Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 2 februari 2010, 11:41   #201
NOEKIE
Schepen

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jarno Bekijk bericht
Zeg meneer Bakkeljouw, is dat nu bijna gedaan met die lompe praat en valse beschuldigingen. Volgens AFF/Verzet en de Humo ben ik een nazi/fascistische/racistische geweldenaar en volgens u ben ik een linkse die de Islam aan de macht wil. Toch leuk hoe de extremen elkaar weer raken, zij het in ignorantie en smijten met verwijten.

Voor jou is het mevrouw. Jij bent inderdaad extreem als je hoopt fatsoenlijk te kunnen praten met moslims. Mijn vriendin was moslim. Ze werd verbannen. Wat was haar misdaad? Ze wil niet uitgehuwelijkt worden. Het gevolg is koud bedreigingen en uit de familie gezet. Ze mag nog blij zijn dat ze niet vermoord is. Ze is nu ex moslim en happy Ze mist haar mama en zusjes wel. De islam als religie is onmenselijk.
NOEKIE is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 februari 2010, 11:45   #202
Eberhard Leclerc
Secretaris-Generaal VN

Eberhard Leclerc's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door NOEKIE Bekijk bericht
Denk jij dat moslims links zijn? Moslims zijn conservatief zeker niet progressief.
Niveau man.
Check your facts.

Het zijn de blauwogigen zelf (onderwijzend personeel) die het zoontje van G. (naar zijn zeggen) hebben verboden om een spreekbeurt te houden over honden.

Het zijn de blauwogigen zelf op het politie bureau die een klacht hierover niet accepteerden.

En het is G. zelf die het er blijkbaar bij laat zitten.
Eberhard Leclerc is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 februari 2010, 11:54   #203
NOEKIE
Schepen

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eberhard Leclerc Bekijk bericht
Check your facts.

Het zijn de blauwogigen zelf (onderwijzend personeel) die het zoontje van G. (naar zijn zeggen) hebben verboden om een spreekbeurt te houden over honden.

Het zijn de blauwogigen zelf op het politie bureau die een klacht hierover niet accepteerden.

En het is G. zelf die het er blijkbaar bij laat zitten.
Ik denk eerder dat het een gevolg is van het geweld dat moslims overal plegen. De moslims weten dat in Links Belgie alles kan en mag. Ze bedreigen directie en juf. Die mensen moeten geld verdienen. Dus ze capituleren voor de islam. Trouwens ik heb ergens gelezen dat grimbergen de minister om raad heeft gevraagd. Die vond dat een schoolwissel van toepassing was. Moslims, waar ze in de meerderheid komen kan de rest afdruipen of zich aanpassen. Simpel toch. Dat moet zelfs iemand als jij toch wel begrijpen.
NOEKIE is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 februari 2010, 12:00   #204
Jarno
Parlementsvoorzitter

Jarno's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik denk eerder dat het een gevolg is van het geweld dat moslims overal plegen. De moslims weten dat in Links Belgie alles kan en mag. Ze bedreigen directie en juf. Die mensen moeten geld verdienen. Dus ze capituleren voor de islam. Trouwens ik heb ergens gelezen dat grimbergen de minister om raad heeft gevraagd. Die vond dat een schoolwissel van toepassing was. Moslims, waar ze in de meerderheid komen kan de rest afdruipen of zich aanpassen. Simpel toch. Dat moet zelfs iemand als jij toch wel begrijpen.
Toch leuk, ze creëren zelf hun eigen getto.
Oud 2 februari 2010, 16:52   #205
grimbergen
Banneling

Standaard

Citaat:
Merci en een tournee general voor de slimme belgen. De islam moet hier buiten.
grimbergen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 februari 2010, 16:52   #206
grimbergen
Banneling

Standaard

Citaat:
Die gettos zullen zich uitbreiden zodat ook het kleinste dorpje eraan gaat.
Oud 2 februari 2010, 16:59   #207
Jarno
Parlementsvoorzitter

Jarno's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door grimbergen Bekijk bericht
Die gettos zullen zich uitbreiden zodat ook het kleinste dorpje eraan gaat.
Dan is het geen getto meer.
Oud 2 februari 2010, 19:09   #208
den dinges
Banneling

Standaard

Citaat:
Dat zijn geen getto's. Een getto is een plaats waar anderen heengedreven worden, tegen hun zin, zoals in de laatste oorlog met de joden bvb. De buurten waar moslims zich tegenwoordig in massa vestigen, zijn islamietische ebclave's, waar autochtonen weggepest worden, en die enclave's dienen als achterbasis om van daaruit raids en rooftochten te houden in andere wijken en plaatsen, zoals onderandere pretparken, drukke winkelstraten, kermis, zwembaden, bioscoop enz enz.
Zo nodig, als er bvb stemmen opgaan om hun schandalig gedrag aan te klagen, wentelen zij zich wel met genoegen in de slachtofferrol, en beklagen zich op hun beurt op hun gebrek aan kansen, en de " getto's " waar zij " in armoede " moeten samenhokken, allemaal door de schuld van de slechte, racistische en sadistische extreem rechtse autochtonen.
den dinges is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 februari 2010, 20:16   #209
Eberhard Leclerc
Secretaris-Generaal VN

Eberhard Leclerc's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ze bedreigen directie en juf.
Dus blijft mijn vraag, waar is de politie??

(Ook islamieten geworden misschien?)
Eberhard Leclerc is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 februari 2010, 00:31   #210
den dinges
Banneling

Standaard

Citaat:

Die zullen wel ergens aan de toog hangen.
den dinges is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 februari 2010, 02:13   #211
Sus Iratus
Banneling

Standaard

Citaat:

Die maken inderdaad steeds vaker deel uit van de politie ja:

Citaat:
Tegen de 21-jarige Karim K. uit Roosendaal is dinsdag bij de rechtbank in Breda vijf maanden cel geëist, waarvan twee voorwaardelijk. K. zou hebben geprobeerd een politiemedewerkster met wie hij bevriend was, om te kopen.

K. zou de 20-jarige agente geld hebben beloofd in ruil voor informatie uit het computersysteem van de politie over panden waar zich vermoedelijk een hennepkwekerij bevond. Hij zou die informatie te gelde hebben willen maken. De agente, Mücella ., heeft bekend ongeveer tien adressen te hebben doorgestuurd. Zij stond dinsdag ook terecht wegens ambtelijke corruptie, maar de strafzaak tegen haar is uitgesteld.

bron
Degene die om wilde kopen, luistert naar de voornaam Karim, een nogal vaak voorkomende naam onder moslims. En de omgekochte agente luistert naar de voornaam Mücella, die typisch Turks, en daarmee met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid ook moslim is.

Die brengen het eigen volk eerst principe, daar waar de autochtonen die zulks zeggen en doen voor verguisd worden, gewoon in de praktijk. En de Oemma voer er wel bij.
Sus Iratus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 februari 2010, 13:16   #212
grimbergen
Banneling

Standaard

Citaat:

Klacht neerleggen is u zelf inclusief adres kenbaar geven aan de tegenpartij. Je moet echt wel dom zijn (u begon erover) om op de politie te roepen. Die gasten zeggen het zelf. Blijf weg van de moslims pas als ze je halfdood of dood hebben geklopt pakken we ze op. Indien minderjarig zal je het zelf wel hebben uitgelokt. De Moor ocharme die vent. Is een goed en passend voorbeeld.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:21.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be