![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En opnieuw durven ze nu zelfs niet zeggen wat de feiten zijn. HET ZIJN GEEN JONGEREN DIE BRUSSEL TERRORIZEREN! HET ZIJN ALLOCHTONEN DIE BRUSSEL TERRORIZEREN!
Meer gevangenissen en taakstraffen! Dat is nodig.
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het interesseert me hoegenaamd geen fluit of het nu Jan, Pol, Ahmed, Hassan, Vladimir of Waldek is die Brussel onveilig maakt. Oppakken die handel. Is het een Belg die je oppakt berecht je die hier. Is het een buitenlander, stuur hem terug en ze doen er ginder mee wat ze willen. Hiermee zullen er een aantal plaatsen vrijkomen zodat Jan en Pol kunnen opgesloten worden als ze iets mispeuteren. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik vind van wel ja, dat feit zou nm ook gevolgen moeten hebben voor het lakse beleid van immigratie. Kortom, ergens gaat het mis en de sluizen moet je dan niet zomaar evenwijd blijven openhouden.
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Voor de rest vind ik dit heel belangrijk. Rasisme is begot 1 van de enorm belangrijke thema's in Belgie en buurlanden. Meer en meer komt nu naar buiten dat het niet rasisme is maar gewoonweg allochtonen criminaliteit.
Laatst gewijzigd door illwill : 1 februari 2010 om 15:43. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Banneling
|
![]() er is GEEN aanpak door de politie,justitie, politiek de rest is toch bijkomstig ???
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Toch wel hoor.
Ik ben van oordeel dat zero tolerantie op zichzelf ook maar een pleister op een houten been is. Iedereen weet (de Belgische wet verbiedt dit luidop te zeggen op straffe van politiek proces) dat de oplossing van dit probleem enkel en alleen mogelijk is na een degelijke differentiële diagnose. Om enig resultaat te bekomen kan en mag er enkel na een degelijke diagnose oplossingen worden gezocht. dus: zolang de diagnose door de wet wordt verboden zal er nooit een degelijke oplossing van het fundamentele probleem mogelijk zijn. Hoeveel zero's of toleranties er ook worden toegepast. Let op: zelfs diegenen die wars van alle pocoindocrinatie zien waar het probleem zich stelt durven het niet hardop zeggen en houden het bij het conainerbegrip "mislukken van de multiculturele waanzin". Wilders in Nederland durft de bacterie als oorzaak van de etterende wonde vandaag nog benoemen. Het is echter het aangetaste weefsel zelf dat zijn diagnose én daaruitvloeiende behandeling ook daar wil verbieden. In de geneeskunde noemt men dat autoimmuunreactie.
![]() |
#48 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |||
|
![]() [quote]
Citaat:
Citaat:
Citaat:
my point exactly... ![]()
![]() |
![]() |
#53 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() [quote=Fieseler;4576732]
Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |
|
![]() Citaat:
Ik denk niet dat u zelf beseft hoe hilarisch uw opmerking is: "mogen ze frans spreken of is het verboden"...dwz dat ze tenminste kunnen kiezen...een luxe die voor de meeste frankofonen niet is weggelegd...wat een zelfopgelegde (kunnen ze niet of willen ze niet?)* limitatie zeg.... ![]() Maar dit volledig terzijde: Ik hoor van die bewuste Vlamingen dat als ze in frankofoon Vlaanderen komen er vooral arabisch en engels wordt gesproken.... */ Op de vraag of ze niet willen of niet kunnen citeer ik Di Rupo in prime time VRT... "ce n'est pas une question de ne pas vouloir mais...."
Though i walk through the valley of the shadow of death, i will fear no evil, for thou art with me Laatst gewijzigd door Fieseler : 1 februari 2010 om 16:46. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Want een corridor of een uitbreiding zit er helaas voor hen niet in. |
|
![]() |
![]() |