![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#421 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#422 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Ga je nu vertellen omdat wij 'autochtonen' 70% belast worden, en alle sin de officiele economie verrichten, dat wij dan de criminelen zijn als we eens een sloefje sigaretten kopen op luchthaven, of eens op reis gaan naar de states als de dollar laag staat, of een MP3 meebrengen van de states omdat hij daar goedkoper staat ??? Dus omdat wij als 'witteboordkriminelen' die gewoon wat opportuniteiten meepikken dit doen, hebben de allochtonen dan het recht om auto's te vernielen, en kalasjinovs te verhandelen, en bommetjes te leggen, en prostitutie te organiseren, en 2 keer stempelgeld te trekken, en met valse postbusadressen te spelen, en no-go zones te maken , en diefstallekes doen etc..; ???? Volgens mij moet er hier geen cm2 nogo zone bestaan in Belgie. Volgens mij moet iedereen gewoon over dezelfde kam geschoren worden. En volgens mij is integratie niet jullie aberrant gedrag als normaal beschouwen, maar gewoon proberen te leven naar de regelkes; Je kunt wel de regels volgens als je moet steun trekken ? Waarom zou je dan de rest van de regels niet volgen |
|
|
|
|
|
|
#423 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#424 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#425 |
|
Banneling
|
Niet alleen is het zeer wenselijk, het is ook zeer mogelijk, zeker voor al diegenen die een dubbele nationaliteit hebben.
|
|
|
|
|
|
#426 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#427 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Moet Debie nu naar de cel? Professor Tom Vader Beken (strafrecht, Universiteit Gent): "Ik denk niet dat Debie zal moeten gaan zitten. Ik verwacht dat hij drie maanden elektronisch toezicht zal krijgen. Een celstraf van één jaar wordt bijna altijd omgezet in één van drie maanden. En die termijn kan hij op elektronisch toezicht uitzitten. Omdat er nu al te veel mensen op elektronisch toezicht wachten, zal hij eerst een tijdje op strafonderbreking komen, hij zal dus nog wat moeten wachten vooraleer hij die enkelband krijgt. Na die drie maanden komt hij wellicht voorlopig vrij. Hij zal niet naar de gevangenis moeten." Momenteel zitten 700 mensen op ET en wachten een duizendtal daarop in strafonderbreking. Het lijkt erop dat ook Bart Debie kan worden toegevoegd aan de lange lijst van witte criminelen die onbestrafbaar blijken. |
|
|
|
|
|
|
#428 | |
|
Parlementsvoorzitter
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#429 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#430 | |
|
Gouverneur
|
Citaat:
http://www.hln.be/hln/nl/35/Seks-Rel...fer-ligt.dhtml |
|
|
|
|
|
|
#431 | |
|
Gouverneur
|
Citaat:
Nu uit westerse vrouwen hun mond Blijkbaar kunnen ze hier ook hun handjes niet thuis houden van schaars geklede vrouwen hahaha http://www.hln.be/hln/nl/35/Seks-Rel...fer-ligt.dhtml
Hoogmoed komt voor de val! De geschiedenis leert dat elk rijk gedoemd is te verdwijnen. Divide et impera .... Panem et circenses Laatst gewijzigd door Hoogmoed : 15 februari 2010 om 12:50. |
|
|
|
|
|
|
#432 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#433 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#434 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Ik vind dit totaal niet kunnen! Hoogmoed lijkt hier plezier aan te hebben, ik hoop voor haar dat het haar nooit overkomt, verkrachting is nooit de schuld van een slachtoffer!
|
|
|
|
|
|
#435 | |
|
Gouverneur
|
Citaat:
Ik ???? Europese vrouwen !!! |
|
|
|
|
|
|
#436 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#437 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Ik ken er 0. Misschien diegenen die boerka's dragen omdat ze bang zijn voor verkrachting. Maar die angst zou men niet hoeven horen te hebben. Je moet gewoon met vol gezicht over straat kunnen zonder voor je lichaam te vrezen. Dit concept van vrijheid over het eigen lichaam is in de Islam totaal afwezig.
|
|
|
|
|
|
#438 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#439 |
|
Minister-President
|
Inderdaad, Europese vrouwen die de pech hadden met moslimmannen in contact te komen...
|
|
|
|
|
|
#440 | |
|
Gouverneur
|
Citaat:
Want dit zijn NIET mijn woorden !!! |