![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#601 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nu, ik neem aan dat het misschien al eens gebeurd is dat er iemand zo'n relatie simuleert. Niettemin, intiem bezoek is toegestaan zo'n drie a vier keer per jaar? Laat dus die rij hoeren die alle dagen aan de gevangenis staat aan te schuiven om hun klandizie te bezoeken er maar af zeker? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#602 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
spuitje geven en klus is geklaard |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#603 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Het zijn zelf halve marginalen. Die voelen zich daar best thuis.
![]() |
![]() |
#604 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
opinions are like assholes everybody has one
![]() |
![]() |
![]() |
#605 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
U verlaagd zich dus graag tot het niveau van die moordenaar zélf,tja dan bent U géén haar beter dan diezelfde moordenaar.... Een effectieve levenslange gevangenisstraf is de beste oplossing.... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#606 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
De man in kwestie is overigens minder een misdadiger dan een gestoorde geest, een ziek iemand, met name een psychopaat of sociopaat. Een samenleving die haar geesteszieken behandelt als misdadigers, is zelf ziek en psychopatisch. Jazeker, de man is een gevaar en hij moet dus nooit meer in de mogelijkheid zijn om de beelden van zijn zieke geest in realiteit om te zetten. We moeten er dus voor zorgen dat hij vastgehouden wordt, in ieder geval tot er een absolute zekerheid is dat hij niet langer psychopaat is. Dat is bijzonder moeilijk vast te stellen en bijzonder moeilijk met zekerheid te zeggen. We kunnen wat dat betreft geen enkel risico nemen. Hoeveel geld dat de samenleving kost, interesseert me niet. Het is goed besteed geld. De eventuele herinvoering van de doodstraf zal psychopaten nooit tegenhouden. Ze geven namelijk geen reet om repressie, correctie of straf. Ze vinden overigens ook een mensenleven van nul en generlei waarde, niet eens dat van henzelf. Ik hoop dat wij daar anders over denken, zelfs al betreft het het leven van iemand die bijzonder zwaar in de knoop zit. Als we hem al iets moeten aandoen, dan is het hulp, empathie en verzorging. Het is het ergste dat je psychopaten kan aandoen: medelijden met de dader.
Laatst gewijzigd door ministe van agitatie : 20 januari 2010 om 00:26. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#607 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En de wetenschap dat ze nooit meer vrij gaan komen hoe lang ze ook nog zullen leven zal bij zulke personen bijzonder zwaar gaan doorwegen.... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#608 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Maar ze behandelen in plaats van ze te straffen, raakt hen zeer erg. Daardoor verliezen ze hun superioriteit. Ze worden ziek verklaard en derhalve pathetisch in plaats van slim/doortrapt/gevaarlijk. Daar lijden ze erg onder en dat is dan terecht. Het helpt hen om hun eigen- en wereldbeeld te veranderen. Ik ben niet godsdienstig maar in deze vind ik het christelijk adagium 'love thy neighbour' zeer toepasselijk en efficiënt.
Laatst gewijzigd door ministe van agitatie : 20 januari 2010 om 01:03. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#609 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Kortom de spelers van weleer zijn verworden tot diegenen waarmee wordt gespeeld.... Ze worden zélf het slachtoffer van hun omgeving... En ze liggen vast aan de ketting,nooit meer kunnen toegeven aan hun perverse fantasietjes,de macht over hun slachtoffers én het moorden zélf... Ze zijn géén almachtigheid meer die beslist over het hoe en het waarom wat het einde van hun slachtoffer betreft,ze zijn zélf verworden tot een slachtoffer ,geketend in machteloosheid tot de dood er op volgt... Heel toepasselijk voor die dodelijke controlefreaks... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#610 |
Minister-President
|
![]() Euh, proficiat. Denk ik.
![]() |
#611 | ||
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Citaat:
Los daarvan blijft omwille van het binnenbrengen van drugs, wapens, gsm's,... ook daarom dit intiem bezoek verwerpelijk en dus moet het stopgezet worden.
N-SA Koppensnellers Deel 1 Koppensnellers Deel 2 Koppensnellers Deel 3 Nation Autonoom Laatst gewijzigd door N-SA : 20 januari 2010 om 06:47. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#612 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#613 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Alle achterlijke ideeën over de gevangenissen en verkrachtingen, douches, geweldplegingen op verkrachters of pedofielen doen niet ter zake. Het zijn mythes die geen deel uit maken van de realiteit. Het is Amerikaanse fiction, geen waarheid. Althans niet hier.
![]() |
![]() |
![]() |
#614 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Cipiers zijn werkmensen die niet de meest dankbare job hebben en waar ook goor volk tussen zal zitten, maar desondanks van mij véél méér respect krijgen dan die andere marginalen op die locatie.. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#615 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#616 |
Banneling
|
![]() Bij gebrek aan beter de meest accurate info, en een domper voor diegenen die vreesden dat 3 maaltijden per dag en een tv van het gevang een 3 sterren hotel hadden gemaakt..
|
![]() |
![]() |
![]() |
#617 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het probleem met een gek als die Jansens is dat het elke zinvolle discussie over gevangenissen telkens opnieuw de das omdoet.
Want alle blikken zijn daar op gericht...en nooit op die andere 9900 gevangenen die er niks mee te maken hadden.
![]() |
#618 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Eunuch of ook actieve euthanasie... of saneren van een persoon die totaal verkeerd functioneert in deze maatschappij
whoami#Warondysinfo https://euvsdisinfo.eu/ ![]() https://ground.news/ ![]() ![]() https://euromaidanpress.com/2024/01/...uhansk-oblast/ https://www.newsnow.co.uk/h/World+Ne...kraine?type=ln Laatst gewijzigd door brother paul : 20 januari 2010 om 11:12. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#619 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#620 |
Banneling
|
![]() xeno,
vraagje, ik denk dat je suggereerde dat jansen moet geinterneerd worden als blijkt dat hij een psychopaat is (correct me if i m wrong) maar blijkbaar gunt men die 'mensen' uitjes ... http://lvb.net/item/8185 interneren om ze levenslang echt 'binnen' te hebben lijkt dus niet zo'n goeie optie meer ... wat denk jij hierover? |
![]() |
![]() |