![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() VRT-bestuurder van Vlaams Belang gezocht voor kunstroof
![]() * vrijdag 22 januari 2010 * Bron: belga * Auteur: sdg Eric Deleu, de Vlaams Belanger die samen met zijn partijgenote Hilde De Lobel in de nieuwe raad van bestuur van de VRT zal zetelen, wordt in Duitsland gezocht voor kunstdiefstal. Dat schrijft de online-nieuwssite De Werktitel. http://www.standaard.be/artikel/deta...MF22012010_045 zal mooi worden op den VRT ![]() Laatst gewijzigd door BlueThunder : 22 januari 2010 om 22:38. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() 't is van Tom Cochez...heb jem?
hij is "genoemd" in een zak die reeds is afgehandeld... Hierbij "noem" ik moeder Theresa bij de bende van Nijvel...
![]() |
#3 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Toch maar even quoteren uit uw eigen artikel:
"De gerant van het museum gaf in vertrouwen het kunstvoorwerp mee met de belofte dat Deleu, aangekomen in België, onmiddellijk zou betalen. Na maanden wachten op een overschrijving uit België besliste het museum klacht in te dienen." "In een reactie aan De Werktitel ontkent Deleu de klacht niet, maar is ze volgens hem intussen in der minne geregeld. 'Het is belangrijk dat er nooit een rechtszaak is geweest. Onze advocaten hebben de zaak onderling uitgeklaard. Ik heb de factuur uiteindelijk betaald. Dat het zo lang aansleepte, had te maken met mijn inschatting van de waarde van het kunstwerk. Bij thuiskomst heb ik het laten schatten en het werd op amper een vierde van de prijs geschat.'" Laatst gewijzigd door Herr Oberst : 23 januari 2010 om 00:09. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Banneling
|
![]() ARTIKEL van De Standaard...
redelijk blijven, ik ga ook geen proefritje maken met een tweedehandswagen en een later zeggen dat ik één kan kopen voor de helft van de prijs... en niet moet betalen... of meubels ga kopen en 7 maanden later en daarna zeggen , in den Weba staan ze de helft goedkoper of het zijn solden... deal is deal |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Met u wil ik wel zaken doen... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Als ik namelijk een wagen te duur vind, koop ik hem niet maar dan neem ik hem ook niet mee naar huis. En wat ik zeker niet zou doen is uiteindelijk toch de oorspronkelijke factuur betalen. Maar vermits ik de wagen in eerste instantie al niet zou meenemen zou dat ook niet nodig zijn om een veroordeling wegens diefstal te ontlopen, natuurlijk... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Banneling
|
![]() en in de kunst is het zo dat men geeft wat men er wil aan geven, meestal veel meer dan de echte waarde... zie maar op veilingen hoe het soms uit de hand loopt...
Had hij eerst de rekeing vereffend en daarna gaan klagen, volledig akkoord... maar de goederen meepikken, 7 maanden laten verlopen in de hoop niets meer te horen... het gaat niet over een openstaande telefoonfactuur of een postordertje van 3 Suisses, niewaar de termijn bij ons is 30 dagen betalen, maximum 60 dagen en bij 90 dagen naar de deurwaarder |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
|
![]() Is het toeval dat het om een kunstenaar gaat uit de entourage van Adolf Hitler?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | ||
|
![]() Citaat:
oho , de link met Hitler is weer eens gevonden. Tjongejonge zeg, gaat dat nooit vermoeien?
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Banneling
|
![]() Een anti-VB kwakkel van formaat.De titel van het artikel dekt de inhoud niet want van diefstal was geen sprake.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Zo straf moest er niet gezocht worden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
|
![]() Het is wel grappig te zien dat een thread wordt gestart over kunstzinnige roof terwijl er een foto als eyecandy wordt gebruikt alsof het is gekocht voor 0 euro met een stilzwijgend akkoord van de eigenaar veronderstellend?
![]() ![]() (dit is geen betoog voor eigendomsrechten hoor, maar de ironie is wel duidelijk)
![]() |
#16 |
Lokaal Raadslid
|
![]() De originele bron van de zoveelste poging om Vlaams Belangers te schaden, in dit geval Eric Deleu, is een website genoemd Prometheus (kunsarchiv) en er zou melding gemaakt worden van een misverstand met het museum in kwestie in een Prometheus uitgave van februari 2009 (bijna één jaar geleden). Deleu heeft dus zeker en vast de tijd gehad om het misverstand bij te leggen. En dat het om een werk gaat gemaakt van een beeldhouwer die voor Hitler werkte, so what?? Wagner was Hitler's lievelingscomponist. Als ik ook van de muziek van Wagner hou, wil dat niet zeggen dat ik pro-Adolf ben, ik ben het NIET. Welke pogingen zullen die linkse hoernalisten van zogenaamde kwaliteits
dag- en weekbladen nog uitvinden om een politieke partij te treffen? De burgers zijn toch wel wakkerder geworden, dank aan internet o.a.
![]() |
#17 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() PS: Trouwens niet erg slim van die kunsthandelaar om dat zomaar mee te geven. Meenemen = betalen.
Al wie geintresseerd is in een doe-het-zelf 9mm machinepistool. Oftewel waarom vuurwapenwetten nooit gaan werken. Enkel voor educatieve doeleinden ![]() Stalin: "The only real power comes out of a long rifle." En hij verbood prompt alle particulier wapenbezit. Stalin was immers niet zo geïnteresseerd in democratie (waar het volk de macht bezit). Laatst gewijzigd door Fallen Angel : 23 januari 2010 om 11:50. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
|
![]() In tegenstelling tot Breker heeft Wagner (+1883) dan ook niet nauw samengewerkt met Hitler (°1889)...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Lucht opwarmen is wel je ding, he Marlientje?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Zoals men ziet, is hij zelfs schuldig aan de zaken die in het heden worden gepleegd. Het is verwonderlijk dat nog geen sos Vlaams/Franstalig erop gekomen is om hun corruptie en gesjoemel aan de persoon AH te linken.
Gott mit uns. Wo Recht zu Unrecht wird, wird Widerstand zur Pflicht! (Johann Wolfgang von Goethe) Gegen dummheit kämpfen, selbst Götter vergebens. Laatst gewijzigd door ERLICH : 23 januari 2010 om 12:10. |
|
![]() |
![]() |