![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#181 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik voel me verbonden met de uitgekotste 'bougnouls', de misprezen 'métèques', de geminachte 'macaques', ... van Schaarbeek, Sint-Joost-Ten-Node, Molenbeek, Laken, ... En ik wil Brussel ook niet zomaar cadeau geven aan de bekakte bourgeois die op mijn eigen volk neerkijken.
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#182 |
Banneling
|
![]() Sommigen waarschijnlijk wel. Niet iedereen vindt het even gezellig als jij om door 'jongeren' geterrroriseerd te worden, of bestolen, of uitgescholden, of gepest, of voor Sale Flamand uitgemaakt te worden, of voor sale pute.
Anderen hebben waarschijnlijk een trein op tijd te halen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#183 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#184 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Blijkbaar laat je je graag vangen in de complot- en putchtheorieën van schuimbekkende Gosuin. Laatst gewijzigd door Cut de krap : 3 februari 2010 om 01:26. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#185 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Niet méér dé stad uit mijn jongensjaren.... De droom is een nachtmerrie geworden... Met dank aan al die politici die het zover hebben laten komen.... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#186 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Hoe dan ook, dat komt enkel doordat men er indertijd een aantal zaken van de E.U. (en voorlopers uiteraard) en het hoofdkwartier van de NAVO heeft gevestigd. Zonder dat was het gewoon een slaperige middelgrote Europese provinciestad gebleven. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#187 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#188 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#189 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Kan 't zijn dat sommigen liefst niet in 't Frans aangesproken worden? Tsj�*...dat gebeurt wel eens. In de metro zitten met "andersgekleurden" ook. ![]() D�*t zullen ze thuis niet gewoon zijn. Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#190 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
U maakt van deze discussie weer een vlaams/franse tegenstelling Ontkent u dan de problemen in sommige wijken?
![]() |
![]() |
#191 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Alpha World Cities: Milan, Madrid, Seoul, Moscow, Brussels, Toronto, Mumbai, Buenos Aires, Kuala Lumpur Dit staat in de Nederlandse versie vlak voor de opsomming: "Neem in acht dat dit schema alleen financiële criteria weegt met als gevolg dat steden met een meer culturele, politieke, of economische wereldbetekenis in het schema benadeeld zijn." Het heeft allemaal geen belang, trouwen. CdC beweerde dat Brussel een dorp is, hier staat, zowel in jouw link als in de mijne dat Brussel niet alleen een grootstad, maar zelfs een wereldstad is. Case closed. Overigens, dat laatste stukje, wat is dat nu voor zever. Tja, als de banken zich niet in Frankfurt hadden gevestigd, dan was dat ook een provinciestadje. Als ze het Engelse parlement en de city in Leeds hadden gebouwd, dan was Londen nu ook een provinciestadje. Als mijn tante kloten had ... Laatst gewijzigd door Steve_M : 3 februari 2010 om 01:36. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#192 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#193 | |
Banneling
|
![]() [quote]
Citaat:
Is het omdat jouw familie nog nooit de griep heeft gehad, dat ze niet bestaat? Wat met de mensen die dagelijks het slachtoffer worden van geweld in die allochtone wijken? Allemaal leugenaars? ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#194 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Besef je wel wèlke snelheid je zou moeten ontwikkelen om zo'n 'prestatie' te verrichten?
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() Laatst gewijzigd door djimi : 3 februari 2010 om 01:34. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#195 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Niet echt nee! Ik ken mijn stad en merk gewoon dat veel Vlamingen onzin zeggen als ze over Brussel spreken. Misschien moet men bezoeken van Brussel voor de Vlamingen organiseren, zo zullen ze hun stereotypes over die stad laten vallen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#196 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#197 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#198 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#199 |
Banneling
|
![]() Als Vlaming ken ik Brussel als mijn broekzak en zie ik ook hoe de situatie in bepaalde wijken is geëvolueerd. Men hoeft daar niet flauw over te doen. Of te liegen zoals filosoofke.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#200 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door filosoof : 3 februari 2010 om 01:37. |
|
![]() |
![]() |