![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#561 | |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Citaat:
Uw onwetendheid en racisme kent geen grenzen.
Al wie geintresseerd is in een doe-het-zelf 9mm machinepistool. Oftewel waarom vuurwapenwetten nooit gaan werken. Enkel voor educatieve doeleinden Stalin: "The only real power comes out of a long rifle." En hij verbood prompt alle particulier wapenbezit. Stalin was immers niet zo geïnteresseerd in democratie (waar het volk de macht bezit). Laatst gewijzigd door Fallen Angel : 25 januari 2010 om 18:05. |
|
|
|
|
|
|
#562 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
En ik zou het appreciëren mij geen rascist te nomen, anders moet ik u aangeven. Wat heeft trouwens de loutere melding van het feit dat de arabieren , zonder Westerse technologie geen druppel olie naar boven krijgen , met rascisme te maken. Ik weet het , ik moet dringend mijn niveau verlagen, anders kan ik niet meer mee op dit forum. Laatst gewijzigd door Pericles : 25 januari 2010 om 18:24. |
|
|
|
|
|
|
#563 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Jongen, er is geen binnenlandse vraag, 1,2 miljard Chinezen heeft geen nagel om aan zijn gat te krabben. De elite die geld heeft , is geringer dan het aantal inwoners van onst land .
|
|
|
|
|
|
#564 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#565 | |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Citaat:
Al wie geintresseerd is in een doe-het-zelf 9mm machinepistool. Oftewel waarom vuurwapenwetten nooit gaan werken. Enkel voor educatieve doeleinden Stalin: "The only real power comes out of a long rifle." En hij verbood prompt alle particulier wapenbezit. Stalin was immers niet zo geïnteresseerd in democratie (waar het volk de macht bezit). Laatst gewijzigd door Fallen Angel : 25 januari 2010 om 18:27. |
|
|
|
|
|
|
#566 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Laatst gewijzigd door Pericles : 25 januari 2010 om 18:32. |
|
|
|
|
|
|
#567 |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Als China zo afhangt van export waarom neemt het dan maatregelen om zijn export te beperken en zo het handelsoverschot weg te werken?
Al wie geintresseerd is in een doe-het-zelf 9mm machinepistool. Oftewel waarom vuurwapenwetten nooit gaan werken. Enkel voor educatieve doeleinden Stalin: "The only real power comes out of a long rifle." En hij verbood prompt alle particulier wapenbezit. Stalin was immers niet zo geïnteresseerd in democratie (waar het volk de macht bezit). |
|
|
|
|
|
#568 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#569 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#570 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#571 |
|
Banneling
|
Weer een voorbeeld van anti-westerse nestbevuiling.
Laatst gewijzigd door grievous : 25 januari 2010 om 18:38. |
|
|
|
|
|
#572 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Westerse economieên hebben het veel meer van de binnenlandse vraag. De Ammerikaanse economie wordt zelfs grotendeels gedragen door binnenlandse vraag. Laatst gewijzigd door Pericles : 25 januari 2010 om 18:37. |
|
|
|
|
|
|
#573 | |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Citaat:
Dat heeft trouwens niks met Westerse technologie te maken aangezien een jaknikker evenzeer spitstechnologie is als dit: ![]()
Al wie geintresseerd is in een doe-het-zelf 9mm machinepistool. Oftewel waarom vuurwapenwetten nooit gaan werken. Enkel voor educatieve doeleinden Stalin: "The only real power comes out of a long rifle." En hij verbood prompt alle particulier wapenbezit. Stalin was immers niet zo geïnteresseerd in democratie (waar het volk de macht bezit). Laatst gewijzigd door Fallen Angel : 25 januari 2010 om 18:39. |
|
|
|
|
|
|
#574 |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Dat westerse bedrijven daar aanwezig zijn - en dat het westen zo rijk is - heeft veel te maken met kolonialisme. Irak is wat dat betreft een goed voorbeeld.
|
|
|
|
#575 | ||
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Citaat:
Citaat:
Al wie geintresseerd is in een doe-het-zelf 9mm machinepistool. Oftewel waarom vuurwapenwetten nooit gaan werken. Enkel voor educatieve doeleinden Stalin: "The only real power comes out of a long rifle." En hij verbood prompt alle particulier wapenbezit. Stalin was immers niet zo geïnteresseerd in democratie (waar het volk de macht bezit). Laatst gewijzigd door Fallen Angel : 25 januari 2010 om 18:43. |
||
|
|
|
|
|
#576 |
|
Burgemeester
|
Of de VS zal instorten en dat dat vanzelf gaat weet ik niet zeker...
....... .......ze maken hun eigen geld en hebben alle wapens... ik twijfel .... of dat zal in storten...zoals de soviet of andere imperia.... we zullen de burgers in de VS een handje moeten helpen vrees ik... die vechten wel voor hun vrijheid nu zeg.... amaai petje af. Laatst gewijzigd door Valentine Julien : 25 januari 2010 om 18:46. |
|
|
|
|
|
#577 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Ja jongen, droom rustig verder. Zonder westers know how halen ze daar geen druppel boven. ALLE olie wordt bovengehaald door westerse firma"s (of door de russen).
|
|
|
|
|
|
#578 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Laatst gewijzigd door grievous : 25 januari 2010 om 18:46. |
|
|
|
|
|
|
#579 | |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Citaat:
Al wie geintresseerd is in een doe-het-zelf 9mm machinepistool. Oftewel waarom vuurwapenwetten nooit gaan werken. Enkel voor educatieve doeleinden Stalin: "The only real power comes out of a long rifle." En hij verbood prompt alle particulier wapenbezit. Stalin was immers niet zo geïnteresseerd in democratie (waar het volk de macht bezit). |
|
|
|
|
|
|
#580 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|