eten afstaan voor de mensen die het meer nodig hebben. Het probleem is dat je ter plaatse moet zijn om echt hulp te bieden. Schenkingen kom toch nooit 100% terecht. NOOIT
![]() |
#28 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ik geef mijn geld niet aan een organisatie als 11.11.11 omdat ze een krimineel als Geysels als uithangbord hebben.
OXFAM/Novib subsidieert extreem-links om met ontwikkelingsgeld politieke opinies te beïnvloeden. Het rode kruis werd aangevoerd door de Belgische koninklijke antidemocratie tot Vlaanderen ruzie kreeg met Wallonië. Het Vb mag ik dan weer niet steunen omdat er lekker vlaams varkensvlees in hun steun zit. U ziet...ik wil wel maar ik mag niet...
![]() |
#29 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ze hádden niets...
![]() |
![]() |
#30 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Op de RTBF was deze avond de grote bekommernis: hoe krijgen we de belgen uit Haiti terug naar hier ?...
Typisch Waalse parlee ? |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() Screw Haiti. Ben er geweest en het is geen groot verlies.
![]() |
![]() |
#33 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En telkens ze bij mij aan de deur komen zeg ik hen dat ook: '' sorry, ik ben VB'er en wil u niet in moeilijkheden brengen want van uw leiding mag u geen geld aannemen van het VB''. Laatst gewijzigd door daiwa : 15 januari 2010 om 23:35. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Minister
|
![]() Dan hoor je in het nieuws :"Het is nu al 3 dagen en we hebben nog niets gekregen !" Op de achtergrond zie honderden sterke mannen rondlummelen.
Zij kregen continue voedsel, medische hulp, geld voor de fatcats, etc.. Haiti was voor de aardbeving reeds een ramp. De UNO zat daar geld te kosten. Het is tijd om het begrip protectoraat terug in het leven te roepen. Haiti heeft het nooit gekund en zal het nu zeker niet kunnen. Dat ze de handdoek gooien. Zij werden 200 jaar geleden als eersten onafhankelijk, zij hebben er niets van gebakken. Welk land wil 'protector' zijn voor de volgende 20 jaar. Met het geld van de gulle schenkers en een politieke blanco cheque. Eerst orde en gezag, dan pas structurele hulp. Sorry, hier helpen geen zachte dokters.
![]() |
#36 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik zal niets geven, ik moet nu al schrapen om rond te komen. Mijne diesel wordt iedere week duurder (terwijl ik die wagen nodig heb om te gaan werken) en ik heb mijn mazouttank moeten vullen.
Ik kreeg op mijn lopende rekening enkele eurokes intrest, de staat ging met 15 % daarvan lopen. Nee voor mij geen goede doelen meer.
![]() |
#37 |
Burgemeester
|
![]() Waar is de steun van het bedrijfsleven, niet de kleine Belgische KMO, maar de grote multinationals? Waarom sturen die hun medicijnen uit hun depots niet gratis naar Haïti? Idem voor voedsel, water, enz.
Het probleem is dat diegenen die de middelen hebben, niet helpen. Het kapitalisme is een door en door verdorven systeem!
'If the misery of our poor be caused not by the laws of nature, but by our institutions, great is our sin' - Charles Darwin, Voyage of the Beagle Vakbonden strooien voetzoekers rond tijdens betogingen NADAT ze zichzelf eerst beschermen met oordopjes! Steun het Europees Burgerinitiatief. Teken de petitie: https://ec.europa.eu/citizens-initia...dex.do?lang=nl |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door daiwa : 16 januari 2010 om 01:43. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
AFREKENING INTERESTEN CREDITRENTE PERIODE VAN 01/01/2009 TOT 31/12/2009 DEBETRENTE PERIODE VAN 01/12/2009 TOT 31/12/2009 CREDITRENTE : EUR 81,54+ BASIS ROERENDE VOORHEFFING : EUR 81,54 ROERENDE VOORHEFFING 15 % EUR 12,23- RECHT OP GESCHRIFTEN : EUR 0,15- IN UW CREDIT EUR 69,16 Zie tabel, het gaat hier niet over een spaarboekje maar over een lopende rekening
![]() |
![]() |
#40 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Studies show that those who rely on the [corporate] media for their information have a poor understanding of the issues and are unable to discern misrepresentations in political advertising. Laatst gewijzigd door Andy : 16 januari 2010 om 07:27. |
|
![]() |
![]() |