![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En inderdaad, het volstaat vaak te dreigen met het verwittigen van de ouders om zelfs erg donkerhuidige lastpakken bleek te doen wegtrekken. Best wel grappig, eigenlijk.
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#122 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#123 |
Banneling
|
![]() Ze hebben dus alle tijd, in tegenstelling tot werkende ouders, om zich met hun jongeren bezig te houden, om toezicht te houden op hun schooltaken. De ouders hebben dus zelf ook alle tijd om de taal te leren, al was het aan de hand van de schoolboeken van hun kinderen. Maar blijkbaar hangen ze liever naar soaps te kijken op hun heimweeschotel.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#124 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hoe vaak ik al het antwoord 'daar kunnen we toch niks aan veranderen' heb mogen horen ![]() Met mijn leerlingen heb ik het daar ook vaak over. Ook bij hen is dat fatalisme er nog niet uit, maar ze beginnen er tenminste al met elkaar over te discussiëren. Ik hoop ècht dat ze - liever vroeg dan laat - ook eens iets gaan ondernemen. Een Facebook-groepje oprichten vind ik lang niet genoeg, en dat heb ik hen ook al gezegd.
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#125 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
de mentaliteit verschild. de arabische volkeren laten hun kinderen geoon op straat. maar daar is er een sociale controle van de ouderen. ene die iets uitspookt. ze zullen niet bij zijn moeder of vader gaan. maar ze zullen hem zelf een rammeling geven. en diene zal niet gaan neuten bij zijn vader. want dan wacht er hem daar ook een rammelingske. hier komen de polies met de dief bij papa. uwen zoon heeft gestolen mijnheer. pap, reeds bang dat zoonlief een polleke gaat missen. maar neen, gast blijft in huis en agent gaat ook naar huis. resultaat ...... dat zal wel zo erg niet geweest zijn zeker! dat is het verschil! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#126 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De omstandigheden waarin ik heb moeten opgroeien waren extreem, vader altijd zat, geen badkamer maar een driepikkel met daarin een waskom, geen enkele verwarming, tenzij een klein Zweeds kacheltje, waar wij sliepen vroor het in de winter, geen WC maar een "huske" ,een plank met een gat in; korton, toestanden zoals in "De helaasheid der dingen" Als mijn twee broers en ik ons hadden laten gaan, was er van ons ook niets terecht gekomen. We hebben alle drie een universitair diploma behaald, in zeer moeilijke omstandigheden. Daarom, en gezien mijn eigen verleden, zijn voor mij uw opmerkingen geen excuus voor wangedrag. Laatst gewijzigd door Pericles : 12 februari 2010 om 21:21. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#127 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Om heel veel redenen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#128 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
maar het gezegde zegt "wie in zijn jeugd niet links is, heeft geen hart. maar maar wie bij het ouder worden niet rechts is heeft geen verstand. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#129 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Hier met wat grote praat afkomen van zie is wat ik ken en wat er zou moeten gebeuren,maar op termijn niks veranderen is dat niet wat onze politieke kaste al jarenlang doet,hier zitten gewone mensen beste die mss niet de intellectuele achtergrond hebben die u hebt,maar die wel veilig op straat willen lopen.
![]() |
![]() |
#130 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#131 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Niet dominant bij de staatsradio en tv die doorgeefluik moeten zijn van de Angelsaksische mediaindustrie inderdaad, maar toch scoren de heren repperts vaak aanzienlijk beter dan de door de media gepushte artiesten. Blijkbaar is de invloed van de traditionele media tanende. De populairste artiesten uit het NL taalgebied (rappers vet) 1) Yes-R 53,6 miljoen views 2) Ali-B 27,7 miljoen views 3) Nick & Simon 20,2 miljoen views 4) Sjaak 19,8 miljoen views 5) Kempi 15,5 miljoen views 6) Marco Borsato 15,1 miljoen views 7) Darrryl 13,7 miljoen views 8) Fouradi 12,9 miljoen views 9) Nino (LSD) 12,8 miljoen views 10) Opposites 11,9 miljoen views 11) Sef 11,4 miljoen views 12) Dio 9,6 miljoen views 13) Brace 8,9 miljoen views 14) Soesi B 8,8 miljoen views 15) Gio 8,7 miljoen views Laatst gewijzigd door Eberhard Leclerc : 13 februari 2010 om 00:16. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#132 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Hoed af jongen. En groot gelijk...
![]() |
![]() |
#133 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#134 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#135 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik zal het kort houden, de enigste die in de eerste plaats verantwoordelijk zijn is het krapuul zelf!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#136 |
Banneling
|
![]() Moesten ze nu nog brood stelen, je zou daar een punt hebben.
Maar mp3 spelers? Neen, dit is gewoon ofwel vergoeilijking van wat niet te vergoeilijken valt, of een cynische poging om een egalitaire agenda te promoten: "Diefstal gebeurt nu eenmaal omdat sommigen mensen meer hebben dan anderen". Van jouw boer lust ik geen eieren. |
![]() |
![]() |
![]() |
#137 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#138 |
Banneling
|
![]() uiteraard
Laatst gewijzigd door born2bewild : 13 februari 2010 om 11:38. |
![]() |
![]() |
![]() |
#139 |
Minister-President
|
![]() Ik zal het eveneens kort houden. Dat krapuul is uiteraard verantwoordelijk voor dat gedrag op individueel niveau. Maar de verantwoordelijkheid voor het bestaan van een onderklasse (en dus ook voor het gedrag op maatshappelijk niveau) kan je hen niet aansmeren. Over één hangjongere maakt niemand een probleem. Over straten vol met hangjongeren maken velen problemen. Een overvaller kan nauwlijks enige bedreiging zijn voor de pubieke veiligheid. Plaats voldoende gewapende overvallers in een wijk en je hebt een reëel veligheidsprobleem.
![]() |
#140 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ramptoerisme.
Dat krijg je daarvan. |
![]() |
![]() |