Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord

Discussietools
Oud 23 januari 2010, 08:54   #14181
respublica
Minister

Standaard

Dit kwam niet helemaal overeen met je theorie maar heb je deel gemaakt van het complot om het er in te passen:
Citaat:
Waarom zegt NIST geen geluid gehoord te hebben of geen getuigen die zoiets hebben vastgesteld?
Citaat:
Het spreekt voor zich dat men zoveel mogelijk de geluiden zou proberen verbergen of spreiden over de dag indien men met explosieven zou werken.
Citaat:
tot je kan verklaren hoe twee foto's mekaar tegenspreken
Dit is een probleem bij 'believers' in het algemeen. Als u dit voor elke nieuw ontdekte zaak doet, wordt uw complot steeds complexer. Steeds meer mensen zult u er bij moeten betrekken en steeds meer minder waarschijnlijke veronderstellingen zult u moeten maken om het plaatje toch te laten kloppen.
respublica is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 januari 2010, 13:54   #14182
atmosphere
Secretaris-Generaal VN

atmosphere's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Big Slick Bekijk bericht
1. For the record, het was parcifal, niet IK die claimde dat Bush zich versprak.
2. Om zeker te zijn: weet jij over welke uitspraak van Bush het ging? Want parcifal heeft destijds de discussie verlaten, doch ik zou graag wel eens willen debatteren over die kwestie met iemand die niet de discussie verlaat als hij in de problemen komt met z'n eigen claims.
wat mij volledig ontgaat is wat er nu precies aan de hand is met het Bush in the class room gebeuren . Dat hij te lang wachtte met het ondernemen van actie ? Of dat hij zogenaamd voorkennis had over de plane crashes ?
atmosphere is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 januari 2010, 14:02   #14183
atmosphere
Secretaris-Generaal VN

Standaard

@respublica:

Hier zijn de getuigen verklaringe waar u eerder op doelde :

http://wtc7lies.googlepages.com/accountsofwtc7damage
Oud 23 januari 2010, 18:11   #14184
Akufen
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door respublica Bekijk bericht
Dit kwam niet helemaal overeen met je theorie maar heb je deel gemaakt van het complot om het er in te passen:
Excuseer? Het is net NIST dat er voor kiest bewijzen te negeren (net zoals jij in je post suggereert omdat het complot anders te groot zou worden) omdat het niet overeen kwam met HUN theorie, als jij dat hier komt herhalen zal ik u daar op wijzen. Straf dat jij dit probeert om te draaien.

De tweede quote gaat over UW valse claim dat explosieven direct de instorting voorafgaan. Iets dat al eerder in deze draad is besproken trouwens.

En wat wil je nu precies zeggen over de derde quote? Je lijkt wel te suggereren dat we in deze zaak geen tegenstrijdigheden mogen aanduiden!? Zullen we dan maar bepaalde bewijzen negeren om "het complot klein te houden"? Dat laatste is trouwens de grootste drogreden rond 9/11, het "te grote complot".

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door respublica Bekijk bericht
Dit is een probleem bij 'believers' in het algemeen. Als u dit voor elke nieuw ontdekte zaak doet, wordt uw complot steeds complexer. Steeds meer mensen zult u er bij moeten betrekken en steeds meer minder waarschijnlijke veronderstellingen zult u moeten maken om het plaatje toch te laten kloppen.
Tzal wel gaan zeker, met die believer onzin altijd. Je hebt hier hoop en al 5 posts gemaakt en AL uw claims baseren zich op geloof, veronderstelling en aannames. Het enige wat ik heb gedaan is u wijzen op bewijzen die ze tegenspreken.

Laatst gewijzigd door Akufen : 23 januari 2010 om 18:12.
Akufen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 januari 2010, 18:19   #14185
Big Slick
Provinciaal Gedeputeerde

Big Slick's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door atmosphere Bekijk bericht
wat mij volledig ontgaat is wat er nu precies aan de hand is met het Bush in the class room gebeuren . Dat hij te lang wachtte met het ondernemen van actie ? Of dat hij zogenaamd voorkennis had over de plane crashes ?
Ik dacht wel (geen verwijt) dat je niet wist waar het over ging in de aangehaalde discussie tussen mij en parcifal.
Het ging om het feit dat Bush nadien (2 keer zelfs) zei dat hij het eerste vliegtuig heeft zien crashen in het WTC.
Big Slick is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 januari 2010, 18:25   #14186
Big Slick
Provinciaal Gedeputeerde

