![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#321 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#322 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#323 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#324 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#325 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#326 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#327 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#328 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Het plan om een volledige bevolkingsgroep buiten te zetten, omwille van de daden van de kleine minderheid binnen die groep, blijkt niet doordacht en de vragen over het plan blijven onbeantwoord. http://forum.politics.be/showthread....47#post4590647 http://forum.politics.be/showthread....21#post4591021 Wat is dan het nut om bij berichtgeving over een misdaad, de afkomst van de dader(s) te vermelden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#329 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik ben namelijk van mening dat er wel degelijk sprake is van hersenactiviteit, en zelfs in die mate dat sommigen er blijkbaar geen weg mee weten. Zo hoort u het ook eens van een ander.
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#330 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Zagen, zagen, nog eens zagen, rond de pot draaien, 500 keer dezelfste vraag stellen, constant de antwoorden negeren als die niet in haar kraampke passen, boeken bespreken die ze niet eens gelezen heeft, insinuaties doen die ze vervolgens vertikt te onderbouwen met bronnen, links en cijfermateriaal, vlees noch vis gepalaver ..., als dat voor jouw gelijk staat met een productieve hersenacitiviteit, dan wens ik u nog veel artisjokken in uw klassen toe. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#331 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zo'n leerlingen dwingen mij tenminste goed op te letten met en na te denken over wat ik beweer. Dat kan alleen maar in mijn voordeel uitdraaien. Het beeld dat u van de bijdragen van 'artisjok' hier op het forum schetst, komt niet echt overeen met het beeld dat ik er van heb. Ik moet daar eerlijkheidshalve nog aan toevoegen dat ik niet �*lle discussies hier kan volgen, daartoe ontbreekt mij nu eenmaal de tijd, de energie en de goesting.
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#332 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Als jij artisjok's eeuwige vlees noch vis gepalaver èn continue negatie van feiten en onprettige waarheden als rolmodel ziet, dan vrees ik dat je als leerkracht vele geestesdode jaknikkers gaat afleveren. Nu, in onze maatschappij wordt dat soort jaknikkers door een bepaalde politieke klasse wel geapprecieerd hoor. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#333 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waar kan ik die terugvinden?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#334 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nu moet de man in de straat zich baseren op allerlei statistieken die naargelang de bron geloofwaardig zijn of niet. Indien men telkens de afkomst moest vermelden kon de man in de straat zélf zien wat de waarheid is of niet. Kan toch niets op tegen zijn daar iedereen dan een gelijke behandeling krijgt? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#335 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#336 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ook al weten sommige vraagstellers dat ook, ze blijven maar herhalen en herhalen en herhalen... en doen alsof ze niet weten wat zoveel mensen denken over een bepaald probleem. Nu kun je natuurlijk beginnen met "zoveel mensen"... wie is dat, waar zijn ze, van waar komen ze enz En dan ook "mensen denken" .... welke, hoe weet je dat, bewijs enz enz enz Tja, laten we dan maar weer met de knikkers gaan spelen... Laatst gewijzigd door andev : 10 februari 2010 om 17:08. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#337 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Wat wil je er mee aanvangen? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#338 |
Banneling
|
![]() Dat is tig keren gezegd : het migratiebeleid bijsturen. Concreet : deuren toe voor Noord-Afrikaanse gelukszoekers die zich ten gevolge van hun cultuur toch niet kunnen integreren en waarvan een groot deel sowieso in de criminaliteit terecht komt. Beter voorkomen dan genezen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#339 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |