Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 30 januari 2010, 15:16   #21
kgeefgenefok
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon Bekijk bericht
Hoe kom je erbij dat ik onwetend ben? Je kent me toch niet?
Uw posts laten toch wel IETS van uw bedenkelijk niveautje doorschijnen.

Neen, u bent geen flik, hoogstens een flik-ker of een verbitterde ex-bajesklant.
kgeefgenefok is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 januari 2010, 15:24   #22
kgeefgenefok
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Steve_M;4573263[B
]Ik geef elke maand zo'n 55% van mijn inkomen af in ruil voor functionerende diensten. In ruil daarvoor mag ik verwachten dat diensten hun werk doen. [/b]

Wat een idioot antwoord ook: doe het dan zelf. M.a.w. als morgen de brandweer niet uitrukt omdat het gevaarlijk werk is, dan moet ik zelf maar branden gaan blussen? Als leerkrachten morgen niet opdagen op hun werk omdat er toch leerlingen bijzitten die dom gaan blijven, dan moet ik zelf maar gaan lesgeven? Als dokters en verplegend personeel geen zieken meer verzorgen omdat ze dan ziektes kunnen oplopen, dan moet ik maar geneeskunde gaan studeren? Zo moeten we hier over niet veel meer discussiëren natuurlijk.
Richt uw pijlen dan op die nichterige, politiek-correct gemuilkorfde, filibusterende volksverlakkers in het parlement en de corrupte rechtertjes met veel te hoge weddes hé.
kgeefgenefok is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 januari 2010, 15:31   #23
winnezele
Provinciaal Statenlid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Steve_M Bekijk bericht
Ik geef elke maand zo'n 55% van mijn inkomen af in ruil voor functionerende diensten. In ruil daarvoor mag ik verwachten dat diensten hun werk doen.

Wat een idioot antwoord ook: doe het dan zelf. M.a.w. als morgen de brandweer niet uitrukt omdat het gevaarlijk werk is, dan moet ik zelf maar branden gaan blussen? Als leerkrachten morgen niet opdagen op hun werk omdat er toch leerlingen bijzitten die dom gaan blijven, dan moet ik zelf maar gaan lesgeven? Als dokters en verplegend personeel geen zieken meer verzorgen omdat ze dan ziektes kunnen oplopen, dan moet ik maar geneeskunde gaan studeren? Zo moeten we hier over niet veel meer discussiëren natuurlijk.
1. Jij geeft geen 55 procent van je inkomen in ruil voor politionele hulp.
2. Heb niet gezeg dat je het zelf moet doen, dat wou jij waarschijnlijk lezen. Je komt af met leerkrachten en brandweer, houdt totaal geen steek.
De overheid moet de functie van politieman opwaarderen, dwz beter betalen en beter opleiden, van beter materiaal voorzien en vooral beter juridisch beschermen zodat ze geen 26 keer moeten nadenken voor ze hun pistool gebruiken.
winnezele is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 januari 2010, 15:36   #24
Steve_M
Perm. Vertegenwoordiger VN

Steve_M's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kgeefgenefok Bekijk bericht
Richt uw pijlen dan op die nichterige, politiek-correct gemuilkorfde, filibusterende volksverlakkers in het parlement en de corrupte rechtertjes met veel te hoge weddes hé.
Dat zal ik doen in de juiste draad daarvoor. Hier ging het over een speciaal militair interventieteam dat een van de kerntaken van de politie zou moeten overnemen. Als de politie de gevaarlijke taken niet meer wil uitvoeren, dan zijn ze in grote mate overbodig. Het verkeer regelen en flitsen kunnen we vast ook wel uitbesteden aan de parkeerbedrijven.

Trouwens, wie is in de eerste plaats het slachtoffer van een lakse justitie? De burger. Als dan de politie ook maar gewoon weigert haar werk te doen, dan is diezelfde burger een tweede keer genaaid.
Steve_M is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 januari 2010, 15:37   #25
Xenophon
Secretaris-Generaal VN

Xenophon's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kgeefgenefok Bekijk bericht
Uw posts laten toch wel IETS van uw bedenkelijk niveautje doorschijnen.

Neen, u bent geen flik, hoogstens een flik-ker of een verbitterde ex-bajesklant.
We zien hier iets van uw niveau ook.

Iets tegen homo's misschien?
Xenophon is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 januari 2010, 15:39   #26
brother paul
Secretaris-Generaal VN

brother paul's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Dat zal ik doen in de juiste draad daarvoor. Hier ging het over een speciaal militair interventieteam dat een van de kerntaken van de politie zou moeten overnemen. Als de politie de gevaarlijke taken niet meer wil uitvoeren, dan zijn ze in grote mate overbodig. Het verkeer regelen en flitsen kunnen we vast ook wel uitbesteden aan de parkeerbedrijven.

Trouwens, wie is in de eerste plaats het slachtoffer van een lakse justitie? De burger. Als dan de politie ook maar gewoon weigert haar werk te doen, dan is diezelfde burger een tweede keer genaaid.
Weet ook toe te voegen dat de burger in principe geen wapens meer mag bezitten als het ware tenzij via speciale schietvergunningen en andere blablaregelkes.

