![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Staatsinrichting Vlaanderen versus Wallonië? Een unitaire, federale, confederale staat of meteen Vlaanderen onafhankelijk. Dit is het forum bij uitstek voor discussies over de Belgische staatsinrichting. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#5041 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Er zijn een dikke tien miljoen Belgen, niet? Die gaven dus gemiddeld elk zestig euro-centen. Wat kan je tegenwoordig nog kopen voor zestig euro-centen? Eén Bounty? Eén pakske sjieken?
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5042 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door system : 25 januari 2010 om 20:43. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5043 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Het laatste cijfer dat ik hoorde lag boven de 9 miljoen.
Maar dat is nog altijd geen euro per persoon. Ik begrijp dat het slecht gaat, maar ik denk toch dat we beter kunnen.
![]() |
#5044 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5045 |
Banneling
|
![]() Niet waar. Dat zou kunnen, maar hoeft zeer zeker niet.
Want bovenstaande zin kan men ook interpreteren als: 'Het is System die (aan) u (de) aandacht hierop vestigde.' Mis geschoten. Beter mikken in het vervolg. Laatst gewijzigd door system : 25 januari 2010 om 21:02. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5046 |
|
![]() Mods, kan deze draad verplaatst worden naar het 'foute spelling' forum?
![]()
![]() |
#5047 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Indien ieder land in EU 1€ per inwoner geeft, dan krijgt Haïti zo eventjes: 491.531 000.000 € . En let wel : dat is louter de persoonlijke bijdrage van de mensen individueel. Wat de EU als organisatie er nog bovenop doet, komt daar nog bij. Laatst gewijzigd door system : 25 januari 2010 om 21:11. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5048 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5049 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5050 | |
|
![]() Citaat:
1) Protestantse kerken omvatten ca 19% van de bevolking. (dit is incl Lutheranen). Katholieke kerken omvatten ca 28% van de bevolking en is daarmee de grootste religie. Nederland dus even klakkeloos een calvinistisch land noemen is dus niet zonder meer juist, in dat opzicht is het eerder een Katholiek land. 2) je kunt je afvragen of het Calvinisme de volksaard heeft beïnvloed, of dat de aanwezige volksaard een vruchtbare voedingsbodem is gebleken voor het Calvinisme (in zn hoogtijdagen). Even beweren dat Nederlanders gul zijn vanwege hun Calvinisme is eigenlijk de kip-ei vraag beantwoorden zonder over de mogelijkheden na te denken. Dat beide punten niet in je betoog voorkomen, is dus een zwakte in het verhaal.
![]() |
![]() |
#5051 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door system : 25 januari 2010 om 21:18. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5052 | |
|
![]() Citaat:
welke taal is dat?
![]() |
![]() |
#5053 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
U zegt toch ook: ik vestig u de aandacht hierop. (In feite betekent dit: ik vestig de aandacht hierop 'voor u ' of 'aan u') Laatst gewijzigd door system : 25 januari 2010 om 21:23. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5054 | |
|
![]() Citaat:
Je gaat wel erg ver om je gelijk te halen.
![]() |
![]() |
#5055 |
Banneling
|
![]() Neen helemaal niet. U zit er helemaal naast. Ik zet de (aan) tussen haakjes erbij omdat de 'u' hier volgens mij kan beschouwd worden als een meewerkend voorwerp. En die 'u' is dus eigenlijk een datief. Maar men zegt dus niet meer in ons Nederlands: 'ik vestig aan u de aandacht', alhoewel het grammaticaal eigenlijk zo is.
Laatst gewijzigd door system : 25 januari 2010 om 21:38. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5056 |
Staatssecretaris
|
![]() .
![]() Laatst gewijzigd door Pieter B : 25 januari 2010 om 22:10. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5057 |
|
![]() Lars Boom heeft de Vlamingen daarentegen leren kennen als erg onsportieve supporters.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5058 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De man kan het nog navertellen dus zo onsportief zullen we wel niet geweest zijn zeker?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5059 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() Nederland is een land van diversiteit en van democratie ,van polderen en tot concensus komen. Belgie is een land van een Kerk, die geen democratie kent. De Latijnse landen zijn vaak dictaturen geweest. In Latijns Amerika,in Latijns Europa en Belgie wordt nog gedomineerd door de Latijnse cultuur. Geef mij maar de Nederlandse moraal, dan mag u de Belgische hebben. Laatst gewijzigd door Sidharta : 25 januari 2010 om 23:04. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5060 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |