![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#261 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Vind je dat moslims aan anderen hun beperkingen kunnen opleggen? Mogen ongelovigen kritiek hebben en spotten of mag dit met iedere ideologie behalve islam? |
|
|
|
|
|
|
#262 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#263 | ||||
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Maar of het verstandig is, is iets anders. Mijn grootmoeder zaliger zei altijd: "it's very impolite to make fun of idiots. And it's particulary unwise if they outnumber you"
|
|
|
|
|
#264 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#265 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
- meisjes die niet mogen zwemmen met de jongens in school ??? aub ze zijn 9 jaar de kinderen, ik weet ook wel vanaf 9 jaar worden sommige al zwanger, maar waar zijn we mee bezig, dat moslimke gaat toch wel niet zwanger worden zeker ??? zo'n debatten hadden wij 50 jaar terug ook.... in elk geval de rol van de vrouw is hier geemancipeerd, het lijkt erop dat moslims dit niet aanvaarden. is redelijk essentieel grondwettelijk. - schetterende moskeeen, waar onverstaanbare liederen gebraakt worden over een stad ??? Wij hebben zo in50 jaar tijd de klokken teruggedrongen naar aanvaardbare lawaaiproporties, en nu gaan we weer een nieuwe tolereren, die bovendien volledige preken over straat zendt in een taal die niet de onze is ? Het eerste dat je zou kunnen doen is Nederlands spreken en nederlandse liedjes maken zodat het niet klinkt als osama's zijn boodschapjes, het tweede dat je zou kunnen doen is ze toch wel alleen in de gemeenschap van de kerk houden, een klok of een signaal daar heeft niemand een probleem mee, maar toch niet een ganse preek om het uur ??? - halal vlees: alle respect van dien voor de oude methode om in het zand een schaap te slachten op een hygienische manier, maar varkensvlees is best lekker en alle vleessoorten worden best wel nog superieur hygienisch geslacht in onze moderne slachthuizen... Dus dat daar nog een priester eens met wijwater zijn zegen gaat aan geven, vind ik in de moderne wetenschappelijke maatschappij ketterij naar de wetenschap toe.... En een bewijs van idiotie van deze groep. - integratie in het arbeidscircuit: ons sociaal zekerheidssysteem kreunt onder de lasten van deze groep die zich coccoont in ons sociaal stelsel. de Spa knuffelt deze groep uit electoraal eigenbelang, en verzwijgt de problemen in camorrastijl dood. Wel voor de meeste belgen mag het wat transparanter in ons bestuur, mag het wat efficienter, en mogen die mensen beginnen werken ipv zwartwerk, plunderen, diefstal, verkrachten, intimidatie en ander barbaars gedrag |
|
|
|
|
|
|
#266 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#267 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Kan er ook maar één antwoord op bedenken. Dat is de gezamelijke haat van "extreem links" en de "extreme ideologie" tegen het Westen, of nog beter tegen rechts Amerika/Israel. |
|
|
|
|
|
|
#268 | |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Citaat:
|
|
|
|
|
#269 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Voor mij blijft de gemeenschappelijke haat tegen het Westen, en in het bijzonder tegen Amerika/Israel een verklaring voor de wederzijdse toenadering tussen (extrem)links en de Moslims. Dit idee is bij mij dan nog versterkt, door het vroegere samengaan van AbouJahJah zijn partij, met de pvda. |
|
|
|
|
|
|
#270 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Dan zegt u dus ook dat moslims onterecht geprotesteerd hebben tegen cartoons, dat het onzin is dat een tentoonstelling van een Iraanse fotografe over homo's verboden werd, dat het fout is herrie te schoppen over een tentoonstelling in Brussel waar een paar hoge hakken op een bidmat stonden, dat Ayaan het recht had submission te maken, kortom; er is wel degelijk en steeds vaker sprake van de inperking van rechten wat vrije mening, kunst betreft en dat is zorgwekkend en totaal onterecht omdat eigenlijk islam of de interpretatie die veel moslims hieraan geven zijn beperkingen opdringt aan ongelovigen,u erkent dit proces; waarom relativeert u het dan steeds?
|
|
|
|
|
|
#271 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#272 | |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Citaat:
De linkerzijde is tegen imperialisme en kolonialisme en is dus altijd een bondgenoot van het volk dat gekoloniseerd wordt of het land dat wordt aangevallen en dus het verzet steunt. Dat betekent niet dat links ook een bondgenoot is van de reactionaire fracties in het verzet. Ik ben bv. geen aanhanger van de Taliban, Hamas of Al Qaida in Irak. Ik ben wel een bondgenoot van rawa, van het PFLP of van de Communistische partij van Irak. Ook in het verzet kies je welke kant je steunt. Maar je steunt natuurlijk wel het verzet. Maar dat heeft niets met de godsdienst te maken, die is ondergeschikt.
|
|
|
|
|
#273 | ||||||
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|
|
|
|
#274 |
|
Banneling
|
Jahjah is Arabisch nationalist. Arabische nationalisten profileren zich sowieso als islamisten ; zonder krijgen ze hun boodschap niet verkocht. Hij mag dan agnost of atheist zijn, hij zal zich nooit alsdusdanig profileren.
|
|
|
|
|
|
#275 |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Het doet dus zelfs niet meer terzake wat iemand wel of niet is, volgens u zijn het allemaal islamisten?
|
|
|
|
#276 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#277 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Ik erken ook een aantal gevoeligheden maar wil ook dat mijn gevoeligheden erkend worden door zij dit zelf dit eisen. En wanneer het over de positie van vrouwen gaat zijn er voor mij als "ongelovige" gevoeligheden waar ik niet op wil inleveren; omdat die strijd al gestreden is! |
|
|
|
|
|
|
#278 |
|
Banneling
|
onzin gast pure onzin en onwetendheid
karikatuur ! Laatst gewijzigd door grimbergen : 10 februari 2010 om 20:11. |
|
|
|
|
|
#279 |
|
Minister-President
|
Of hoe je in bepaalde Belgische grootsteden vanaf nu beter je smoel houdt als autochtoon...
|
|
|
|
|
|
#280 |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Niet als autochtoon. Als idioot. Dat is niet noodzakelijk altijd hetzelfde.
|
|