![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Staatsinrichting Vlaanderen versus Wallonië? Een unitaire, federale, confederale staat of meteen Vlaanderen onafhankelijk. Dit is het forum bij uitstek voor discussies over de Belgische staatsinrichting. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je kan gewoon aan de gestolen en daarna weggeworpen en vernielde spullen heel hun afgelegde weg volgen. Een Hollander is leuk van ver en ver van leuk en ik kan ze missen als kiespijn. En zo denken 99% van de mensen op deze aardbol over de Hollanders. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
En voor die boude bewering dat 99 % van de mensen op de aardbol net zo erover denkt als jij en Henri wil ik toch graag bewijzen hebben. Bedankt alvast. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Op de Franse en Duitse wegen worden de voertuigen met een Nederlandse nummerplaat altijd als eerst opzij gezet, de agenten weten immers toch dat deze voertuigen steeds overladen zijn. De meeste verkeersovertredingen die buiten de eigen landsgrenzen worden begaan staan op rekening van de Hollanders in Europa. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het grootste deel van hen weet zelfs niet wat Europa eigenlijk is. En heeft zelfs niet het besef dat zonder Europa zij geen economie hebben en dus geen koopmansgeest kunnen gebruiken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Heb er zelfs vanuit Suriname, waar op staat dat iedereen welkom is zelfs met zijn huisdier, zolang men niet uit de provincie Holland komt. Maar als ik die op het forum zet, heb ik binnen de 5 minuten een ban voor eeuwig plus 3 dagen aan mijn broek. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als U wil stuur ik U wat adresjes waar Nederlanders en Duitsers niet welkom zijn. Zo weet U op welk niveau U staat. Let wel, ik ben niet een uitbater van die B&B's, ik heb gewoon vastgesteld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#71 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#72 |
Europees Commissaris
|
![]() Nederlands en Duits zijn twee verschillende talen. Jij zit er dus -alweer- naast.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ga maar eens op reis zonder caravan en naar een plaats die niet door een Nederlander word uitgebaat en/of er een Nederlander eigenaar van is. Of je betaald een borgsom, of je betaald het dubbel van andere Europeanen, of je komt er gewoon niet in. En dat zijn de harde feiten over Hollanders. Hier krijgen ze zelfs enkel plastieke bekers om uit te drinken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#74 |
Europees Commissaris
|
![]() Waar slaat die opmerking op? Ik ga me geen slachtoffertol aanpraten, omdat ene Jantje hier zit af te geven op de Nederlanders.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#75 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#76 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Arm Vlaanderen
Wat hebt gij toch misdaan Dat zo weinig mensen u vertrouwen En willen knechten aan een ander België, Nederland, Duitsland, Europese Unie Wanneer zult gij kunnen rusten, Dierbaar Vlaanderen Wanneer houden ze op u te tergen Wanneer gaan ze u nu eindelijk eens opbouwen En een plaats geven in hun harten Opdat gij hen kunt vertrouwen... ![]()
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#77 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En dat er zeer grote verschillen zijn tussen Vlamingen en Nederlanders. En dat bewijzen jullie Nederlanders hier in deze draad zelfs zeer duidelijk. Een Antwerpenaar zal het nooit opnemen voor een Gentenaar. Wat kan het hem schelen dat die van Gent te kaken worden gezet en omgekeerd. Doch je zegt iets over de Hollanders en alle Nederlanders voelen zich aangevallen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#78 |
Banneling
|
![]() Wij zijn nederlanders en dus horen wij bij nederland.Duitsland was aanvaardbaar in wo2.Nu niet echt gezien de huidige mentaliteit in duitsland.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#79 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door grievous : 18 januari 2010 om 14:54. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#80 | |||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Vervang het woord Hollanders door Joden of moslims in jouw schrijfels en je hebt een ban. |
|||
![]() |
![]() |