![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#521 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Of hij een oplossing gezocht heeft, zal ik beoordelen als hij zegt wat hij met wie afgesproken had op het paleis. Tot dan is dit voor mij een pure ontsnappingsroute, met een oncontroleerbaar verhaal. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#522 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#523 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
nee toch? Dus eerder een belachelijke argumentatie. Deze ontvangst van gestelde lichamen valt wel degelijk onder parlementair werk, hij kan er informeel overlegggen met andere beleidsniveaus, met buitenlandse vertegenwoordigers, .... nu heeft hij enkel laten zien dat vlaanderen en zijn bestuur lompe boeren zijn die hun kat sturen, of de beter geinformeerden een ondervoozitter. Die buitnlanders zullen zich zeker naar waarde geschat weten door de vlaamse overheid. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#524 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#525 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#526 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#527 |
Europees Commissaris
|
![]() Een echte wet weet ik niet, maar toch de afspraken die gemaakt worden in het federaal parlement, en die democratisch gestemd werden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#528 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zeg, waar maken we ons druk om ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#529 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
over de inhoud weten we dan nog niets En als hij niets doet aan de regels van het protocol bij binnelandse zaken, krijgen we dan weer net hetzelfde scenario Laatst gewijzigd door spherelike : 29 januari 2010 om 21:14. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#530 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Je ziet, eigenlijk is die Peumans zo zwart als zijn familie. En den De Wever, dat is juist dezelfde.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#531 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#532 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#533 |
|
![]() Deze man (Peumans) is helemaal in fout. Hij heeft deze functie aanvaard plus het riant loon, dus moet hij die functie naar behoren uitvoeren.
Hij moet denken en reageren in het belang van de gehele maatschappij, niet in het belang van zijn eigen persoonlijke visie, want daar hebben wij allen niks aan. Het is ronduit schandalig dat dit zomaar kan.
![]() |
#534 |
|
![]() Wat ik ook bijzonder onnozel vind is dat Dewinter die Peumans nu looft om zn schandalige handelen, doch, diverse jaren geleden werd Dewinter niet uitgenodigd, en die stond haast te schreien als een klein kind. Het is dan ook duidelijk waarom de blokkers met Dewinter voorop, Peumans nu loven.
![]()
![]() |
#535 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Die weigerde zelfs een democratisch gestemde wet te tekenen. 1 Man die gans de democratie voor schut kan zetten, maar daar zal u als monarchist wel geen bezwaar tegen gehad hebben vermoed ik. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#536 |
|
![]() Domme vergelijking die helemaal niet te vergelijken is trouwens.
![]() |
#537 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#538 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#539 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Trouwens, ook koning Albert zou van mij ook zijn boeltje mogen wegens het niet correct uitvoeren van zijn taken. Laatst gewijzigd door daiwa : 29 januari 2010 om 22:53. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#540 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |