![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#141 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() na drie of vier zinnen wist ik echt wel genoeg.
Citaat:
Citaat:
Die domme massa kan over alles oordelen zonder iets te begrijpen. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#142 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#143 |
Lokaal Raadslid
|
![]() En waarom wilt u dat die domme massa u volgt? Als u ze zo dom acht, steek er dan u tijd niet meer in en geniet ervan dat u het weet.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#144 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Waarom mag jij dat en verketter je degene die het ook doet? Laatst gewijzigd door Travis66 : 28 januari 2010 om 23:19. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#145 |
Lokaal Raadslid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#146 |
Staatssecretaris
|
![]() vrede,
over paranoïde interpreten �* la harriechristus heb ik een paar maand geleden een draad geopend die nu niet meteen veel reactie uitlokte. toch wil ik deze hier nog even vermelden: http://forum.politics.be/showthread.php?t=128350 vrede, redwasp
![]() |
#147 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
De wetenschap beschrijft die realiteit en slaagt daar vrij goed in. We weten nog niet alles, maar geef ons de tijd en dat komt nog wel. Citaat:
Oh, maar ik begrijp het wel hoor, al van de eerste keer dat je het hier gecopy-paste hebt. ![]() Ik herhaal: zo ingewikkeld is je theorie niet. Je conclusies zijn echter verkeerd.
![]() |
![]() |
#148 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Als je de moeite neemt om mijn reactie er even op na te lezen, dan zal je moeten toegeven dat ik je nergens beledig, en dat ik wel degelijk inhoudelijke argumenten gebruik. Als ik schrijf dat je stellingen zinloos zijn, dan is dat geen belediging, maar een vaststelling op basis van het feit dat wat je schrijft compleet onfalsifieerbaar is. Als je het daar niet mee eens bent, en je kunt het tegendeel beargumenteren, dan ben ik zeer benieuwd naar je argumenten. Maar je reageert er gewoon niet op, en herhaalt steeds maar dezelfde stellingen. Ik geloof niet in agressie en in beledigingen. Ik zoek alleen maar een goed gesprek en een uitwisseling van ideeën, zonder dat ik een waardeoordeel wil vellen over wat andere mensen hier denken (zolang wat ze zeggen maar niet de vrijheid van anderen beknot). De reacties die ik van jou kreeg hebben een zeer agressieve toon, nochtans is daar hoegenaamd geen aanleiding voor. Dat is vreemd voor een messias die naar eigen zeggen de wijsheid in pacht heeft. Een gemene deler van alle historische profeten is dat ze stuk voor stuk zichzelf wegcijferden in het licht van de goddelijke boodschap die ze verkondigden, en vaak heel nederig waren. Typisch voor valse profeten is dat ze het tegendeel doen, en zichzelf zoveel mogelijk in de schijnwerper zetten. Kies je kamp zou ik zeggen.
Laatst gewijzigd door Doki : 29 januari 2010 om 21:06. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#149 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#150 |
Lokaal Raadslid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#151 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#152 |
Banneling
|
![]() Crackpot theory. Ni meer, ni minder.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#153 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#154 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#155 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#156 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik bén mijn eigen god mijn beste,en daar kan U nét niet tegen op,en nét zomin tegen die andere miljoenen goden die U graag onder de noemer Atheïsme wil thuisbrengen.... Wij zijn niet één mijn beste,wij zijn allés..... Wij omvatten het héle universum,en toch zijn wij niet één.... Wij zijn wat we zijn,en we volgen ieder die weg die we persoonlijk het meest geschikt achten om onze levensvisie tenvolle te ondersteunen.... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#157 | ||
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#158 | |
|
![]() Citaat:
De vraag is: wat is wat? ![]()
![]() |
![]() |
#159 |
Minister-President
|
![]() Alé het is tijd om hout te gaan sprokkelen en die ketter te verbranden. Nee, maar die atoomtheorie heb ik al eens ergens gelezen of was het in een visioen?
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#160 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Ik probeer je al een tijdje duidelijk te maken dat je theorie niet zinvol is omdat je noch het bestaan, noch het niet-bestaan van die micro-wezentjes ooit zult kunnen bewijzen. Het is dus een compleet steriele theorie, omdat ze geen enkel aanknopingspunt heeft met de realiteit. Als je zo zeker bent van je gelijk, dan zou je zonder enig probleem moeten kunnen aantonen dat deze kritiek geen stand houdt, door gedegen tegenargumenten naar voren te schuiven die aantonen dat wat je zegt wel degelijk falsifieerbaar is. Maar in plaats daarvan weiger je in te gaan op de kritiek, je weigert naar eigen zeggen zelfs om te lezen wat er staat. Dat is een beetje verdacht Harrie, want dan rijst namelijk het vermoeden dat je eigenlijk helemaal geen tegenargumenten hebt.
![]() |
![]() |