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door parcifal Bekijk bericht
Het probleem met die discussie was dat je niet wenste te luisteren en/of begrijpen waar het om ging..
Waarom zou ik dan blijven discussieren?
Nice try dude.
Moet ik de quotes er terug bij halen?
JIJ zei dat het een verspreking van Bush was en enkele posts nadien claimde je dat IK had gezegd dat Bush zich had versproken.
Mijn simpele vraag aan u destijds was: als Bush zich (volgens u) heeft versproken, wat wou hij dan volgens u bedoelen?
En daarop heb ik tot driemaal toe getracht een antwoord te verkrijgen van u.
Tevergeefs, zo bleek. En toen ik tenslotte een opmerking maakte over het feit dat je niet wilde antwoorden, besloot je met: "So sue me."
Oud 24 januari 2010, 03:10   #14187
atmosphere
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Ik dacht wel (geen verwijt) dat je niet wist waar het over ging in de aangehaalde discussie tussen mij en parcifal.
Het ging om het feit dat Bush nadien (2 keer zelfs) zei dat hij het eerste vliegtuig heeft zien crashen in het WTC.
Ja? en waarom zou dat niet het geval geweest kunnen zijn ?
Wanneer het de voorkennis van Bush zou onthullen waarom is dat filmpje dan vrij gegeven waarin hij die uitspraak doet ?

En vergeet niet dat de eerste crash beelden van de south tower afkomstig waren , de tweede toren die werd geraakt. Beelden van de eerste crash kwamen pas later. Bush had het gewoon over het eerste crashende vliegtuig dat hij op TV zag , dat konden op dat moment immers ook net zo goed van de eerste crash afkomstig zijn . Vrij logisch dat hij dacht dat de eerste crash beelden ook afkomstig waren van de eerste crash !
Oud 24 januari 2010, 03:26   #14188
Big Slick
Provinciaal Gedeputeerde

Standaard

Citaat:
Ja? en waarom zou dat niet het geval geweest kunnen zijn ?
Wanneer het de voorkennis van Bush zou onthullen waarom is dat filmpje dan vrij gegeven waarin hij die uitspraak doet ?

En vergeet niet dat de eerste crash beelden van de south tower afkomstig waren , de tweede toren die werd geraakt. Beelden van de eerste crash kwamen pas later. Bush had het gewoon over het eerste crashende vliegtuig dat hij op TV zag , dat konden op dat moment immers ook net zo goed van de eerste crash afkomstig zijn . Vrij logisch dat hij dacht dat de eerste crash beelden ook afkomstig waren van de eerste crash !
Wat ben ik blij dat u, in tegenstelling tot parcifal, wél uw mening weergeeft.
Dan kan ik aantonen waar u verkeerd zit met uw argumentatie.
Bush kán het niet gehad hebben over beelden van de tweede crash! (de eerste op tv)
Die had namelijk nog niet plaats gevonden.
Bush vernoemde bijde keren expliciet het tijdstip van z'n waarneming, nl.
vòòr hij de classroom binnengaat.
Hij was namelijk al in de classroom toen het tweede vliegtuig crashte.
Hopelijk verlaat u niet de discussie en tracht u samen met mij wat verder te zoeken naar plausibele verklaringen.
Degene die u zojuist heeft gegeven klopt in ieder geval niet.

Laatst gewijzigd door Big Slick : 24 januari 2010 om 03:29.
Oud 24 januari 2010, 10:01   #14189
parcifal
Banneling

parcifal's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Mijn simpele vraag aan u destijds was: als Bush zich (volgens u) heeft versproken, wat wou hij dan volgens u bedoelen?
Allez dan voor de allerlaatste maal :
Bush bedoelde (imo) duidelijk dat hij de GEVOLGEN van de eerste crash op TV zag, met name het rokende WTC gebouw. Dat was wel op CNN, FOX en andere nieuwskanalen te zien, live. (breaking news, je kent dat wel). Of ontken je dat?

Luister nog eens goed naar wat hij exact zei.
Hij zei : " I saw an airplane hit the tower'. Dat moest dus zijn : ' I saw an airplane HAD hit the tower'. Dat ene woordje lost al uw problemen op en het is consistent met wat hij erna vertelt. : 'It must HAVE been a horrible accident'.

Overigens is dergelijk los omspringen met de verleden tijd vrij gewoon bij amerikanen, en vooral bij Texanen heb ik de indruk. Je moet het maar eens vragen aan Longhorn, die woont daar

Laatst gewijzigd door parcifal : 24 januari 2010 om 10:02.
parcifal is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 januari 2010, 11:01   #14190
eti1777
Gouverneur

eti1777's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Bush bedoelde (imo) duidelijk dat hij de GEVOLGEN van de eerste crash op TV zag, met name het rokende WTC gebouw. Dat was wel op CNN, FOX en andere nieuwskanalen te zien, live. (breaking news, je kent dat wel). Of ontken je dat?

Hij zei : " I saw an airplane hit the tower'. Dat moest dus zijn : ' I saw an airplane HAD hit the tower'. Dat ene woordje lost al uw problemen op en het is consistent met wat hij erna vertelt. : 'It must HAVE been a horrible accident'.

Overigens is dergelijk los omspringen met de verleden tijd vrij gewoon bij amerikanen, en vooral bij Texanen heb ik de indruk. Je moet het maar eens vragen aan Longhorn, die woont daar
Kun je deze zin ook even aanpassen dan om te passen in de OCT?
Mss een "must have' of een 'probably did' tussen plaatsen?

I was sitting there, and my Chief of Staff -- well, first of all, when we walked into the classroom, I had seen this plane fly into the first building. There was a TV set on..."

audio
eti1777 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 januari 2010, 11:08   #14191
parcifal
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door eti1777 Bekijk bericht
Kun je deze zin ook even aanpassen dan om te passen in de OCT?
Mss een "must have' of een 'probably did' tussen plaatsen?

I was sitting there, and my Chief of Staff -- well, first of all, when we walked into the classroom, I had seen this plane fly into the first building. There was a TV set on..."

audio
Idd, zelfde opmerking : 'I had seen this plane did fly into the first building'.
Los gebruik van de verleden tijd.

Toch wel toevallig dat ze die audio daar zo snel afbreken zeker?
Oude truuk.

Laatst gewijzigd door parcifal : 24 januari 2010 om 11:17.
Oud 24 januari 2010, 12:12   #14192
Akufen
Staatssecretaris

Standaard

Los gebruik van de verleden tijd? Dat slaat nergens op.

Voor de zoveelste keer moeten we dingen gaan inbeelden die er niet zijn om bepaalde feiten weg te moffelen. En dan probeer jij nog te suggereren dat het afbreken van een quote de oorzaak is van het verkeerd begrijpen!

Vertel ons maar eens wat de rest van de quote aan het licht brengt dat we missen in dat eerste deel:

Citaat:
Anyway, I was sitting there, and my Chief of Staff -- well, first of all, when we walked into the classroom, I had seen this plane fly into the first building. There was a TV set on. And you know, I thought it was pilot error and I was amazed that anybody could make such a terrible mistake.
Oud 24 januari 2010, 12:33   #14193
Dixie
Secretaris-Generaal VN

Dixie's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Idd, zelfde opmerking : 'I had seen this plane did fly into the first building'.
Los gebruik van de verleden tijd.

Toch wel toevallig dat ze die audio daar zo snel afbreken zeker?
Oude truuk.
het grote bewijs van de inside job is geleverd !!!!!! bush drukte zich verkeerd uit
zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil,
enkel nodig voor het één en ander te bekomen.
Dixie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 januari 2010, 12:46   #14194
parcifal
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Akufen Bekijk bericht
Los gebruik van de verleden tijd? Dat slaat nergens op.
Leg mij eens uit hoe je zijn uitspraken hier anders kan rijmen :
http://www.youtube.com/watch?v=BUXglJU2w6U

Eenmaal verleden tijd, eenmaal tegenwoordige tijd, over dezelfde gebeurtenis.
Oud 24 januari 2010, 12:51   #14195
respublica
Minister

Standaard

Typ je "9/11 debunked" in op YouTube, krijg je heel wat uitstekende filmpjes die elke 9/11 conjuratiotheorie naar de vuilbak verwijzen.
respublica is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 januari 2010, 13:47   #14196
atmosphere
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:

Ik ben het gaat uitzoeken en trek dezelfde conclusie als u . De eerste beelden zijn net na de eerste crash verschenen, het rokende gebouw met gat . Hierbij werd ook direct de informatie gegeven dat het volgens onbevestigde berichten om een vliegtuig zou gaan .

De grap is dat Bush pas maanden later dat verhaal deed ,om dan vervolgens ter verwachten dat hij tot in detail een consistent verhaal zou moeten ophangen is extreem vergezocht en al helemaal geen bewijs voor iets .

Hoe dan ook kon hij weten dat de eerste toren geraakt was door een vliegtuig , en dat wist hij ook omdat hij die informatie net ontvangen had . Hij kon de eerste crash zelf echter nog niet op TV gezien hebben , wel de directe gevolgen , en dat gaat net zo goed op in het geval dat hij voorkennis had . So whats the point ?? Ook met voorkennis kon hij die beelden nog niet hebben gezien. dus ik begrijp nog steeds de hele ophef niet
Oud 24 januari 2010, 13:55   #14197
atmosphere
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
=Akufen;4559615]Excuseer? Het is net NIST dat er voor kiest bewijzen te negeren (net zoals jij in je post suggereert omdat het complot anders te groot zou worden) omdat het niet overeen kwam met HUN theorie, als jij dat hier komt herhalen zal ik u daar op wijzen. Straf dat jij dit probeert om te draaien.
welke bewijzen negeert NIST , geef het beestje eens een naam !

