![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#101 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Wellicht dat de PP van Modrikamen daarop aast.
Laatst gewijzigd door ministe van agitatie : 12 februari 2010 om 20:38. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#102 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik blijf het vreemd vinden djimi. Het lijkt mij de evidentie zelf om daar openlijk afkeuring aan te geven .
|
![]() |
![]() |
![]() |
#103 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door filosoof : 12 februari 2010 om 20:50. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#104 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Soms volstond de dreiging om de ouders in te lichten om hen te doen zwijgen en stil te zitten. Ze waren er letterlijk als de dood voor. Ik hoorde het vorige week nog van een directrice van een Atheneum uit Brussel. Een jongen betrapt op diefstal, de ouders erbij in haar kantoor en die vader begon zijn zoon daar zo'n pak slaag te geven dat de directrice er anderen moest bijhalen om hem te doen ophouden.
![]() |
![]() |
![]() |
#105 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Voelt u zich aangesproken om publiekelijk te gaan demonstreren en te stellen 'met Rony Janssens heb ik niets te maken, ik keur dat soort gedrag af'? Nee toch?
![]() |
![]() |
![]() |
#106 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Laten we ze de moe getergde gematigden noemen
![]()
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#107 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
http://en.wikipedia.org/wiki/Spiral_of_silence Laatst gewijzigd door filosoof : 12 februari 2010 om 20:49. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#108 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#109 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#110 |
Banneling
|
![]() Zelfs als je buur een ongelofelijke klootzak is, is het aangeraden om hem te helpen als zijn huis in brand staat, al was het maar om te vemijden dat het overslaat op jouw huis.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#111 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#112 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Voor de rest zijn ze tégen het homo-huwelijk, tégen de corrupte Frans-talige burgemeesters van Brussel, tégen de beperking van de vrije meningsuiting in het geval van revisionisme, tégen zogezegd anti-racistisch links, ... Ik ben alleszins benieuwd naar wat de PP van Modrikamen bij dat potentieel kiespubliek gaat bereiken.
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#113 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Zou jij het normaal vinden dat Vlamingen andere vlamingen zouden helpen die zo maar voor de lol tsjoek-tsjoeks in elkaar timmeren? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#114 |
Banneling
|
![]() Niet "de stouten" maar de media + "de stouten"+ de harde profilerende sprekers uit de politiek, niet alléén het blok.
Laatst gewijzigd door filosoof : 12 februari 2010 om 20:54. |
![]() |
![]() |
![]() |
#115 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Zo'n lezersbrieven zien we nooit vanwege moslims om de daden van hun jongeren af te keuren. Ze willen graag Belg zijn voor de sociale voordelen die aan dat papierke gratis hangen, en klagen steeds maar over de wij/zij kloof, maar bestendigen zelf steeds meer die wij/zij kloof door hun zelf gekozen apartheid en stilzwijgen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#116 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Die jongeren hebben thuis geen eigen kamer, zelfs geen eigen plekje. Ze zitten met teveel op een te kleine oppervlakte. Iedereen is blij als er een paar buiten gaan. En wat die dan juist buiten doen, is minder belangrijk. Bovendien hebben ze dat ook mee van hun eigen cultuur waarbij het sociale leven zich niet in de zetel voor tv afspeelt maar op straat met buren, kennissen en familie. Zoals het hier ook vroeger het geval was voor de auto's alle publieke ruimte innamen en de tv's ons elke avond lam hypnotiseerden. Mijn ouders en grootouders brachten ook het meeste van hun jonge jaren buitenshuis door, ook tot het donker werd. Bovendien - en daarin verschillen ze van Turken - is het binnen hun cultuur van belang om 'je mannetje te staan' en dat doe je in de publieke ruimte. Wie zich op straat kan manifesteren, hoort erbij. Wie dat niet kan is een sissie. Ik geef maar de feiten. Het zijn vaststellingen waar ik niet noodzakelijk gelukkig mee ben en die niet gemakkelijk te veranderen zijn. Maar het lijkt me één van de belangrijkste uitdagingen vandaag. Als FVB pleit voor langer werken en meer bijdragen aan de pensioenfondsen, zouden we er ook voor kunnen zorgen dat al die jongeren uitzicht krijgen op een job en derhalve belasting betalen en bijdragen aan de SZ. Het zou niet alleen hen vooruithelpen maar ook onze SZ en bovendien bijdragen aan onze pensioenen. En het zou alle veiligheidsproblemen (of toch veel) reduceren tot hun ware proporties.
![]() |
![]() |
![]() |
#117 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
ik heb in maroco, algerie, Turkije, Congo, en nog wat landen gewerkt. 1 mentaliteit kan men gerust zeggen die deugt nie. en om u een tip tegen. mijn schoondochter is marocaanse. en nog een ander tipke. mijn vriend is gehuwd met een turkse, waar we goed met konden opschieten. maar ze wonen nu in antalia, omdat madam is weggepest uit blankenbergen door haar soortgenoten, en niet door de bange blanke man. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#118 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Hij houdt er dus twee maten en twee gewichten op na, hetgeen typisch is voor schijnheilig links. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#119 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#120 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Niemand denkt dat de Vlaming de kriminele feiten van Janssens goedkeurt; het is dus niet nodig ze openlijk af te keuren (wat trouwens wel gebeurde) maar vele denken wel dat mensen van marokkaanse afkomst de kriminele feiten gepleegd door marokkaanen zeker niet afkeuren en dan moet ge toch, als marokkaan , al was het maar uit eigen belang, deze openlijke afkeuring wel geven. |
|
![]() |
![]() |