![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#201 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Ook die King Abdullah Universiteit is niet ontworpen door Saoedi's maar door door de internationale firma HOK. En ik durf te wedden dat als ik even op zoek ga naar de ontwerpers en designers van die andere gebouwen, dat dat afgezien van die gebouwen in Turkije, ook vrijwel allemaal westerlingen en Japanners zullen zijn. |
|
|
|
|
|
|
#202 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#203 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#204 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#205 | |
|
Banneling
|
Citaat:
West europese know how niet meer dan dat. |
|
|
|
|
|
|
#206 | |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Citaat:
Verder zou het interessant zijn om eens een paar cijfers op de kleine minderheid te kleven, denk je niet?
|
|
|
|
#207 | |
|
Parlementsvoorzitter
|
Citaat:
|
|
|
|
|
#208 | |
|
Staatssecretaris
|
Citaat:
Are we not savages innately destined to maim and kill? blame it on the environment, heredity or evolution - we're still responsible our intelligence may progress at geometric rates yet socially we remain BELLIGERENT NEONATES! |
|
|
|
|
|
|
#209 | |
|
Staatssecretaris
|
Citaat:
Dat in de het overgrote deel waar moslims de dienst maken niks te makken valt, vergeet u maar snel... Dubai!!! dUbai!!!! DUBAIiiii!
Are we not savages innately destined to maim and kill? blame it on the environment, heredity or evolution - we're still responsible our intelligence may progress at geometric rates yet socially we remain BELLIGERENT NEONATES! |
|
|
|
|
|
|
#210 |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
De landen met het grootste aantal moslims zijn Indonesië, Pakistan, Indië, Turkije en Iran. Dat zijn bepaald geen 'onderontwikkelde' landen hoor.
|
|
|
|
#211 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Maar heerlijk gezegd. Als kindergeld dient voor aankoop van onroerend goed in het thuisland, dan is er toch iets mis. |
|
|
|
|
|
|
#212 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Wat niet wegneemt dat de moslims die hier neerstrijken wel voor een groot gedeelte uit onderontwikkelde gebieden komen. Zal dan ook wel te maken hebben met ons laks migratiebeleid.
|
|
|
|
|
|
#213 | |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Citaat:
Qua beleid heb ik hier met betrekking tot migratie nog niet veel gezien, moet ik zeggen. Maar je mag me altijd inlichten.
|
|
|
|
|
#214 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#215 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
De populairste artiesten uit het Nederlandse taalgebied van de laatste vijf jaar: 1) Yes-R 53,6 miljoen views 2) Ali-B 27,7 miljoen views 3) Nick & Simon 20,2 miljoen views 4) Sjaak 19,8 miljoen views 5) Kempi 15,5 miljoen views 6) Marco Borsato 15,1 miljoen views 7) Darrryl 13,7 miljoen views 8) Fouradi 12,9 miljoen views 9) Nino (LSD) 12,8 miljoen views 10) Opposites 11,9 miljoen views 11) Sef 11,4 miljoen views 12) Dio 9,6 miljoen views 13) Brace 8,9 miljoen views 14) Soesi B 8,8 miljoen views 15) Gio 8,7 miljoen views Zeven mocro's bij de eerste vijftien, Clouseau op de 63e plaats. |
|
|
|
|
|
|
#216 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Bekijk dit eens: http://www.worldometers.info/nl/ |
|
|
|
|
|
|
#217 | |
|
Staatssecretaris
|
Citaat:
Voordeel van die staking was natuurlijk dat ze ineens wel van de zogenaamde taxi-verkrachtingen af waren. En dan zijn er hier nog die durven zeggen dat 't één niet met 't ander te maken heeft!
|
|
|
|
|
|
#218 | |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Citaat:
ze kijken daar niet naar Nonkel Jef dus zijn ze daar niet ontwikkeld naar Antwerpse normen; gelukkig is Antwerpen zich aan het aanpassen aan de rest van de wereld; nog eventjes volhouden en we zijn verlost van die Brabanders die elk jaar op onze Vlaamse feestdag doen alsof ze vlaming zijn.
|
|
|
|
#219 | |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Citaat:
Wat vind jij daarvan, Eberhard? Als mijn zoon met jouw zus of dochter zou willen trouwen (en vice versa natuurlijk), zonder zich tot de islam te "bekeren", zou jij dan daartegen zijn? Qua integratie telt dat toch meer dan muzikale successen en zo, dacht ik. En ja, ik heb zo mijn idee...
Harry Truman, 1941: “If we see that Germany is winning we ought to help Russia and if Russia is winning we ought to help Germany, and that way let them kill as many as possible" Henry Kissinger: “To be an enemy of America can be dangerous, but to be a friend is fatal.” Laatst gewijzigd door Kodo Kodo : 9 februari 2010 om 17:04. |
|
|
|
|
|
|
#220 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Als mijn mening er iets toe zou doen in deze, ben je een echte slappeling natuurlijk.
|
|
|
|