Citaat:
De tweede quote gaat over UW valse claim dat explosieven direct de instorting voorafgaan. Iets dat al eerder in deze draad is besproken trouwens.
Wat???? Jij hebt dat aangekaart eerder in deze draad . Explosieven gaan altijd direct aan de instorting vooraf,wel degelijk . Ik heb nog nooit gehoord van explosieven gebruik bij voorsloopwerk. en ook al zou dat gebeuren dan krijg je nog een totaal idioot verhaal .

Belangrijker nog , waarom zijn die explosies per definitie afkomstig van Explosieven ??? geef daar maar eens antwoord op.

Laatst gewijzigd door atmosphere : 24 januari 2010 om 14:00.
Oud 24 januari 2010, 17:45   #14198
Akufen
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
Leg mij eens uit hoe je zijn uitspraken hier anders kan rijmen :
http://www.youtube.com/watch?v=BUXglJU2w6U

Eenmaal verleden tijd, eenmaal tegenwoordige tijd, over dezelfde gebeurtenis.
Hij zegt het maar een keer, in tegenwoordige tijd. Soit, irrelevante discussie.

Citaat:
welke bewijzen negeert NIST , geef het beestje eens een naam !
Alleen al aan de opmaak van de claim en het antwoord kan je merken dat dat net ter sprake is gekomen. Misschien eens wat moeite doen om begrijpend te lezen en terug te gaan kijken wat er gezegd is?

Citaat:
Wat???? Jij hebt dat aangekaart eerder in deze draad . Explosieven gaan altijd direct aan de instorting vooraf,wel degelijk . Ik heb nog nooit gehoord van explosieven gebruik bij voorsloopwerk. en ook al zou dat gebeuren dan krijg je nog een totaal idioot verhaal .
Dat kan zijn dat jij er nog nooit van gehoord hebt, maar dat maakt het niet minder waar. En als dat een normale manier van werken is, dan krijg je absoluutgeen idioot verhaal. Die logica ontgaat mij volledig.

Citaat:
Belangrijker nog , waarom zijn die explosies per definitie afkomstig van Explosieven ??? geef daar maar eens antwoord op.
Dat hoef ik helemaal niet te beantwoorden want het is volledig naast de kwestie, het ging erover dat NIST beweerde dat er geen explosies waargenomen zijn, niet door getuigen, en niet opgenomen op film.
Oud 24 januari 2010, 19:40   #14199
parcifal
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Akufen Bekijk bericht
Hij zegt het maar een keer, in tegenwoordige tijd. Soit, irrelevante discussie.
Ik zie al dat het bij jou allemaal letterlijk moet duidelijk gemaakt worden.

Citaat:
Thank you, Jordan. Well, Jordan, you're not going to believe what state I was in when I heard about the terrorist attack. I was in Florida. And my Chief of Staff, Andy Card -- actually, I was in a classroom talking about a reading program that works. I was sitting outside the classroom waiting to go in, and I saw an airplane hit the tower -- the TV was obviously on. And I used to fly, myself, and I said, well, there's one terrible pilot. I said, it must have been a horrible accident.
2 maal over dezelfde gebeurtenis :

1ste maal : I saw an airplane hit.
2de maal : It must have been a horrible accident.

Welke van de 2 is volgens jou met zekerheid de juiste tijdsbeschrijving en waarom?

En natuurlijk is de discussie irrelevant, maar dat houd 'believers'toch niet tegen ze om de zoveel maand opnieuw op te rakelen nietwaar?

De discussie is in hun opinie, zoals ook hier weer mooi aangtoond door jou, altijd weer plotseling irrelevant als ze voelen dat het alweer een argument is dat langs geen kanten hout snijdt.
QED.

Laatst gewijzigd door parcifal : 24 januari 2010 om 19:43.
Oud 24 januari 2010, 21:20   #14200
atmosphere
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Alleen al aan de opmaak van de claim en het antwoord kan je merken dat dat net ter sprake is gekomen. Misschien eens wat moeite doen om begrijpend te lezen en terug te gaan kijken wat er gezegd is?
NIST heeft zo veel getuigen gehoord , alles is nu vrijgegeven
Er waren zo wie zo al de getuigen van de explosie onderin een van de torens.
Welke verklaringen worden er dan genegeerd ?

Zowel ver voor de collapses als er na werden de gehele dag door wel af en toe explosies gehoord . Je kunt toch niet alles op één grote hoop gooien en dan beweren dat deze allemaal relevant zijn voor het onderzoek naar de collapses.

Citaat:
Dat kan zijn dat jij er nog nooit van gehoord hebt, maar dat maakt het niet minder waar.

Overtuig mij van die bewering met voorbeelden , simpel zat . Als het klopt
zal het zeer zeker te vinden zijn .

Laatst gewijzigd door atmosphere : 24 januari 2010 om 21:21.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:07.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be