![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#82 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Op den buiten betaalt men tenminste nog hier BTW en verkeersboetes. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#83 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het gaat al zo slecht met de industrie. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#84 |
Banneling
|
![]() Die autochtonen kunnen, samen met hun 'cliënten', in de werkverschaffing. Laat ze maar verplicht kanalen graven of zo - met schep en emmer welteverstaan.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#85 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#86 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
het probleem met Brussel is dat er simpelweg niets gebeurt itt andere grootsteden. Denk je echt dat men in Berlijn of London dit soort onzin hooguit zou wegrelativeren? De huidige situatie is al jaren bezig. ok, dat men politieagenten met kalasjnikovs afknalt is nieuw maar dat agenten met te weinig zijn en simpelweg schrik hebben is niet nieuw. dat burgemeesters alles wegrelativeren is niet nieuw en dat de ministers enkel maar vergaderen en zeveren is ook niet nieuw. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#87 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#88 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#89 |
Gouverneur
|
![]() De voornaamste no-go zone in Brussel is de buurt rond de parlementen. Want daar huist de zware misdaad, vooral in en rond het federale parlement.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#90 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Ik wil hier geen nieuw debat voeren maar in mijn laatset post moet je Brussel in de groote context zien = een agglomeratie dat zich tegenwoordig uitstrekt in een soort van Urbanweb over bijna gans Be.
Enkel het BHG heeft bvb criminaliteitscijfers die overeenkomen met een gemiddelde Europese stad van 3 milj. inwoners. Brussel ligt bvb aan de bron vd toevloed allochtonen in Mechelen,Vilvoorde of de mooie nieuwe wijken die zich uitstrekken tot in Wavre,Namen... tot een bron van inkomsten voor de vele pendelaars uit de streek van Mons of de Limburg die in de weide Brusselse omgeving werk vinden. |
![]() |
![]() |
![]() |
#91 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Vallen de vele kleine handelszaken enz dan in Brussel niet stil? Zou Brussel er niet slechter aan toe zijn moesten vele Vlamingen gewoon daar niet meer hun boterham willen gaan verdienen Gebouwen kunnen op andere plaatsen opgericht en in dienst genomen worden... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#92 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als men de wijken zal verdelen, enfin verdelen is een groot woord natuurlijk want het is pakken om te hebben kan je dat met niks meer tegenhouden..tenzij het gaat over een heel klein groepje. Maar dat lijkt me al lang niet meer het geval. En wat handel in wijken betreft, is dat nog zo illegaal niet als je denkt hoor. Tuurlijk de manier waarop mag niet agressief of gewelddadig zijn. Dat is weer wat anders, en racketeering is ook strafbaar maar dan moeten er wel klachten van zijn. Het is trouwens een rekbaar begrip. U zal zien tussen dit en misschien een jaar of 5 of wat langer krijgt u ms13 toestanden in Brussel. En zoek nu maar uit wat ms13 is en doet en hoe ze het doen. Het is immens. Allemaal ex criminelen die samen geklit zijn.
Misschien heb ik me wel vergist. Of niet ? Laatst gewijzigd door Mambo : 1 februari 2010 om 18:57. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#93 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door filosoof : 1 februari 2010 om 21:31. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#94 |
Europees Commissaris
|
![]() Ik geloof niet dat de meerderheid in Brussel nog Franstalig is.
![]() |
#95 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
toch enkele vraagjes zijn er in london no-go zones? staan in london de criminelen rapper op straat dan de flikken (die nog bezig is met het papierwerk vd arrestatie) wachten de criminelen in london op de flikken om ze met kalasjnikovs te doorzeven? roept de londonse burgemeester dat er geen enkel probleem is en dat het allemaal overroepen is (fait-divers)? Is er in london een systematiek waarbij agenten niet meer uniform durven rondlopen? zijn er in london oorden en plaatsen waar de overheidsdiensten niet eens camera's durven installeren uit schrik voor het uitschot? ik betwijfel het |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#96 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als iemand Brussel niet mag, dan ligt dat volgens de Brusselaren altijd aan de onwetendheid van diegenen zelf. Ik denk dat heel veel mensen terecht een hekel hebben aan Brussel. Het is niet heel erg ''mensvriendelijk'' zo te zeggen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#97 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() Nochtans spreek ik beter Frans dan de gemiddelde Belgische "Franstaligen"
![]() |
![]() |
#98 |
Gouverneur
|
![]() ALLE steden in westelijk Europa zijn ziek en rot. Dankzij het dwaalspoor van de multicultuur en het liberalisme. Men focust nu op Brussel, maar de problemen in pakweg Rotterdam zijn even erg.
![]() |
#99 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Wat hou ik ervan om in een stad rond te lopen en die héérlijke sfeer van verloedering op te snuiven...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#100 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Welke infrastructuur bedoelt u?
|
![]() |
![]() |