![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Gouverneur
|
![]() Als je het artikel gelezen had dan wist je dat hij pas neergeschoten was nadat hij in het wilde weg om zich heen begon te schieten waarbij en passant een agent in de lies en een vrouw geraakt werd.
Graag zou ik jullie reaktie eens lezen indien het een zoon of dochter van jullie zou geweest zijn.
![]() |
#22 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#23 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
http://www.demorgen.be/dm/nl/989/Bin...-racisme.dhtml Daar gaan we ook niet over bleiten. Laatst gewijzigd door filosoof : 22 januari 2010 om 18:00. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Tien kleine negers....eentje afknallen en er waren er maar negen meer ....
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() iklees gazt online , en baseer me diefeiten:
Ontsnapte gevangene ,overvalt winkel , wordt achtervolgd , schiet op achtervolgers , zij schieten terug , overvaller raakt onschuldigemensen , achtervolgers knallen hemneer , en overlijdt aanverwondingen !! 1: Waarhaalt hij recht winkele overvallen ?? 2: Waarhaalt hij recht te schieten op ontschuldige ?? 3: Overleden tijdens werk ![]() Eerlijk ?? eigenschuld , dikke bult !! Wat indien , bv hij knalt op enboom ,en overlijdt daardoor ?? Mochtenkel verwondt geweest zijn , ja , bewaakt ziekenhuis !!
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) Laatst gewijzigd door cookie monster : 22 januari 2010 om 18:50. |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Watals dieovervaller onschuldige hadgedood door ongeval ,
bv mensenmet zijnfiets aan terijden ??
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En weer zal er geen onderzoek komen naar het mogelijks rascisme van de politie.
Let maar op mijn woorden. |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Banneling
|
![]() Vogelvrij verklaring terug invoeren !!
Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik krijg het schijt van die links radicalen die het woord 'racisme' in de mond nemen voor reacties op levensbedreigende daden van criminele aard.. En als dan een roker sterft aan longkanker of een hardrijder in een persoonlijk ongeval is het gewoon 'tja das toch zelf gezocht hé' Laatst gewijzigd door Eigenzinnig : 22 januari 2010 om 20:42. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
2: Waar haalt hij de vergunning voor dat wapen ?? 3: Waar haalt hij de kogels ?? ..... zo'n investering gedaan dat hij géén geld meer over had voor ne vluchtwagen.... en ..........HOP....... de fiets op !
![]() |
![]() |
#35 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
Nen zwarte schiet op nen agent/burger en nen andere schiet hem dood . Da is volgens u racistisch ? Of is u post sarcastisch bedoeld ? Laatst gewijzigd door Busse87 : 22 januari 2010 om 20:50. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Banneling
|
![]() Alle agenten VN mandaten geven..gaan schuilen bij vuurgevechten en alleen terug schieten als ze u blijven achterna komen..
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Totdat uit de lijkschouwing weer eens blijkt dat de knaap in de rug geschoten is en niet eens een wapen bijhad! En dat hij dan misschien ook nog eens van zijn onbezoldigd vrijwilligerswerk opweg naar huis was om zijn arm moederken te gaan helpen. Jij bent een flik zeker? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Parlementslid
|
![]()
Wie zich zo dom weet te houden, dat de domme meent dat hij de verstandigste is, dat is de echte diplomaat." ![]() Fliegende Blätter - Duits humoristisch weekblad (1844-1944) In de Belgische democratie vertegenwoordigt een parlementslid immers alles behalve zijn kiezers. Hij is volkomen een produkt van de partij en haar ingebouwde drukkingsgroepen. Guy Verhofstadt, 1ste Burgermanifest 1991. |
![]() |
![]() |