![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
Bekijk resultaten enquête: Is Ronald Janssen de moordenaar van Annick ? | |||
Ja |
![]() ![]() ![]() |
26 | 76,47% |
Nee |
![]() ![]() ![]() |
8 | 23,53% |
Aantal stemmers: 34. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#241 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Ze hebben een materieel element gevonden dat een link kan zijn ![]()
De evolutietheorie is zo simpel dat elke gedegenereerde mongool hem kan begrijpen Laatst gewijzigd door The Syndrome : 15 januari 2010 om 15:27. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#242 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Het was parketwoordvoerder Patrick Vits die de beslissing van de Leuvense raadkamer meedeelde. 'De raadkamer heeft de aanhouding van Ronald Janssen verlengd en heeft zich daarbij gesteund op redenen van openbare veiligheid maar ook op de aanwijzingen van schuld die volgens de raadkamer uit het dossier blijken. Die aanwijzingen zijn enerzijds de bekentenissen van de man, maar ook het feit dat het sporenonderzoek een concrete link met de verdwijning van Annick Van Uytsel heeft aangetoond.' |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#243 | |
Banneling
|
![]() Het zijn spannende dagen voor Jefke Vermassen..
Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#244 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De bekentenissen van die man zijn momenteel onder druk afgelegd.... De hélé dag door ondervragingen en vervolgens de hele nacht door alle 7 minuten controle waarbij telkens wéér het licht wordt aangeknipt en het luik wordt geopend... Een ideale manier om de weerstand te breken en je te laten bekennen wat ze maar willen in ruil voor wat échte nachtrust... Nét zoals mijn oude schoolvriend destijds.... Alleenwonend en juist genietend tussen een stapel boeken van een weekje verlof.... Bijgevolg géén alibi dat kon worden bevestigd door getuigen.... Opgepakt én gekraakt door speurders die er heilig van overtuigd waren dat hij de dader was.... In de beginfase toen hij zijn onschuld volhield heette het dat hij niet wou meewerken aan het onderzoek,tot hij mentaal brak.... Hun concrete link was destijds een getuige die een schaduw zag wegvluchten,en diezelfde getuige wees later mijn oude schoolvriend aan... Het gevolg, veroordeeld voor moord en de gevangenis in.... Tot men een tijdje later een moord oploste in de buurgemeente én die dader tegen wie de bewijzen toen overweldigend waren meteen ook die andere moord bekende waarvoor mijn schoolvriend destijds vastzat... Zijn geluk destijds was dat de échte moordenaar ervan overtuigd was dat hij voor die eerdere moord niet meer kon veroordeeld worden omdat er destijds al een ander persoon voor gestraft was.... Begrijpt U nu waarom ik graag onweerlegbaar bewijs wil zien opdoemen in zulke zaken.... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#245 |
Minister
|
![]() 4de moord in oostkantons.
Algen op de fiets van Annick komen van de vijver in zijn tuin. Kerel heeft over alles nagedacht. Verkrachtingen van meisjes op zomerfestivals (wtf, daar is toch super veel volk) of hij volgde ze thuis tot op kot. En nooit iemand die iets gezien heeft ! Je kan niet ontkennen dat deze man een genie is of je moet toegeven dat de speurders nooit goed werk geleverd hebben. Er waren op zijn minst toch enkele aanwijzingen in het verleden in de richting van Janssen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#246 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik begin stilaan te vermoeden dat deze kerel er nog wel meer op zijn geweten zou kunnen hebben of dat hij er om één of andere reden nog gaat bekennen die hij mss niet zelf gepleegd heeft.
Het is onvoorstelbaar dat iemand zolang zijn gang kan gaan zonder gevat te worden. Dan vraag ik me af... wat hebben we hier zo nog rondlopen op onze aardkloot onder ons. |
![]() |
![]() |
![]() |
#247 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Algen op fiets Annick , Ronald heeft tuin met vijver waarin dezelfde algen zitten. Speurders confronteren hem daarmee . Ronald bekent . En het parket heeft een bewijs ![]() Als je het van algen moet hebben ![]()
![]() |
![]() |
#248 | |
Banneling
|
![]() Waarom het parket dan de nadruk legt op het feit 'dat de harde bewijzen' niets met de fiets te maken hebben ?
Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#249 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#250 |
Banneling
|
![]() De krant HBVL zegt dat het parket nog niet overtuigd is van de 4de moord..te vage verklaringen over een tot nu toe onbekende moordzaak/verdwijning
Het moordwapen in de Demer is ook nog steeds niet gevonden..ofwel lult RJ maar wat onder druk ofwel is hij een meester in het liegen en manipuleren --> psychopaat Gezien zijn voorgeschiedenis opteer ik voor dat laatste.. Laatst gewijzigd door Eigenzinnig : 16 januari 2010 om 13:42. |
![]() |
![]() |
![]() |
#251 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
En in het belang van het onderzoek kunnen ze zelfs voor de raadkamer niet mededelen wat hun hard bewijs dan wel is ![]() Let op mijn woorden , straks gaan tientallen psychotische vrouwen naar de politie stappen om te vertellen dat ze na een muziekfestival verkracht geweest zijn door Ronald Janssen ![]() Ronald Janssen is een idioot , idiote naam , ingenieur die blijkbaar overal geweigerd werd want hij was leraar , gescheiden en wonend in een dubbelwoonst , verliefd geworden op zijn buurmeisje . Dat hij die dubbelmoord gepleegd heeft is heel waarschinlijk , maar zo'n mongool is geen seriemoordenaar .