Dus als je in onze geweldloze maatschappij volledig platonisch gedepriveerd van alle munitioneel geweld, moet je toch verwachten dat onze jongens diehier als enige wapendragers, met de juiste munitie en wapentuig kunnen tegenantwoord bieden aan dit tuig. Zij hebben als het ware het monopolie op het wapen...L

Laatst gewijzigd door brother paul : 30 januari 2010 om 15:39.
brother paul is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 januari 2010, 15:40   #27
Steve_M

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door winnezele Bekijk bericht
1. Jij geeft geen 55 procent van je inkomen in ruil voor politionele hulp.
Dat heb ik ook niet beweerd. Ik heb geschreven dat ik 55% van mijn inkomen afsta in ruil voor functionerende diensten. Daar valt de politie dus ook onder.

Citaat:
2. Heb niet gezeg dat je het zelf moet doen, dat wou jij waarschijnlijk lezen. Je komt af met leerkrachten en brandweer, houdt totaal geen steek.
Je verweet me dat ik aan de zijlijn stond te roepen. Dat klopt. De enige andere mogelijkheid is het dan zelf maar te doen. Ik illustreerde waarom dat een onnozel argument is.
Oud 30 januari 2010, 15:44   #28
Xenophon
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door brother paul Bekijk bericht
Weet ook toe te voegen dat de burger in principe geen wapens meer mag bezitten als het ware tenzij via speciale schietvergunningen en andere blablaregelkes.

Dus als je in onze geweldloze maatschappij volledig platonisch gedepriveerd van alle munitioneel geweld, moet je toch verwachten dat onze jongens diehier als enige wapendragers, met de juiste munitie en wapentuig kunnen tegenantwoord bieden aan dit tuig. Zij hebben als het ware het monopolie op het wapen...L
Die jongens vertrouwt men zo hard dat ze niet eens hun wapens nog naar huis mogen meenemen...
Oud 30 januari 2010, 15:46   #29
winnezele
Provinciaal Statenlid

Standaard

Citaat:
Dat heb ik ook niet beweerd. Ik heb geschreven dat ik 55% van mijn inkomen afsta in ruil voor functionerende diensten. Daar valt de politie dus ook onder.

Je verweet me dat ik aan de zijlijn stond te roepen. Dat klopt. De enige andere mogelijkheid is het dan zelf maar te doen. Ik illustreerde waarom dat een onnozel argument is.
Je leest niet goed; Als niemand nog solliciteert voor politieman heb jij niemand meer om op te staan roepen. Is waarschijnlijk je beste kant.
Oud 30 januari 2010, 15:48   #30
winnezele
Provinciaal Statenlid

Standaard

Citaat:
Die jongens vertrouwt men zo hard dat ze niet eens hun wapens nog naar huis mogen meenemen...
Is weer een idiote repliek. Geef aan iedere bevolkingsgroep een pistool mee naar huis 's avonds en er gebeuren moorden en zelfmoorden. Binnen iedere groep.
Oud 30 januari 2010, 15:56   #31
Xenophon
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Is weer een idiote repliek. Geef aan iedere bevolkingsgroep een pistool mee naar huis 's avonds en er gebeuren moorden en zelfmoorden. Binnen iedere groep.
Zou eventueel het geval kunnen zijn bedoel je?
Oud 30 januari 2010, 17:45   #32
Boduo
Secretaris-Generaal VN

Standaard politie

Citaat:
De gewone politie moet beter opgeleid en beter betaald worden om met dit tuig te wedijveren. Indien niet leger inzetten.
De burgemeesters moeten ervoor zorgen dat hun politiemensen kunnen zwaar bewapend worden. Dan zullen ze niet meer achter het net vissen...

Boduo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 januari 2010, 18:12   #33
Bobke
Secretaris-Generaal VN

Bobke's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Dienstwapen bedoelt ge.
Bobke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 januari 2010, 18:15   #34
Raven

Raven's schermafbeelding

Standaard

tijd voor een militaire politie? Full body armor, zero tolerance, verharde gasmaskers, schieten met scherp
Oud 30 januari 2010, 18:16   #35
Steve_M

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Raven Bekijk bericht
tijd voor een militaire politie? Full body armor, zero tolerance, verharde gasmaskers, schieten met scherp
Je bedoelt de DSU?
Oud 30 januari 2010, 18:21   #36
Xenophon
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bobke Bekijk bericht
Dienstwapen bedoelt ge.
Ja, het dienstwapen.

Het dienstwapen dat politiemensen wereldwijd mee naar huis nemen. Hier is dat verboden omdat men de politiemensen er niet mee kan vertrouwen.
Oud 30 januari 2010, 18:36   #37
Carnivore
Staatssecretaris

Carnivore's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Misschien moeten we een politiedienst oprichten die in aktie komt als er iets gebeurt, zo kunnen de andere politiemensen rustig frietjes halen en drank voor op het bureel.
denkt u dat d�*t het probleem is?
yet socially we remain BELLIGERENT NEONATES!

Carnivore is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 januari 2010, 18:38   #38
Carnivore
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
Je bent precies kwaad? Ik kan er niets aandoen dat de politie corrupt, lui en incompetent is.
bron?

Oud 30 januari 2010, 18:39   #39
Raven

Raven's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Je bedoelt de DSU?
jip, maar dan als standaard.
Oud 30 januari 2010, 18:39   #40
Carnivore
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
Ik geef elke maand zo'n 55% van mijn inkomen af in ruil voor functionerende diensten. In ruil daarvoor mag ik verwachten dat diensten hun werk doen.

Dat de politie functioneert zoals ze functioneert is nog altijd om dat ze moeten kleuren binnen de lijntjes die de politiek voor hen uittekent.

Laatst gewijzigd door Carnivore : 30 januari 2010 om 18:39.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:08.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be