![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|
#4681 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#4682 |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Right on
|
|
|
#4683 |
|
Schepen
|
|
|
|
|
|
|
#4684 |
|
Europees Commissaris
|
Je lacht veel, zoals het gezegde: veel geblaat en weinig wol.
|
|
|
#4685 | |
|
Gouverneur
|
Citaat:
Hier ging het over waterdamp in de hogere luchtlagen. Een artikel van Science. Het zou toch logisch zijn te vragen hoe die metingen tot stand zijn gekomen, Op hoeveel plaatsen gemeten, .... hoe men komt aan die 30%? Neen, enkel wat domme puberale opmerkingen. Degenen die jou een diploma hebben afgeleverd hebben geen reden om fier te zijn. Tracht toch inhoudelijk te reageren.
Zolang de Vlaamse Eerste minister meent recht te hebben op een jaarsalaris van 254 000 euro, terwijl de Nederlandse Eerste minister met 170 910 (incl. vakantiegeld en eindejaarspremie) genoegen neemt, ben ik van overtuiging dat de splitsingen in gewesten en gemeenschappen meer met zelfverrijking te maken hebben dan met het welzijn van de bevolking. |
|
|
|
|
|
|
#4686 |
|
Vreemdeling
|
Manmade global warming..... typisch voorbeeld van menselijke arrogantie, denken dat men de natuur kan beïnvloeden . Tip ... leef eens een paar maanden in volle natuur , daar wordt je nederig van , en krijg je voeling terug met de werkelijkheid ....
|
|
|
|
|
|
#4687 |
|
Europees Commissaris
|
Troll alert! Gewoon negeren, dan verdwijnen ze.
|
|
|
#4688 | |
|
Banneling
|
Citaat:
De zeer marginale scepticisten zijn politiek gemotiveerd of gewoon beroepssceptici. Ik verlies mijn tijd niet met dergelijke mensen vruchteloos te proberen te overtuigen.Totaal zinloos. |
|
|
|
|
|
|
#4689 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#4690 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#4691 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#4692 | |
|
Schepen
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#4693 | |||
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Zonder O2, geen dierlijk leven. Zonder CO2, geen leven. "The reason people use a crucifix against vampires is that vampires are allergic to bullshit." - Richard Pryor Laatst gewijzigd door rikbe : 31 januari 2010 om 12:42. |
|||
|
|
|
|
|
#4694 | |
|
Banneling
|
Citaat:
En ik ga mij blijven bemoeien. |
|
|
|
|
|
|
#4695 | |
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
Met gelovigen (en gekken) is het idd moeilijk discuteren. Daar heb ook ik niet het geduld voor. In ieder geval is jouw standpunt zeer conservatief: alle verandering is slecht; zoals het is, is het perfect. Probeer voor jezelf gewoon eens een voorbeeld te bedenken van iets dat ten goede keert als gevolg van de klimaatverandering. Als je dat kunt, kom je misschien iets losser te zitten in je dwangbuis van politieke correctheid. Laatst gewijzigd door Sjaax : 31 januari 2010 om 16:02. |
|
|
|
|
|
|
#4696 |
|
Europees Commissaris
|
Zijn de mensen die geloven in AGW dezelfden als:
-diegenen die tegen het weefgetouw waren in de 18de eeuw? -diegenen die tegen de stoommachine en de trein waren in de 19de? -diegenen die in de 20ste eeuw tegen de automobiel, tegen electriciteit, tegen nucleaire energie, en tegen de computer waren? Ik denk van wel, en wat ik niet begrijp is dat die mensen zichzelf progressief noemen.
|
|
|
#4697 |
|
Gouverneur
|
Blijft het feit dat ik Grievous nog niet heb zien antwoorden met steekhoudende argumenten, alleen maar op de man en niet op de bal heb zien spelen. Hij antwoord op vragen niet met argumenten maar met nieuwe beschuldigingen en dooddoeners.
Het was het artikel uit Science over waterdamp uit de stratosfeer ja, maar ik vond het de moeite niet om bronvermelding te doen aangezien ik een grapje aan het maken was. Als ik iets ernstig in de discussie gooi probeer ik aan bronvermelding te doen. En aangezien de draad over '"global warming hysterie" gaat... Terug naar het onderwerp... in hoeverre kun je de uitgaven van het IPCC nog geloven als blijkt dat ze voor verschillende van de uitspraken in hun laatste grote rapport zich niet gebaseerd hebben op wetenschappelijk onderzoek maar op ecologische strijdpamfletten ? In hoeverre zijn de wetenschappers zelf geloofwaardig als ze in hun emails hun frustratie uitdrukken over de travestie dat de data hun modellen maar niet wil volgen ? Kan men van een hysterie spreken als een denktank hun visie (en daaraan vasthangende uit te voeren maatregelen) aan de politiek wilt opleggen in plaats van alleen maar een adviserende functie te hebben ? Het IPCC verdedigde zich door te smalen: "die paar foutjes in duizenden pagina's... kom nou". Maar volgens mij ben je verantwoordelijk voor wat je uitgeeft als je het doet als adviseur van regeringen... die paar foutjes hebben wel degelijk ingrijpende politieke maatregelen als gevolg, met miljoenen aan geld, middelen en mensenlevens er bij betrokken. Is het hier een kwestie van "wie waakt over de waakhond" ?
|
|
|
#4698 | |
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
Maw, geloven ze wel zelf wat ze vertellen?
Zonder O2, geen dierlijk leven. Zonder CO2, geen leven. "The reason people use a crucifix against vampires is that vampires are allergic to bullshit." - Richard Pryor Laatst gewijzigd door rikbe : 31 januari 2010 om 17:33. |
|
|
|
|
|
|
#4699 |
|
Banneling
|
Moraal is goed, dubbel moraal is twee keer slechter - Antwerps gezegde.
|
|
|
|
|
|
#4700 | |
|
Gouverneur
|
Citaat:
De WHO heeft altijd een zeer hoog moreel gezag gehad. Lid te zijn van een dergelijke club was een onderscheiding op zich. Hun documenten beantwoordden aan de stand van kennis en techniek. En nu? Het gaat niet alleen om climate gate. Dit blijft een trieste zaak. Hopelijk komt er ooit duidelijkheid zowel over de gedragingen van de wetenschappers als over de lekken die toch wel op een erg strategisch moment kwamen. Het gaat ook om de reacties over hun aanpak van de varkensgriep. Hier ook worden de beschuldigingen niet gespaard. Zouden de wetenschappers tegenwoordig minder ernstig, minder ethisch zijn dan 30 jaar geleden? Het is onwaarschijnlijk. Ik weiger het te geloven. De wetenschappers zelf kunnen er toch niet de oorzaak van zijn dat de media weinig tot niets berichten over de aard en het waarom van de meningsverschillen.
Zolang de Vlaamse Eerste minister meent recht te hebben op een jaarsalaris van 254 000 euro, terwijl de Nederlandse Eerste minister met 170 910 (incl. vakantiegeld en eindejaarspremie) genoegen neemt, ben ik van overtuiging dat de splitsingen in gewesten en gemeenschappen meer met zelfverrijking te maken hebben dan met het welzijn van de bevolking. |
|
|
|
|