![]() |
![]() |
#252 |
Banneling
|
![]() Dat de raadkamer beslissing neemt aan de hand van geruchten lijkt me sterk..ik ben wel geen kenner..maar dat zou pas lachwekkend zijn..
Uw theorie van een uit de hand gelopen ruzie/liefdesaffaire is allang achterhaald...wees een man en geef je foute inschattingen gewoon toe.. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#253 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() Het was voor heling ![]() ![]() Als de procureur zegt dat er concrete aanwijzingen zijn tegen de verdachte zonder te specifieren wordt je aanhouding in het belang van het onderzoek 14 dagen verlengt . Laat ons wel wezen , Shana en Kevin vermoordt met een vuurwapen . Annick door slagen op het hoofd. En hij zou tientallen verkrachtingen gepleegd hebben , slachtoffers bedreigd met een mes ![]() Trouwens , mijn beste vriend in den bak was Danny De Bie , pleegde op zeventienjarige leeftijd een dubbele moord op 2 vrienden van hem om te weten hoe dat voelde . Zo'n gasten zijn koele kikkers in niets te vergelijken met ordinaire mongolen zoals Ronald Janssen. Danny had een tattoo op zijn arm staan het kwaad kent geen grenzen en ik maar zeggen ; Danny ge zijt niet goed bezig en Danny maar lachen ![]()
De evolutietheorie is zo simpel dat elke gedegenereerde mongool hem kan begrijpen Laatst gewijzigd door The Syndrome : 16 januari 2010 om 14:28. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#254 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ofdat u schuldig bent aan de misdaad waarvan u verdacht wordt of niet, daar heeft de raadkamer geen zakens mee, ze spreken geen recht ten gronde. Je verschijnt voor de raadkamer, de procureur staat daar wat leugens te roepen en je krijgt een nieuwe maand voorarrest aan je been. Zo simpel werkt dat. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#255 |
Banneling
|
![]() Het feit dat The Syndrome ervaring heeft met de raadkamer maakt hem geen expert over de zaak of de persoon Ronald Janssen..
Het zijn meestal diegenen met een beetje kennis die zichzelf tot expert bombarderen..éénoog in het land der blinden.. Nogmaals een man die zich sterk als geweldloos en tegen vuurwapens profileert en dan moorden pleegt met een arsenaal aan wapens in huis is 9/10 GEEN éénmalige geweldenaar.. En iemand met een ruige tatoo is 9/10 een loser met een minderwaardigheidscomplex en GEEN koelbloedige moordenaar.. ![]() Laatst gewijzigd door Eigenzinnig : 16 januari 2010 om 15:39. |
![]() |
![]() |
![]() |
#256 |
Banneling
|
![]() En als zelfs de vrouw,schoonouders,de famillie Janssen, vrienden en de famillie Appeltans na minstens 10 jaar regelmatig contact nu pas hun buurman leren kennen , wat voor waarde heeft onze persoonlijkheidssanalyse dan ?
Laatst gewijzigd door Eigenzinnig : 16 januari 2010 om 18:31. |
![]() |
![]() |
![]() |
#257 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Janssen bekende dat hij het lijk van Annick Van Uytsel heeft gewassen om sporen te verdoezelen , wat een onzin , het liefste wat seriemoordenaars doen is lijken verminken . Er is een element bijgekomen , Annick is gewassen , wellicht hebben de speurders dat de warrige Janssen ingefluisterd hebben ze weer een bewijs bij , onderzoek heeft uitgewezen dat Annick is gewassen voor ze in het water is gedumpt . Krijgen we dus : Annick Van Uytsel werd na haar dood gewassen . Annick Van Uytsel werd netjes verpakt in het water gesmeten . Annick Van Uytsel kwam enkele dagen later bovendrijven zodat ze gevonden zou worden en een waardige begrafenis kon krijgen . De dader kende haar heel goed en hield ondanks de feiten van haar . Tot op heden is er geen band gevonden tussen Janssen en Annick .
![]() |
![]() |
#258 |
Banneling
|
![]() Hier circuleert het gerucht dat Annick ernstig verminkt was..niet onlogisch Vermassen is geen visionair die beschikt gewoon over info waardoor hij zich kan voordoen als een expert..
Pers kent ook maar flarden van het dossier.. Je koppigheid is vrees ik helaas groter dan je expertise over seriemoordenaars Als blijkt dat het parket de 'buurman van het jaar' onterecht beschuldigd dan brandt het land..en wees gerust dat besef is er.. Mocht je ,om één of andere onverstaanbare reden, toch gelijk krijgen dan krijg je van mij een bak bier naar keuze ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#259 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dan had men destijds wél een verwijzing gegeven dat het lijk verminkt was zonder hier logischerwijze in detail te treden... Of hielden ze dat nét geheim voor het publiek,tja ,dan gaat meester Vermassen zijn boekje te buiten wat betreft de geheimhouding van het onderzoek... Citaat:
Citaat:
Mijn schoolvriend van destijds heeft zelfs nooit een excuus ontvangen van die superflikken die hem destijds volkomen onschuldig achter de tralies deden belanden... ![]() ![]() Laatst gewijzigd door Svennies : 16 januari 2010 om 22:40. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#260 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Zever. Zelfs bij hun eigen moorden kan er veel verschil optreden, naargelang de situatie. |
|
![]() |
![]() |