![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#101 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waar gaat het je eigenlijk om in deze draad? Laatst gewijzigd door Johan Bollen : 23 januari 2010 om 14:44. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#102 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Er is een oud Grieks vraagstuk om het aantal koeien van één of andere God te berekenen. Weet niet meer aan wie het toegeschreven is, maar van voor de jaartelling dacht ik toch. De oplossing is eigenlijk niet te berekenen zonder computer die enorme getallen kan manipuleren, maar het heeft wel een oplossing en de uitkomst is een reusachtig groot getal. Ik zal bijtijds eens zoeken of ik het terug kan vinden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#103 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het raadsel komt van Archimedes en de kleinste oplossing is rond de : 7.760271406486818269530232833213886664232322405923 37610315062... x 10 tot de macht 206544 (dus een getal van 206545 nummers) Het raadsel gaat als volgt: Citaat:
http://www.math.nyu.edu/~crorres/Arc...ttle_vardi.pdf |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#104 | |
Europees Commissaris
|
![]() ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#105 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Hamdulillah!
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#106 | |
Europees Commissaris
|
![]() Nagieb Mahhfoez heeft enkele zeer leesbare boeken geschreven.
Velen hebben het verzet tegen de zionistische terreur niet opgegeven. Ze hebben ervoor gezorgd dat Noord-Nederlanders niet al te zeer gestigmatiseerd worden als zijnde de enigen op deze aardbol zijn die rochelklanken in hun taal mengen ![]()
Laatst gewijzigd door Burkide : 23 januari 2010 om 18:15. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#107 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#108 | |
Europees Commissaris
|
![]() De vlag van het Volksfront voor de Bevrijding van Palestina, een vrij positieve zaak, dunkt me. Maar jij denkt daar waarschijnlijk anders over
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#109 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#110 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ja, kijk, als je jouw topic op volgende manier begint : Als je net als ik denkt dat Arabieren schuldig zijn aan het bedenken van de bloeddorstigste religie die de aarde ooit gekend heeft, vind je het misschien moeilijk om iets aardigs over dit veelbesproken volk te zeggen. Toch zal ik voor de verandering de tijd nemen om enkele dingen te noemen, die ik positief vind. Ik nodig u uit hetzelfde te doen. dan vind ik dat die vraagjes die ik over hun bloeddorstige religie en hun aandeel in het bedenken ervan stel, best wel 'iets aardigs over Arabieren' mogen worden genoemd. Is het soms mìjn schuld dat het Arabisch de 'heilige taal' van de Islam is? Het is volgens mij zelfs niet eens de schuld van de Arabieren, maar da's een andere kwestie. Ik denk duidelijk niet net als u, want het valt mij helemaal niet zo moeilijk iets aardigs over Arabieren te zeggen. Ze zijn misschien niet zo veelbesproken als sommigen wel zouden willen, en ze stellen zich ongetwijfeld en terecht vragen betreffende de motieven van nogal wat besprekers.
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#111 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Waarom moeten wij eigenlijk iets aardigs zeggen over arabieren?
Dat zij ééns iets aardigs over ons zeggen of sterker, ééns iets aardigs doen. http://www.hln.be/hln/nl/957/Belgie/...derlecht.dhtml |
![]() |
![]() |
![]() |
#112 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Je kan er ùùùren aan een stuk aan extremisten-bashen mee doen.
![]() |
![]() |
![]() |
#113 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#114 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#115 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je openingspost was dus helemaal niet verkeerd. Je heb immers niet de vraag gesteld om iets van de laatste 600 jaar op te sommen, doch je hebt alles opengelaten. En niemand kan ontkennen dat de grootste en belangrijkste vooruitgang uit die regio komt. En ja, zelfs de Islam heeft zijn positieve kanten. Want het is de laatste religieuze poging die er gedaan is geweest om de mens terug gezond te doen leven. Want veel van de regels zijn gezondheidsregels die de wetenschap nu ook aanraad. Andere regels zijn gewoon maatregelen om het volk te beschermen tegen indringers en hongerdood. En waren in die tijd dus helemaal niet zo slecht als men voordoet. Dat veel van die regels nu niet meer bruikbaar zijn, is natuurlijk een ander verhaal. Maar ook de regels uit het Christendom zijn nu voor 75% niet meer bruikbaar en worden door sommige mensen toch gebruikt. Laatst gewijzigd door Jantje : 23 januari 2010 om 19:37. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#116 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#117 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het zijn gewiekste kooplui, zo'n beetje zoals de Nederlanders ![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#118 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En buiten de technische vooruitgang van de laatste 300 jaar, is er weinig of geen vooruitgang geboekt na de tijd van de Egyptenaren. En die technische vooruitgang is zuiver te danken aan slechts elke ontdekkingen, namelijk die van de stoommachine, de verbrandingsmotor en de radio. En enkel vooruitgang van voor die uitvindingen, is zuiver te danken aan de Arabische wereld. Hier liepen ze nog in een dierenvel rond toen ze daar reeds monumenten die de tand des tijd reeds meer dan 8000 jaar doorstaan. Je kan dus gerust stellen, dat hier een moderne samenleven bestaat enkel en alleen dankzij de technische kennis die van buiten Europa komt. En dan nog voornamelijk uit de huidige Islam-wereld. En dat elke vooruitgang is gestopt met het opkomen van het Christendom en pas terug is begonnen na het in verval geraken van het Christendom. En de basis van de Islam is juist het Christendom. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#119 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De vroegste bekende vermelding van het gebruik van een kompas voor navigatie op zee is in het Chinese boek "Pingzhou Ke Tan" (Tafelgesprekken van Pingzhou) uit 1117 van Zhu Yu. Later in de 12e eeuw verspreidde het gebruik van het kompas zich via de Arabieren naar Europa. uit: http://nl.wikipedia.org/wiki/Kompas
|
![]() |
![]() |
![]() |
#120 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Want de Oosterse wereld had geen last van religie die zich tegen technische of medische vooruitgang keerden. En ook hier is het opnieuw te danken aan de Arabische wereld dat deze vooruitgang er is gekomen. |
|
![]() |
![]() |